המחירים הדרקוניים של אגודת הטניס מכבי נתניה

המחירים הדרקוניים של אגודת הטניס מכבי נתניה

די, אי אפשר להתעלם יותר. נתניהNOW כתבו על זה, ידיעות נתניה העלו על זה הבוקר ידיעה ל-MYNET ושכונת עיר ימים והסביבה בוערים כבר כמה זמן מכעס על מחירי... המשחק במגרשי הטניס באיזור:

"בחודש ינואר הקרוב ייגמר החוזה בין האגודה לעירייה על שישה מהמגרשים, חוזה שאמור להיות מוארך אוטומטית, אבל פה אנחנו נכנסים לתמונה. אין סיכוי שהמחיר הזה נשאר כמו שהוא - כי ספורט הוא לא לעשירים בלבד, וכי עדיין יש צדק בעולם הזה" -

דף פייסבוק (עם קישור לעצומה) שמדבר בקול רם:

מורידים את המחיר במגרשי הטניס בנתניה!!

http://www.facebook.com/groups/284579944984195/

באופן עקרוני, ומתוך הנסיון בקרית השרון, מעורבות תושבים שכונתית משפרת את איכות החיים בסביבה - ומועילה, בסופו של יום, גם לעיריה, גם אם שם עוד לא מבינים את זה.

אז זהו, אני הולך לחתום - ולהזמין אותם גם לכאן.
 

סתיו 2012

New member
בעיות של עשירים. אין להם איפה לשחק טניס...

מצבנו טוב אם אין דברים יותר קשים עליהם לכתוב.
מנותקים?
 

Yuval Sassi

New member
סתיו 2012 שלום,

חבל שאתה שופט אנשים מבלי אפילו לנסות לתהות על קנקנם.
אז לא, חביבי, אנחנו לא מנותקים. כולנו סטודנטים שבקושי סוגרים את החודש. כולנו ישבנו באוהלים בצומת פולג שנה שעברה, וצעדנו בצעדות המחאה בתל אביב. אבל לכל מלחמה יש את הזמן והמקום שלה, ויש לה את החשיבות והערך שלה.
האם בגלל שיש פה דברים יותר קשים אז צריך לשתוק על כל השאר? לטעמי לא. כל אי צדק שמתבצע תפקידנו כאזרחים טובים לצעוק ולהראות שאנחנו פה, ואנחנו לא פראיירים.
לעניין, הטניס הוא לא ספורט לעשירים בלבד. הוא ספורט לגיטימי שמשוחק ע"י הרבה אנשים, והלוואי שגם יצבור תאוצה עם הזמן. מה שכנראה פיספסת, או שלא רצית לשמוע בכלל, זה שאת הקומפלקס בעיר ימים בנתה עיריית נתניה, מכספי ציבור (!), ואז נתנה אותם חינם אין כסף לעמותת מכבי נתניה בטניס, כתמורה על ארבעת המגרשים שהם פינו באיזור הקופסא. לא רק זאת, אלא שהעירייה גם לא הכניסה שום סעיף בחוזה המאלץ את העמותה לגבות מחיר הולם מאזרחים הבאים לשחק. על כך אנו צועקים, ולטעמי זוהי צעקה מוצדקת ביותר.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לעמוד הפייסבוק או לכתבות השונות שהתפרסמו במקומונים. מאד יעזור לנו אם תחתמו על העצומה. ותודה לאורי על הפרסום. כמו שאמרת, כל התארגנות אזרחית היא מבורכת, ונקווה שיהיו הרבה כאלה.
 
סתיו ויובל - איזה שמות יפים - יש לי הרגשה שיש

לכם יותר משותף מאשר מפריד. אולי סתיו - חשבתי שזו בת, טעיתי? - חושבת כמו עוד הרבה אנשים שטניס זה משחק רק של עשירים. ובכן, סתיו, לעשירים יש מגרשי טניס פרטיים והם לא משחקים במגרשים ציבוריים וגם לא שוחים בבריכות ציבוריות. גם לאנשים כמוך וכמוני מגיע לשחק טניס, עוד לפני שנהיה עשירים.
 
תודה, יובל סאסי, וברוך הבא


לא הייתי מעלה בדעתי שהפעולה הנוכחית שלך ושל חבריך באה, למעשה, בהמשך למחאת האוהלים בצומת פולג שנה שעברה - האם הקשר ישיר או מקרי?

בכל אופן, תודה שהבהרת את הטעון הבהרה ושמת דברים בפרופורציות.

בהצלחה במאבקכם. נשמח לקבל כאן עדכונים בכל התחומים
 

Yuval Sassi

New member
שלום לכם

עידכונים קלים על המתרחש
ב17.10 הועלתה הצעה לסדר במועצת העיר ע"י עופר אורנשטיין חבר המועצה, להורדת המחירים. הצעה זו כמובן שהופלה ע"י הקואליציה המפלצתית.
ניצחון קטן כבר קיים, קיבלנו הבטחה- גם מאחורי הקלעים וגם במעמד המועצה- מיואל רזבוזוב (מחזיק תיק הספורט) לגבי הנחות לסטודנטים, חיילים, גימלאים ונכים. כבר משהו.
אנחנו לא מתייאשים. אעדכן בהתאם.

אורי,
היא לא באה כהמשך למחאת האוהלים. היינו מחוברים חברתית לפני המחאה, היינו מחוברים במהלך המחאה והמשכנו גם אחריה. וממשיכים גם כל הדרך לקלפי בבחירות הקרובות.
 
למעלה