המיין איבנט 162 ואחרון- מייקלס/פלייר

DIUNIM החדש

Active member
תם ולא נשלם, נחתם עוד פרק בפורום. כי אחרי כל כך הרבה זמן, יותר משלוש שנים שאני עושה את הפינה הזאת, הגענו לפינה האחרונה שלנו. כמה קרבות עברנו, כמה קרבות עשינו, ובכל זאת, כל דבר צריך להגיע לסוף. ועם סיומה של שנת 2020, גם פינת המיין איבנט מגיעה לסופה.

והתלבטתי איזה קרב צריך לשים פה. אבל בעצם זה לא היה כל כך קשה. ההתלבטות אף פעם לא הייתה לגבי מי מלך הפינה, ומי צריך להיות זה שסוגר אותה. ובסופו של דבר, השאלה הייתה איזה קרב שלו יסגור את הפינה. הקרב בו הוא עצמו מאבד את הקריירה שלו? או הקרב בו הוא קוטע את הקריירה של הגדול מכולם?

ההחלטה נפלה. קבעתי. 2020 מסתיימת ואיתה הפינה, ואיתה הקריירה של הגדול מכולם, בידי היורש שלו. ויש לי רק דבר אחד להגיד לכם: מצטער, אני אוהב אתכם. כן, חבר'ה… הקרב האחרון בפינה הוא הקרב האחרון (נניח) של ריק פלייר. זה מול שון מייקלס ברסלמניה 24.

בפעם האחרונה בפינה… תיהנו.

 

שי מילר

New member
מנהל
תם ולא נשלם, נחתם עוד פרק בפורום. כי אחרי כל כך הרבה זמן, יותר משלוש שנים שאני עושה את הפינה הזאת, הגענו לפינה האחרונה שלנו. כמה קרבות עברנו, כמה קרבות עשינו, ובכל זאת, כל דבר צריך להגיע לסוף. ועם סיומה של שנת 2020, גם פינת המיין איבנט מגיעה לסופה.

והתלבטתי איזה קרב צריך לשים פה. אבל בעצם זה לא היה כל כך קשה. ההתלבטות אף פעם לא הייתה לגבי מי מלך הפינה, ומי צריך להיות זה שסוגר אותה. ובסופו של דבר, השאלה הייתה איזה קרב שלו יסגור את הפינה. הקרב בו הוא עצמו מאבד את הקריירה שלו? או הקרב בו הוא קוטע את הקריירה של הגדול מכולם?

ההחלטה נפלה. קבעתי. 2020 מסתיימת ואיתה הפינה, ואיתה הקריירה של הגדול מכולם, בידי היורש שלו. ויש לי רק דבר אחד להגיד לכם: מצטער, אני אוהב אתכם. כן, חבר'ה… הקרב האחרון בפינה הוא הקרב האחרון (נניח) של ריק פלייר. זה מול שון מייקלס ברסלמניה 24.

בפעם האחרונה בפינה… תיהנו.

עבודה מדהימה ידידי
אני מאוד נהניתי לקרוא את המאמרים שלך.
כעת למעשה נעלת בצורה נדירה פינה בת כמעט 15 שנה
אי שם בפברואר 2006 שוטטתי לי ב-411 מאניה וחיפשתי רעיונות לפינה חדשה שנוכל לפרסם כאן בפורום. נתקלתי בסדרת מאמרים עם 6 מהדורות בלבד שאחד מהכתבים שם התחיל ומשום מה לא המשיך עם הרעיון. בתור התחלה תרגמתי את הפרקים שלו והבאנו אותם לכאן, הפינה הראשונה הייתה על הקרב בין רוק להוגאן מרסלמניה 18
הייתה תקופה שהפינה הייתה חמה מאוד והבאנו עוד כמה כותבים שיתרמו מדעותיהם לגבי הקרבות. אלא שאז הגיע מאמר מספר שבעים ומשהו, והתחלתי להרגיש שנגמרים לנו הקרבות. המטרה הייתה מלכתחילה להגיע ל-100 קרבות ושם לעצור, אז ניתן רק לתאר כמה שמחתי שלקחת על עצמך את היוזמה והפכת את הפינה לאימפריה של ממש. הגעת לבסוף לפינה מספר 162 שזה פשוט מדהים. הייתי גם רוצה להעלות את המאמרים האלה לארכיון המאמרים, אלא שבינתיים תפוז ללא ממש מאפשרים לנו להעלות מאמרים בכלל. מה שכן, המאמרים שלך כן יישארו לנצח בארכיון הפורום.
שוב המון תודה על תרומתך הנדירה, ובהצלחה בפרויקטים עתידיים באשר יהיו.
 

DIUNIM החדש

Active member
השחקנים הראשיים:

שון מייקלס



שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
כינוי: The Heartbreak Kid, HBK
תאריך לידה: 22 ביולי 1965
מקום מגורים: סאן אנטניו, טקסס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סוויט צ'יין מיוזיק

שון מייקלס התחיל את קריירת ההאבקות שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'אריו, כשהוא עוד לא בן 20. תוך זמן קצר הוא הפך להיות אחד מהכוכבים העולים של AWA, ושם גם פגש את מרטי ג'נטי ומהר מאוד הפכו לזוג וקראו לעצמם המידנייט רוקרס.

היית להם הצלחה לא קטנה ביחד, והם אף הפכו לאלופי הזוגות של ה- AWA, כמו כן הם היו גם אהודים מאוד. לקראת סוף שנות השמונים, ה- AWA נקלעו לחובות כבדים, וב- 1988 הופיעו המידנייט רוקרס ב- WWF, ששם כבר שינו את שמם לרוקרס.

הרוקרס צברו ניצחונות יפים וזכו להצלחה לא קטנה, אולם הם מעולם לא זכו באליפות הזוגות. אחרי שהם כבר מס' שנים לא מועט ביחד, שון מייקלס ביצע את אחד ההיל טרנים הכי זכורים בתולדות ה- WWF.

במהלך סגמנט במספרה אצל ברוטוס ביפקייק, מייקלס וג'נטי התעמתו אחד מול השני, ובאחת הפעולות הזכורות בקריירה שלו, שון שלח את ג'נטי לתוך חלון הזכוכית, וסיים סופית את הציוות של השניים וביסס את עצמו כהיל בכיר במחלקת היחידים. ב- SNME בנובמבר 1992, ניצח שון מייקלס את בריטיש בולדוג ז"ל וזכה בפעם הראשונה שלו באליפות הבין יבשתית.

באמצע שנת 93, שון הציג את שומר הראש שלו ל- WWF, דיזל, שידוע כיום כקווין נאש. בספטמבר 93, התואר הבין יבשתי של שון הוסר ממנו והוא אף הושעה מה- WWF עד להודעה חדשה. המקרה הזה השאיר את ה- WWF ללא אלוף, ונקבע קרב בין רייזור ראמון לריק מרטל, לאחר שהשניים נשארו אחרונים בבאטל רויאל על החגורה. ראמון ניצח את מרטל, והפך לאלוף הבין יבשתי, אולם מייקלס חזר ואמר שהוא האלוף והתחיל להסתובב עם חגורה מזוייפת.

בעקבות המחלוקות בין שון לראמון, התקיים קרב הסולם הראשון של ה- WWF בצורה רשמית. הקרב נערך באירוע הגדול מכולם, רסלמניה 10. בקרב הסולם הטוב ביותר בעיני רבים, ניצח ראמון את מייקלס כאשר רגלו של האחרון נתפסה בחבלים וזה אפשר לראמון לטפס על הסולם לזכות בתואר הנכסף.

מייקלס זכה בראמבל 95 והתחרה במניה 11 מול חברו לשעבר, דיזל, שבסורבייבור סיריס 94 התפרקו בגלל שמייקלס נתן לדיזל סוויט צ´יין מיוזיק בטעות. מייקלס לא הצליח לנצח את דיזל במניה, ובכך שם לעצמו במטרה שוב את האליפות הבין יבשתית. מייקלס ניצח את ג'ף ג'ארט וזכה שוב באליפות, מה שהוביל לקרב חוזר בינו לבין ראמון בסאמרסלאם 95, ושוב בקרב סולם. הפעם, שון הצליח לנצח את ראמון. אולם באוקטובר נאלץ שוב מייקלס לוותר על החגורה, ושוב מבלי להפסיד אותה, הפעם הוא נתן את החגורה לדין דאגלס. הסיבה שהוא ויתר על החגורה הייתה שהוא סבל מזעזוע מוח לאחר שהותקף בניו יורק על ידי 9 בריונים.

מייקלס חזר, וזכה בשנית בראמבל 96, והפעם נפגש עם ברט הארט ברסלמניה 12 בקרב איירון מן של 60 דקות. הפעם אף אחד לא עצר אותו, ומייקלס זכה בפעם הראשונה שלו באליפות ה- WWF. שון היה אלוף מצויין, והגן בהצלחה על תוארו מול מתאבקים כמו בריטיש בולדוג, ויידר ודיזל.

בסורבייבור סיריס 96 הפסיד שון את האליפות לסיד, אבל מהר מאוד זכה בה שוב ברויאל ראמבל 97. ב-13 בפברואר, הגיע שון עם דמעות בעיניים ל- RAW, ונפרד בפעם השלישית מהאליפות בלי שיפסיד אותה, הפעם בגלל פציעה בברך.

מייקלס חזר ל- WWF, והקים ביחד עם האנטר וצ'יינה את הסטייבל השנוי במחלוקת, ה- Degeneration-X. שון רצה להחזיר אליו את האליפות הראשית, ונקבע בינו לבין אנדרטייקר קרב שהמנצח בו יתמודד מול ברט הארט בסורבייבור סיריס על האליפות. הקרב בין שון לטייקר התקיים באירוע באד בלאד, והקרב נקבע להיות הל אין א סל הראשון של ה- WWF. בקרב ששלט לכל אורכו אנדרטייקר, ניצח שון בעזרתו של אחיו של טייקר, קיין. ובכך נקבע ששון יפגוש את ברט בסורבייבור סיריס.

בסורבייבור סיריס 97, ניצח שון את ברט בקרב הדפיקה הידועה, והפך בפעם השלישית לאלוף עולם. ברויאל ראמבל 98, התקיים קרב חוזר בין טייקר לשון, הפעם על האליפות. במהלך הקרב נפצע שון קשות בגב, אולם הצליח לנצח בסופו של דבר את טייקר, שוב בעזרתו של קיין. באותו אירוע אוסטין ניצח את הראבמל, והקרב ביניהם נקבע למניה 14. למרות כאבי גב נוראיים, הצליח שוב לעמוד יפה בקרב מול אוסטין, אולם בסופו של דבר הפסיד לאוסטין את הקרב וכך גם את התואר.

מייקלס יצא לחופשה ארוכה מהרגיל, וחזר רק לקראת סאמרסלאם 2002, שם נפגש לקרב עם חברו לשעבר, טריפל אייץ'. בקרב מדהים עם מלא דם, הפסיד מייקלס את הקרב, ואחרי הקרב אייץ' תקף בצורה אכזרית את שון בגב, ורבים חשבו שזה הסוף מבחנת שון.

אולם שון נתן קאמבק ענק בסורבייבור סיריס 2002, וזכה באליפות העולם באלימיניישן צ'יימבר כנגד טריפל אייץ´, בוקר טי, כריס ג´ריקו, קיין ורוב ואן דאם. מייקלס לא החזיק הרבה זמן את התואר, והפסיד את התואר לאייץ' בארמגדון אותה שנה, בקרב 3 מערכות. בשנת 2003, מייקלס היה מעורב בפיוד עם ג'ריקו, וברסלמניה 19 ניצח אותו, כמו כן השתתף שוב בקרב אלימיניישן צ'יימבר בסאמרסלאם על אליפות העולם, אולם הפעם הוא לא הצליח לנצח. מאז שון היה בפיוד עם אבולושן, הפסיד לרנדי אורטון באנפורגיבן ובקרב הישרדות בסרבייבור סירייס, וניצח את באטיסטה בארמגדון.

שון ניסה לזכות בתואר מטריפל אייץ' אבל לא הצליח, לאחר שני קרבות שהסתיימו בתיקו. כריס בנואה הצטרף ליריבות שלהם וניצח אותם ברסלמניה. את היריבות מול טריפל אייץ' הוא סגר כשהפסיד לו בבאד בלוד בהאל אין א סאל.

לאחר חופשה כתוצאה מלידת בתו, חזר שון והתחיל פיודים עם קיין ואדג'. במהלך הפיוד נפצע מייקלס בברכו, אבל דפק את אדג' בינואר בקרב הצ'יימבר, מה שהוביל לקרב ביניהם בו מייקלס הפסיד בראמבל.

הערב של מייקלס ברויאל ראמבל עדיין לא נגמר, והוא השתתף בראמבל עצמו, והדיח את סיימון דין, צ`רלי האס וקורט אנגל. לאחר ההדחה של אנגל, הוא הותקף ע"י אנגל עצמו, הוצא מהראמבל, ולאחר מכן הוכה על ידיו עם מדרגות הזירה. מייקלס קרא לאנגל לקרב ברסלמניה 21, ואנגל הסכים. ברסלמניה 21, לאחר קרב מדהים, מייקלס נכנע לאנקל-לוק של אנגל.

לאחר ניצחון על קורט אנגל בקרב חוזר, הפך שון לשותף של האלק הוגאן. מייקלס הדהים את העולם כשתקף את הוגאן וביצע עליו SCM. שון ביצע היל טרן לראשונה מאז חזרתו. בשבוע לאחר מכן, מייקלס התארח בפייפרז פיט וביצע סופרקיק גם על פייפר. הוא קרא תיגר על הוגאן לקרב בסאמרסלאם 2005. הוגאן ניצח את מייקלס באירוע המדובר. לאחר הקרב מייקלס הושיט את ידו להוגאן ואמר: "הייתי חייב לדעת, ועכשיו גיליתי". השניים לחצו ידיים, ומייקלס ביצע פייס טרן מחודש.

מייקלס נכנס לפיוד עם כריס מאסטרס. הפיוד הוביל לקרב באנפורגיבן, ומייקלס ניצח. שון התמודד ברו הומקאמינג מול קורט אנגל בקרב איירון מן, שהסתיים בתוצאה 2:2. מייקלס היה מועמד לבחירה עבור טייטל שוט בטאבו טיוזדיי 2005, ונבחר ברוב מוחץ. הוא צורף לקרב של סינה ואנגל. סינה הצמיד את מייקלס ושמר על התואר. לאחר מכן התחיל מייקלס פיוד עם וינס מקמהן, פיוד שהוביל לאיחוד של DX.

לאחר פציעתו של טריפל אייץ', שון חזר לקריירת יחידים. הוא ניסה לאתגר כמה פעמים על תואר ה-WWE, אבל הפסיד לג'ון סינה ולרנדי אורטון.​
 

DIUNIM החדש

Active member
ריק פלייר



שם אמיתי: ריצ'ארד מורגן פלייר
ידוע גם בתור: ריקי רודס, נער הטבע
תאריך לידה: 25.2.1949
גובה: 1.85 מטר
משקל: 109 ק"ג
פינישר: פיג'ר פור לג לוק

על ריק פלייר רבים אומרים שהוא המתאבק הטוב ביותר בכל הזמנים.

פלייר הוא אגדה אמיתית בענף, ומה שהרבה אנשים לא יודעים זה שהקריירה המרשימה שלו כמעט והסתיימה עוד לפני שהייתה לה הזדמנות לצאת לדרך: ב-1975, פלייר היה מעורב בתאונת מטוס ונפצע בגבו. הרופאים אמרו שהוא לא יחזור להתאבק יותר לעולם, אבל שש שנים לאחר מכן פלייר היה אלוף העולם של ה-NWA. הוא התחיל את הקריירה ב-1972, וזכה באליפות העולם הראשונה שלו מדאסטי רודס ב-1981. הוא הפסיד את התואר להארלי רייס ב-1983, רק על מנת לזכות בה מחדש ממנו באירוע הראשון של סטארקייד. ב-1984, הוא הפסיד את התואר לקרי ואן אריק וזכה בו בחזרה ממנו. הוא נכנס ל-1985 כאלוף והקים את הסטייבל האגדי של ארבעת הפרשים. החברים המקוריים בקבוצה לצידו היו ארן ואולי אנדרסון וטולי בלאנשארד. מתאבקים נוספים שהיו פרשים במשך השנים הם דין מלנקו, כריס בנואה, בריאן פילמן, סטינג, לקס לוגר וסיד וישס. ב-1986 ו-1987 פלייר היה בפיודים עם מתאבקים כמו רודס ורון גארבין, וב-1988 הייתה לו סדרת קרבות מצוינת נגד לקס לוגר הצעיר. לאחר שיצא מהפיוד הזה כמנצח, כעבור שנה התמודד פלייר בסדרת קרבות מצוינת לא פחות על אליפות העולם נגד ריקי סטימבוט וטרי פאנק.

בשנת 1990, פלייר נכנס לפיוד ארוך עם סטינג לו הפסיד את התואר בסטארקייד 1990 וזכה בו בחזרה בינואר 1991. באותה תקופה, ה-WCW וה-NWA עוד עבדו יחד, אבל בהמשך אותה שנה קרה מקרה שנחשב לציון דרך משמעותי בקריירה של פלייר: ב-21 במרץ, 1991, פלייר נוצח בטוקיו ע"י טאטסומי פוג'ינאמי, ולמרות שה-NWA הכירו בפוג'ינאמי כאלוף החדש, פלייר עדיין נחשב בעיני WCW לאלוף העולם שלהם. בסופרברול של אותה שנה, פלייר ניצח בקרב החוזר מול פוג'ינמי וזכה בתארי ה-NWA ו-WCW. לאחר מכן, נכנס פלייר לסכסוך מתוקשר עם נשיא WCW, ג'ים הרד, שרצה לקצץ משכרו והסיר את פלייר מעמדת הכוכב הראשי ורצה להפחית ממעמדו למרות שפלייר היה ה-DRAW הגדול ביותר. בקיץ 1991, פלייר עזב את WCW בעודו אלוף העולם שלהם לטובת ה-WWF.

בספטמבר 1991, הגיע ריק פלייר, אחד המתאבקים הגדולים בכל הזמנים, ל-WWF. פלייר הופיע ב-WWF כשברשותו חגורת אליפות העולם של WCW (אליפות העולם למשקל כבד של ה-WWE לעתיד), ו-WCW ביקשו ממנו להחזיר את החגורה אליהם. פלייר אמר שיעשה זאת רק אם יחזירו לו את העירבון שהפקיד בסך 25 אלף דולרים כשזכה בתואר. וכך היה בהמשך. פלייר התחבר לבובי הינן שהפך ל"יועץ הכלכלי שלו" ולמר פרפקט שהפך ל"יועץ המקצועי שלו". פלייר הסתכסך עם הכוכבים הגדולים של ה-WWF באותה תקופה, ביניהם רודי פייפר והאלק הוגאן, לו עלה באליפות ה-WWF בסרבייבור סיריס 1991 כשגרם להוגאן להפסיד את התואר לאנדרטייקר באותו אירוע. הוגאן, שזכה בתואר בחזרה כעבור זמן קצר, נשלל ממנו בהמשך במהדורת סופרסטארס, ע"י נשיא ה-WWF על המסך, ג'ק טאני בשל "מניעים לא כשרים" בזכייתו. טאני מיד לאחר מכן הכריז שברויאל ראמבל 1992 קרב הראמבל יהיה על האליפות עצמה. ופלייר, שנכנס מס' 3 בראמבל שרד במשך קרוב לשעה וזכה בתואר.

פיוד מתוכנן על התואר בין פלייר להוגאן בוטל, אז ה-WWF היו צריכים למצוא ברירת מחדל ופנו לרנדי סאבאג', שזכה בתואר מפלייר ברסלמניה. פלייר זכה בתואר מחדש כעבור חצי שנה, אך הפסיד אותו כעבור חודש בלבד לברט הארט. לאחר מכן הודיע פלייר על עזיבתו, שהתרחשה לאחר שהפסיד למר פרפקט בקרב שבו המפסיד ייאלץ לעזוב אל הארגון. פלייר חזר אל WCW.

בתחילה, פלייר לא יכול היה להתאבק ב-WCW בגלל סעיף בחוזה שלו עם ה-WWF. לכן WCW, בצעד חכם, נתנו לו תכנית אירוח כדי שיוכל להפגין את כישרון המיקרופון הנהדר שלו. פלייר התעמת עם הכוכבים הגדולים שם, וחזר לזירה לאחר עימות מול סטיב אוסטין ובריאן פילמן. לאחר מכן פלייר זכה גם בתואר ה-NWA מברי ווינדהאם, אבל הפסיד אותו כעבור חודשיים לריק רוד.

בסוף השנה, לאחר פיטוריו של סיד וישס עקב קטטה, נאלצו WCW לתת לריק פלייר לנצח את ויידר ולזכות באליפות העולם. פלייר היה אלוף מצוין, והגן על התואר מול ויידר, ריקי סטימבוט, ברי ווינדהאם וסטינג. לצערו זה לא הספיק, והוא הפסיד את האליפות שלו להאלק הוגאן כשזה הגיע לארגון. את השנה הבאה העביר פלייר כג'ובר להוגאן, שאפילו גרם לו "לפרוש" לכמה חודשים. בסוף 1995, הקים פלייר מחדש את הפור הורסמן עם ארן אנדרסון, כריס בנואה ובריאן פילמן (שהוחלף במונגו מקמייקל), ונכנס לפיוד עם רנדי סאבאג', והם החליפו ביניהם את האליפות כמה פעמים עד שפלייר הפסיד את האליפות לענק.

עם תחילת הסטוריליין של ה-nWo, פלייר הפך לנציג בולט של WCW במאבק מולם, אבל שוב, כמו תמיד עם הוגאן, הוא קבר אותו בסטוריליין. ב-1998 פלייר פוטר בגלל שהעדיף לראות את בנו מתאבק בטורניר חובבים. הוא חזר בסוף השנה, והצליח לנקום באריק בישוף. ב-1999 הוא אפילו זכה באליפות מהאלק הוגאן, אבל הפך להיל. מהר מאוד פלייר חזר להיות פייס וגם הפסיד את האליפות ל-DDP.

בשנת 2000 ניסה פלייר להתערב בסטוריליין של מועדון המיליונרים מול הניו בלוד, והתחיל פיוד עם בנו, דייוויד. במהלך הפיוד זכה פלייר באליפות העולם עוד פעמיים (16 פעמים בסיכומו של דבר), אבל הפסיד את האליפות לג'ף ג'ארט. הביטחון של פלייר נפגע קשה ממה שקרה בקריירה שלו והוא העדיף להפוך ליותר מנג'ר בימים האחרונים של WCW.

כשהגיע ל-WWF ב-2001, פלייר הפך למנכ"ל שותף עם וינס מקמהן. השניים לא הסתדרו, ולאחר פיוד עם וינס והפסד לאנדרטייקר ברסלמניה, פלייר קיבל שליטה ב-RAW. הוא התחיל פיוד עם סטיב אוסטין אבל איבד את השליטה ב-RAW, ואז חזר לזירה. לצערו, חוסר הביטחון שלו גרם לכך שיהפוך ליותר מנג'ר לטריפל אייץ' בשנים הבאות.

את השנים הבאות העביר פלייר יותר כ"דובר" של אבולושן: קבוצה שלו, של טריפל אייץ', של באטיסטה ורנדי אורטון. מפעם לפעם היו לו קרבות קלאסיים ממש, מול שון מייקלס או קרבות שלשות למיניהם. ב-2005, עם היציאה של טריפל אייץ' לחופשה ופירוק אבולושן, פלייר זכה באליפות הבין יבשתית מקרליטו.

לאחר חזרתו של טריפל אייץ', הוא בגד בפלייר, והשניים נלחמו בקרבות אלימים במיוחד. לאחר מכן פלייר התחיל יריבות עם אדג' שגם ניצח אותו, והפסיד את האליפות הבין יבשתית לשלטון בנג'מין. לאחר מכן הוא התחיל פיוד עם מיק פולי בגלל הכעס האמיתי שלהם אחד על השני, פיוד שהסתיים בסאמרסלאם בניצחון של פלייר.

באותה תקופה פלייר זכה באליפות הזוגות עם רודי פייפר מהספיריט סקוואד, ומעט לאחר מכן הפסיד את התארים לאדג' ולרנדי אורטון. פלייר המשיך את הפיוד עם קני דייקסטרה מהספיריט סקוואד, וניצח אותו בקלות. לאחר מכן הוא הקים צמד עם קרליטו, צמד שהתפרק מהר מאוד, וגם אותו פלייר ניצח.

בקיץ פלייר עבר לסמאקדאון והיה בצמד עם באטיסטה, אולם לאחר מכן גרייט קאלי פצע אותו. שלושה חודשים לאחר מכן, פלייר חזר...​
 

DIUNIM החדש

Active member
האווירה

שנת 2008 בעצם הייתה תחילת המעבר של ה-WWE ל-PG.

האירוע, סאמרסלאם, היה הראשון שהפך ל-PG: כלומר, כביכול מוצר פחות בוגר, פונה יותר לילדים.

מבחינת היאבקות, שנת 2008 תיזכר דווקא כשנה שדי התחילה את ההידרדרות של ה-WWE. לקראת סוף השנה, ה-WWE התחילו לעשות סדרת החלטות הזויות, וכל זה הוביל ל-2009, שנה בעייתית במיוחד.



הפיוד

כשפלייר חזר בנובמבר, היו שמועות שיכריז על פרישתו. אבל פלייר סירב לפרוש. וינס מקמהן הכריז באותו הלילה שפלייר כן יפרוש: כל קרב יחידים שלו מעתה ואילך יהיה עם הקריירה על הכף, כך שההפסד הבא של פלייר יסיים את הקריירה שלו. פלייר נלחם מול יריבים רבים ושמר על הקריירה שלו.

יום אחרי נו וויי אאוט, שון מייקלס הכריז שריק פלייר יצטרף להיכל התהילה יום לפני רסלמניה 24. שבוע לאחר מכן, לאנס קייד וטרבור מרדוק תקפו את מייקלס לאחר קרב מול קייד, וריק פלייר הציל אותו וביקש ממנו קרב ברסלמניה 24. מייקלס התחמק כי ידע מה יקרה, אבל פלייר אמר שלא בטוח שינצח. מייקלס הסכים.

כעבור שבוע השניים ניצחו את קייד ומרדוק בקלות, אבל מייקלס המשיך לנסות להתחמק מהקרב. הוא לא רצה לחסל לפלייר את הקריירה. עוד שבוע עבר ופלייר המשיך ללחוץ על הקרב- לטענתו הוא היה ראוי ליריב הטוב ביותר. מייקלס אמר שרסלמניה זה השטח שלו ושהם יגנבו את ההצגה.

כעבור עוד שבוע, וינס מקמהן ניסה לסיים לפלייר את הקריירה, אבל שון מייקלס מנע את זה. פלייר ניצח, אבל ממש לפני רסלמניה פלייר כעס. הוא אמר ששון לא מאמין שעוד נשאר לו מה לתת. השניים לחצו ידיים, ושון אמר שהוא יגאל אותו מייסוריו. זה ממש עצבן את פלייר שנתן לו סטירה ודרש את הקרב כאן ועכשיו. אבל שון רק חזר ואמר: הוא יגאל אותו מייסוריו. בסוף אותו הערב, השניים היו בצוות עם טריפל אייץ' וג'ון סינה מול JBL, ביג שואו, אומאגה ורנדי אורטון, ופלייר נתן למייקלס מכה במפשעה וניצח את אורטון.

כל אחד מהם אמר מה שהוא חושב. פלייר צורף להיכל התהילה יום לפני. ולנו נשארה רק שאלה אחת… מה יקרה?

 

DIUNIM החדש

Active member
הקרב


פלייר ושון מקיפים אחד את השני. שון מנסה לנעול אחיזה, פלייר מושך את ידו ומחליק את השיער. הוא נותן "WOOOO". והפעמון מצלצל. שון ופלייר נועלים אחיזה. שון נועל האדלוק. פלייר דוחף את שון לחבלים ושון מתקל אותו! פלייר על ברכיו. פלייר קם ומקיף את שון. הם נועלים אחיזה. פלייר נועל האדלוק ואז עובר מאחוריו עם האמרלוק. שון מנסה לעבור מאחוריו. הוא נאבק והופך את ההאמרלוק. פלייר הופך את ההאמרלוק ושון שוב הופך. פלייר מבצע דרופ טו הולד ונועל פרונט האדלוק, שון מתכופף ונועל את ההאמרלוק על הרצפה. פלייר קם. הוא הופך את ההאמרלוק. שון עם מרפק. ועוד אחד. ועוד אחד! שון רץ לחבלים... פלייר עם היפטוס! פלייר עושה את ההליכה שלו, שון מתרשם. הוא קם. פלייר נותן "WOOOOO". הם נועלים אחיזה. שון דוחף את פלייר לפינה. צ'ארלס רובינסון מבקש ממנו לשחרר. פלייר שם את שון בפינה. שון דוחף את פלייר. פלייר מחזיר לו! הוא צועק עליו אם הוא כלב זקן. שון נותן לו סטירה! פלייר נרתע, המום. שון אומר שהוא רצה את זה. פלייר מנגב דם מהפה. שון מושך בכתפיו. פלייר אומר ששון גרם לדימום. הם נועלים אחיזה, פלייר עם ברכיה לשון. צ'ופ בפינה! ועוד אחד! שון עם מכה, פלייר מחזיר. שון עם מכה, פלייר עם צ'ופ. מכה, צ'ופ. מכה, צ'ופ. שון שם את פלייר בפינה ונותן לו צ'ופ! ועוד צ'ופ! ועוד צ'ופ! ועוד צ'ופ! פלייר שם את שון בפינה. צ'ופ! צ'ופ! צ'ופ! אייריש וויפ, שון הופך את זה... פלייר חוזר מהפינה עם בעיטה לראש! שון קם, פלייר עם אייריש וויפ ומרפק לראש! פלייר נותן "WOOOOOO" ורץ עם ברכיה לראש של שון! פלייר עם אייריש וויפ לפינה... שון עם מרפק לראש! שון הולך לאייפרון. הוא עולה על הטורנבאקל... פלייר תופס אותו וזורק אותו למזרן! פלייר נותן "WOOOO" ועולה על הטורנבאקל. שון רץ אליו! אבל פלייר מרביץ לו ומרחיק אותו. שון חוזר... וחוטף קרוסבאדי מפלייר! 1... 2... שון יוצא! שון נועל האדלוק... פלייר מרים אותו ומנחית ברך על ברך. פלייר מסובב את הרגל, הוא עומד לנעול... שון בועט בפלייר דרך החבלים, פלייר נופל החוצה! שון רץ... בייסבול סלייד! פלייר מנסה לקום, שון על האייפרון, הוא מחזיק בחבלים... ספרינגבורד מונסולט, פלייר זז ושון מתרסק על שולחן השדרנים! שון נאנק מכאבים על הרצפה, צ'ארלס רובינסון בודק אותו. רובינסון סופר כשפלייר בזירה. 1... 2... שון נאנק מכאבים. 3... 4…

שון זוחל לזירה. 5... 6... שון כמעט בדרך... 7... 8... שון חוזר לזירה. פלייר דורך עליו כמה פעמים. הוא מרים את שון ונותן לו צ'ופ. אייריש וויפ לטורנבאקל, שון חוטף ונופל! פלייר לוקח את שון... אייריש וויפ לפינה. שון חוטף בגב ונאנק מכאבים. פלייר עם באק סופלקס! 1... 2... שון יוצא! פלייר קצת כועס. הוא מרים את שון משיערו ונותן לו מכה. באטרפליי סופלקס! 1... 2... שון יוצא! פלייר קם ודורך על שון שנאנק מכאבים. שון על ברכיו, הוא מנסה לקום. פלייר לוקח אותו ונותן לו צ'ופ! שון מחזיר מכה! וחוטף צ'ופ! פלייר מרים את שון... ורטיקל סופלקס! 1... 2... שון יוצא! פלייר מתעצבן ומצמיד. 1... 2... שון יוצא! שון קם בכאבים בפינה. הוא בועט בפלייר וחוטף צ'ופ. הוא מרביץ לפלייר וחוטף צ'ופ! הוא נותן לו מכה, ופלייר מחזיר. שון עם צ'ופ! ועוד צ'ופ! ועוד צ'ופ! פלייר בועט בו. אייריש וויפ... שון עם סווינגינג נאקברייקר! פלייר מנער את עצמו. השניים משתמשים בחבלים כדי לקום. פלייר רץ... שון הופך את פלייר וזורק אותו החוצה! שון הולך לאייפרון ועולה על הטורנבאקל. הוא עולה למעלה... מונסולט החוצה! שון ופלייר שניהם נאנקים מכאבים על הרצפה. צ'ארלס רובינסון סופר. 1... 2... שניהם עדיין על הרצפה. 3... 4... פלייר מתחיל לנסות לקום. 5... 6... פלייר קם בעזרת האייפרון. 7... 8... שון גם זוחל לאייפרון וקם. 9... שניהם נכנסים לזירה. פלייר בועט לשון בבטן! הוא צולע קצת. שון נותן לו צ'ופ! פלייר מחזיר צ'ופ. שון עם צ'ופ! פלייר עם צ'ופ! שון עם צ'ופ! פלייר עם צ'ופ! שון עם צ'ופ! ועוד אחת! אייריש וויפ, פלייר הופך, שון עם פורארם שיבר! שניהם על המזרן. צ'ארלס רובינסון סופר. 1... 2... שון קופץ על רגליו! פלייר קם גם הוא, רץ אל שון... ושון עם מנהטן דרופ! מכה שמפילה את פלייר!

פלייר קם. שון עם עוד מנהטן דרופ! ומכה שמפילה את פלייר! פלייר קם... שון עם באדי סלאם! אבל נופל מכאבים. שון זוחל לחבלים. הוא עולה על הטורנבאקל. שון קופץ... אלבו דרופ! שון קם ומחזיק בצלעות בכאב. פלייר על המזרן. שון נראה עצוב. הוא רוקע ברגל. ועוד פעם. ושוב. ושוב. פלייר קם כבר בפינה. ושוב רקיעה… שון רץ, סוויט צ'ין מיוזיק...! אבל הוא עוצר באמצע. פלייר מופתע, ואז מפיל את שון מרגליו! פיג'ר פור לג לוק! שון נאנק מכאבים! שון מנסה להיאבק בזה. פלייר מחזק את האחיזה. שון מתחיל להסתובב... ומתהפך! פלייר מגיע לחבלים. שון משחרר, פלייר צולע קצת. שון קם בכאב. צ'ופ! פלייר עם צ'ופ! האדלוק טייקדאון! שון עם לג סיזורס, אבל פלייר קם ומבצע הצמדת גשר! 1... 2... שון מתחיל לקום עם פלייר. הוא נופל! 1... 2... שון יוצא! הוא קם עם פלייר, נועל האדלוק... פלייר מרים אותו, שון נופל מאחוריו, סאנסט פליפ! פלייר נאבק... שון הופך אותו! 1... 2... פלייר יוצא! השניים קמים. שון שם את פלייר בפינה ונותן לו צ'ופ! הוא שוב שם אותו בפינה ונותן לו צ'ופ! שון עם אייריש וויפ, פלייר הופך... שון מתהפך על הטורנבאקל! הוא חוזר לזירה, פלייר עם הצ'ופ בלוק! פלייר קם, הוא לוקח את רגלו של שון. פלייר נותן "WOOOOOO"! פיג'ר פור... שון עם אינסייד קריידל! 1... 2... פלייר יוצא! שון מנסה לבעוט, פלייר חוסם... שון עם אינזוגירי, פלייר מתכופף! פלייר נועל את הפיג'ר פור! שון שוב נאנק מכאבים באחיזה. פלייר מחזק את האחיזה. הקהל משתגע. שון נופל! 1... 2... שון מרים כתפיים! הוא זוחל לחבלים… כואב לו, פלייר גורר את שון למרכז הזירה. שון מנסה להתהפך, פלייר מתהפך גם הוא, שון ממשיך להיאנק מכאבים. שון מחזיק בחבלים! פלייר נאלץ לשחרר.

פלייר מחזיק בגב בכאב. הוא דוחף את צ'ארלס רובינסון ומתחיל לבעוט בשון. רובינסון מרחיק אותו. שון קם בעזרת החבלים ופלייר בועט לו בגב כמה פעמים. רובינסון מזהיר אותו, פלייר נותן "WOOOOOO!" והולך לשון... סוויט צ'ין מיוזיק! שניהם נופלים על המזרן! שון זוחל... הוא שם יד על פלייר! 1... 2... פלייר יוצא! שון קם ונופל מכאבים בברך. שון קם בעזרת החבלים. הוא בפינה. הוא צועק לפלייר לקום. רוקע ברגל. ושוב. ושוב. הוא צועק על פלייר לקום והולך אליו. הוא צועק לו לקום... שוב הולך לפינה. שון רוקע ברגל. ושוב. ושוב. פלייר על הברכיים, שון צועק לו לקום. הוא הולך אליו... הוא מרים אותו... פלייר לפתע תופס את צ'ארלס רובינסון, בעיטה במפשעה לשון! שון נאנק מכאבים ונופל על המזרן! פלייר מתגלגל ושם יד על שון! 1... 2... שון יוצא! פלייר קם בעזרת החבלים. הוא לוקח את שון... שמפיל אותו מרגליו! שון נועל פיג'ר פור משלו! הוא מותח את רגליו של פלייר, שמתחיל לזחול לחבלים! פלייר מנסה להרביץ לשון. הוא זוחל... מושיט יד... ובסוף אוחז בחבלים. הוא מוריד טורנבאקל! צ'ארלס רובינסון לוקח ממנו את הטורנבאקל, פלייר עם אצבע לעין של שון! שון משחרר את האחיזה. שון קם לאט... פלייר עם רול אפ! 1... 2... שון יוצא! שון מנסה לקום. פלייר עם צ'ופ על הברכיים! ושון מחזיר! ופלייר! ושון! הם מתחילים לקום. פלייר עם צ'ופ! ועוד אחד! ועוד אחד! ועוד אחד! שון עם סוויט צ'ין מיוזיק! שון מנסה לקום. הוא יושב וגורר את עצמו לפינה. הוא קם. הוא מתחיל לרקוע... אבל מסרב. שון משפיל מבט. פלייר מתחיל לקום. הוא קורא לשון לבוא אליו. הוא קם. שון מסתכל עליו…

"אני מצטער. אני אוהב אותך."

סוויט צ'ין מיוזיק! שון העצוב מצמיד את פלייר. 1... 2... 3! זה הסוף. שון מחבק את פלייר הבוכה.

 

DIUNIM החדש

Active member
מחשבות אישיות:

מההתחלה, היה אפשר לראות שעומד להיות לנו כאן קרב מיוחד מאוד. פלייר הגיע לקרב הזה במטרה להראות שעדיין יש לו את זה. והיה לו, הוא התאמץ כאן כמו שלא התאמץ שנים. הוא נתן כמה מהלכים שלא חשבנו שנראה בכלל, אבל האמת היא שהמהלכים הם בכלל לא מה שחשוב כאן.

כל קטע בקרב הזה היה פשוט קטע שחשבו עליו מראש, קטע עם סמליות מסוימת. מהספוטים שנועדו לשחזר את הקרבות הכי יפים של ריק פלייר, הספוטים ששון מייקלס בחר לעצמו, ואפילו הבחירה של השופט: ליטל נייץ', צ'ארלס רובינסון, שלמרות שהיה בסמאקדאון זכה לשפוט את הקרב האחרון של המתאבק האהוב עליו.

וכמובן, הסוף. שון בהתחלה לא מצליח להביא את עצמו לסיים לריק פלייר את הקריירה, ונותן לו סופרקיקס רק באופן אינסטינקטיבי ובלי באמת מטרה לסיים את הכול. אבל בסוף גם הוא מבין שזה צריך לקרות. הוא אומר את אחד מהמשפטים הכי זכורים ב-WWE, ומסיים את זה.

ציון הקרב: ⭐⭐⭐⭐½




לסיום

למחרת היום, ציינו את הקריירה של ריק פלייר ונפרדו ממנו בצורה מכובדת. פלייר כמו פלייר החליט לחזור ואכן התאבק תקופה מסוימת ב-TNA, תקופה שאני חושב שעדיף לכולנו לשכוח ולהתעלם ממנה, כי היא קצת פוגעת בפרידה הכל כך טובה שסידרו לו פה. פרידה ראויה לאחד מהגדולים בענף.

שנתיים לאחר מכן שון בעצמו היה קורבן של אותו הדבר. הוא נהיה אובססיבי לסיום הסטריק של אנדרטייקר ואמר שאם לא ישבור אותו יפרוש. גם שם צ'ארלס רובינסון שפט. גם שם כולנו קיבלנו פרידה מרגשת מאחד מהגדולים ביותר בענף. למען האמת - שון הוא מלך הפינה שלנו.

ו… הפינה שלנו, כן. שון היה שם הרבה, פלייר היה שם הרבה. ולי היה ממש כיף להגיע כל שבוע עם קרב אחר, להיזכר בתקופה טובה יותר. ובשנה האחרונה - להיזכר בקהל באופן כללי. 2020 נגמרת… נקווה שב-2021 נזכה לקרבות נהדרים. להתראות, חבר'ה. היה כיף. נהניתי.

 

סלים וארזה

New member
מנהל
אני לא מבין מדוע הקרב נחשב כל כך טוב. נכון, יש כאן סיום תקופה, יש פסיכולוגיה, אבל בקרב עצמו כשראיתי בפעם הראשונה לא הרגשתי משהו מיוחד. יכול להיות שזה רק אני.

ושאלה קטנה: האם סיקרת את הקרב של אנדרטייקר מול קורט אנג'ל מנו ויי אאוט?
 
למעלה