המטרה: להציל את היהודים מעצמם

המטרה: להציל את היהודים מעצמם

"הארץ" מפרסם לראשונה קטעים מיומניו האישיים של יהודה לייב מאגנס, המנהיג הציוני שביקש לסכל את הקמת המדינה" כמה שהאיש צדק בדבריו ובתחזית שלו.
 
קראתי ולא הבנתי כיצד הוא צדק, זה לא סוד

שבין היהודים שהיו כאן ב48' וזה כולל גם אנשים בממשלה/הנהגה של הישוב היהודי לפני הכרזת העצמאות היו כמה נמושות שחשבו שהקמת מדינה יהודית בלב איזור שבו היהודים הם לא יותר ממיעוט זעום, וזה במיוחד נכון אז, תהווה אסון עבור היהודים לכאורה, ההגיון אומר שהם צודקים...אבל מה...המציאות אומרת אחרת...מי היה מאמין, 60 שנה אחרי התחזיות השחורות אנחנו עדיין כאן ויותר מזה, בניגוד ל48', ואפילו 67' היום קשה עוד יותר למדינות ערב ובכלל גורמים שונים לשנות את המציאות, היום אנחנו יותר חזקים ממה שהיינו אז, בטח ובטח מבשנת 48'. הסבר לי בבקשה כיצד התחזית שלו התממשה?, כן אז הוא צדק בזה שתהיה עוד מלחמה ועוד מלחמה, סבבה, אנחנו מאורגנים ומוכנים לכך, מה זה בסוף נפסיד?, אם אנחנו ניפול אנחנו נפיל את כל העולם איתנו, זה לא כל כך משתלם...יהיה כאן מה שנקרא MAD, השמדה עצמית הדדית ואז מה הטעם בניצחון?, הנה דוגמא: מלחמת יום הכיפורים כמעט התדרדרה למלחמה גרעינית בין ארה"ב לברה"מ כאשר ישראל כיתרה את אחת הארמיות המצריות ואיימה להשמיד אותה, זה שזה לא קרה מנע את אותה התדרדרות. דרך אגב לא היתה לו שום "תוכנית שלום" היתה לו תוכנית להשאיר את העם היהודי במצב של תלות ולסרס אותו ולגרום למלחמת אזרחים, "מדינת כל אזרחיה"/מדינה דו לאומית הן תוכניות הזויות, מטופשות, אין בהן טיפת הגיון, אין בינן לבין שלום שום קשר. כל הסיסמאות של גנדי זה טוב יפה ואצלי, אבל מה, פשוט לא מתאים לכאן, זה התאים להודו אז, לכאן, ממש לא, בטח ובטח לא בשנת 48'. אין מה לעשות, יהודה לייב מאגנס טעה, קורה.
 

DIGITAL MAN

New member
אם הואט היה יודע לאיזה השגים

המדינה הגיעה בשנת 200 הוא היה אוכל חציר עם הפרות ברפת, למרות שלא הכל ורוד כאן ורחוק מלהיות ורוד, אנחנו מדינה שמשפיעה בכל מני דרכים בעולם, ועזוב פוליטיקה עכשיו, אולי בעצם קצת, אם לא הייתה המלחמה המטופשת עם הפלסטינים הינו עוד יותר למעלה.
 

respecta1

New member
להציל את היהודים מעצמם?

היהודים היו באחד המצבים הכי טובים בהיסטוריה שלהם. אם היינו מקשיבים לאיש שהוא בעצם פחדן כמו זה היינו עדיין עם ללא ארץ ואולי לטווח הארוך זה היה מביא גם לסופנו.
 
היום היהודים מצילים את הערבים מעצמם, אם אנחנו

לא היינו כאן הם היו פשוט שוחטים אחד את השני, אבל מה, כל עוד יש אותנו יש להם תעסוקה ואז הם שוכחים כמה הם לא סובלים אחד את השני... הרי זה נתון ידוע - מי רצח הכי הרבה ערבים? ערבים. וההבדלים הם באלפי אחוזים...
 
אתה טועה

הצרפתים הרגו קרוב למיליון אלגיראים במלחמת העצמאות האלגיראית, ניתן למנות עוד מקרים, זו דוגמה קטנה בלבד.
 
עשו בדיקה בעבר, ערבים הרגו יותר ערבים מאשר

סטאלין הרג מבני עמו מזמן שלטונו והוא הרג לא מעט... לגבי הנתון של צרפת אני לא בטוח אם הוא נכון אבל גם אם כן, זה לא עדיין מתקרב למאות המיליונים של ערבים שנהרגו על ידי ערבים במאה הקודמת עד היום, עימותים בולטים: מלחמת איראן עירק, טיהורים פנימיים בעירק, הפיגועים בעירק מאז 2003, מלחמת האזרחים בלבנון מאז 1975, מלחמת האזרחים באלג'יריה בשנות ה90', כמובן שאני לא סופר את היום יום, תליית אנשים על "עבירות" כאלה ואחרות, עימותים בין חמולות...זה כבר בקטנה...
 
הצביעות, ההונאה והשקר חוגגים, על כשר למען

תעמולה שטנית ומרושעת אנטי ישראלית. הכל מותר למען המטרה הקדושה של הדה-לגיטימציה והדמוניזציה של ישראל. וכמובן שגם הפלשתינים בשטחים וגם הפלשתינים תושבי ישראל הם חלק מזה... רגע, שמעתי התבכיינות בנוגע לאי שיוויון? מישהו צייץ בנוגע ל"יחס לא הוגן"? לא פשוט חשבתי ששמעתי מישהו...
 

אנטוליו

New member
../images/Emo132.gifכן, עשו בדיקה כמה נהרגו ברוסיה

בזמן השלטון הסובייטי והמספרים הם מעל ל-60 מיליון. כמה ערבים נהרגו בידי הערבים?
 

אנטוליו

New member
עם הנתונים על סין אני מסכים,

אך מספר 30 מיליון ברוסיה נראה לי מוקטן.
 
מאות מיליונים...אתה סתם קשקשן

ואין לי כוח להתווכח עם בורים וקשקשנים, ערבים נהרגו ע"י ערבים יותר מאשר רוסים ע"י סטאלין?, אתה בטוח?, אולי אצלך ואצל בן דרור ימיני האמיתות תמיד הפוכות והשקרים חוגגים, עדיין מבחינת מספרים זה לא מגיע למיליונים שרצח סטאלין.
 
אוקיי, אז הגזמתי, עדיין לא מאות מליונים אך

מיליונים רבים, אלה לא האמיתות שלי ולא האמיתות של בן דרור ימיני, אלה פשוט אמיתות. אתה יודע מה, אני אתן לך להנות מהספק, סטאלין הרג יותר, אך במלחמות בין אזרחים, בין ערבים לערבים אין לזה שום תקדים. אני לא משקר, מקסימום אני טועה לעיתים ואם אני טועה אין לי בעיה, שלא כמוך להודות, אין לי תסביכי כבוד ואגו מפגרים.
 
למעלה