המחבל הערבי-מוסלמי הארור כתב לפני שהוא יצא לרצוח נערה יהודיה

Berethor

New member
המחבל הערבי-מוסלמי הארור כתב לפני שהוא יצא לרצוח נערה יהודיה

בת 13, "המוות הוא זכות, ואני דורש את זכותי", מי יתן והיהודים יעזרו לכמה שיותר מאויבי ישראל להגשים את זכותם הזאת בהקדם ולעזור להם להפוך לשהידים, לפני שהם מספיקים לרצוח יהודים.

""המוות הוא זכות, ואני דורש את זכותי" – כך כתב ביום שבת האחרון בפייסבוק מוחמד טראיירה, בן 19 מהכפר בני נעים הסמוך לחברון, שדקר היום (חמישי) למוות את הלל יפה אריאל, בת 13, בביתה בהתנחלות קריית ארבע. כמו כן, טראיירה פרסם הודעות תמיכה במחבלים אחרים ובאינתיפאדה."

""אחי שהיד, בעזרת אללה ריבון העולמים", אמרה אחותו בריאיון לטלוויזיה הפלסטינית. "שהאל יבוא בחשבון עם היהודים. הלוואי, אחי, שתהיה מאושר בגן העדן. זה מה שאני אומרת. החשבון אצל אללה". לאחר הפיגוע, דווח על סגר שהוטל על כפרו של טראיירה ועל פעילות נרחבת של כוחות הביטחון בבני נעים. כמו כן, דווח על עימותים בין התושבים לכוחות צה"ל."

[URL]http://news.walla.co.il/item/2975017[/URL]
 

ע מיש

New member
אכן נמושות...

אורדור-סור-גלאן (בצרפתית: Oradour-sur-glane) הוא כפר בצרפת, בקרבת העיר לימוז', אשר תושביו נטבחו על ידי פלוגת ואפן אס אס נאצית במהלך מלחמת העולם השנייה.
בתגובה לפעילות המחתרת הצרפתית באזור נכנסו בליל 10 ביוני 1944 כוחות הרגימנט הרביעי, שכינויו "דר פיהרר" (Der Führer), שלדיוויזיית האס אס "דאס רייך" (Das Reich) אל הכפר. אנשי הכפר לא ביצעו כל מעשה התגרות נגד הגרמנים ולא היו מעורבים בפעילות כלשהי נגדם בימים שקדמו לטבח. ייתכן שהסיבה למתקפה הייתה מארב שערכו אנשי הרזיסטאנס לשיירה גרמנית יומיים קודם לכן. בעקבות המארב נהרג חייל גרמני אחד, ונתפסו מספר ארגזים של זהב ודברי ערך אחרים ששדדו קציני הגדוד ובראשם שטורמבאנפיהרר[1] אדולף דיקמן (Diekmann). חיילי האס אס, בפיקודו של דיקמן, לא פעלו בחמת זעם, אלא בצורה קרה ומחושבת ביותר. הם רצחו 642 גברים, נשים וטף, מהם 205 ילדים, למעשה כל אנשי הכפר, מלבד בודדים שחמקו. לאחר מכן הרסו באופן מתוכנן ושיטתי 328 בתים.
 
אתה יודע למה הגרמנים לא נצחו במלחמת העולם

כי הם רצחו יהודים
וכך לא ינצחו גם הפלסטינים
 

Keith Haring

New member
זה לא הסבר רציונלי תתאמץ קצת עם דוגמאות של

חולדות עש וג'וקים.
 

Berethor

New member
מה שנכון נכון, זה מה שהיה צריך לעשות, ביחד עם כפרים נוספים

של ערבושים, צריכים היו לעשות ניקוי יסודי לקני צרעות האלו, ולא רק לעשות להם סגר זמני.
 

ע מיש

New member
זו שיטה פרימיטיבית

בעבר כבר שכללתם אותה

 

Berethor

New member
אלו הם הבני ברית של המוסלמים שעשו את זה, אבל מידה כנגד מידה

אבל הגיע הזמן שהיהודים יטפלו בפולשים הערבושים צמאי הדם, באותה צורה שבני ישראל טיפלו בעמלק.

 
למעלה