המיקודים בעקבות השביתה הגדולה-

ד נ י B O Y

New member
המיקודים בעקבות השביתה הגדולה-

אז הנה מה שירד במיקוד בכל מקצוע- אמנות- ירדו הצבעים ירוק, צהוב ואדום; והשימוש במכחול דק. אמנות הצילום- ירד השימוש ב"פלאש". אנגלית- ירד "פרזנט סימפל", "פרזנט פרוגרסיב" והאותיות A, D, G ו-K. לשון- ירדו האותיות א, ג, ו, ת; תחביר ופועל בעבר. הבעה- מילות קישור ופסקת הסיום. תנ"ך- ירד החלק של אלוקים. מתמטיקה- ירד חיבור וחיסור, שני נעלמים במשוואה,העברת אגפים ו-X בריבוע **אם במקרה יוצא בתרגיל X בריבוע אז עושים**. ספרות- ירדו הרומנים, שירה עברית, וספרים מתורגמים. אזרחות- ירד הנושא "דמוקרטיה". תיאטרון- ירד קטע הפתיחה וקטעים מחברים,והקטע הדרמתי שפתאום יש שקט. ספורט- ירדו הריצות הארוכות וסיבולת לב ריאה. גיאוגרפיה- ירדו הישבות אסיה, אפריקה ואנטרטיקה הדרומית. מחשבים- ירדו המקשים ENTER ו- רווח; ואי אפשרות לבטל ע"י המקשים ALT-CTRL-DEL. תושב"ע- ירד התלמוד,גמרא ומשנה+ בית הלל ובית שמאי; חוץ מהחלק שבעל-פה. XD תהנו....שנת לימודים פורייה!!
 

ד נ י B O Y

New member
אם לא צוחקים על כל דבר

אז פעם הבאה תן לי רשימה של דברים שאסור לצחוק עליהם...כי אם לא נכל לצחוק על זה ועל זה ועל זה...אז על מה נוכל לצחוק? קח הכל בהומור......זה לא בא לפגוע באף אחד...ואני גם מתפלא איך זה יכול להציק לאנשים מה שכתבתי...
 
מאמי שלי

זה לא בסדר מה שכתבת על תנך.. מה שכתבת ממש מצחיק אבל יש דברים שפוגעים ברגשות של אנשים אחרים...
 

ד נ י B O Y

New member
בסדר.

קבלו את התנצלותי.....לא שמתי לב לדברים... זה בא ממקום להצחיק ולא לפגוע....וכנראה זה לא עבר..........ואני מצטער... שבת שלום!
 
איך קוראים לך?

אני בטוחה שעידן עושה תחשבון נפש שלו.. וגם אנחנו צריכים להשים לב איך אנחנו אומרים דברים
 

ד נ י B O Y

New member
אז תגיד פשוט במי פגעתי

ואל תלך סחור סחור ותתן לי רמזים..פשוט תגיד.
 

ד נ י B O Y

New member
רציתי שהוא יגיד...אבל אם כבר אז-

מאיפה לו לדעת שאני פגעתי באלוקים? הוא בא אליו ואמר לו???ואם כבר הוא נפגע למה דווקא אליו הוא הלך להגיד את זה??? אם הוא היה נפגע הוא היה בא אליי..כי אני הגורם הפוגע....ומכיוון שאני לא באתי בכוונה לפגוע אלא בכוונה להצחיק..והוא (אלוקים)יודע זאת (כי הוא יודע מה עובר בכל אחד ואחת ממנו בראש ובלב ובכל מצב).....אז הוא לא בא אליי להגיד לי....כי הוא לא נפגע. שבוע טוב.
 
למעלה