המכללה מזלזלת במסלול ערב

DonkeyKong16

New member
המכללה מזלזלת במסלול ערב

שמתי לב לתופעה די מגעילה במכללה: כאשר שני מרצים מלמדים את אותו הקורס בו זמנית והאחד בכיר יותר או טוב יותר והשני חדש או פחות טוב תמיד אבל תמיד מסלול ערב יקבל את המרצה הגרוע יותר. נמאס לי כבר לשמוע ממרצים שזאת הפעם הראשונה שהם מעבירים את הקורס או לקבל מרצה שמתקשה להסביר דברים פשוטים. איך ייתכן שבקורס מסויים בבוקר יש 30% נכשלים ובערב יש 60% נכשלים. יודעים איך? אני אגיד לכם: -למרצה הבכיר יש יותר השפעה על כתיבת המבחן -המרצה הבכיר יותר טוב ומנוסה בהעברת החומר. -ויש עוד סיבה שקשורה לאגו המרצה הבכיר והמבין יבין. די נמאס לנו לקבל את המרצה הגרוע!! אנחנו לא מעבדת הניסויים של המכללה וגם לא פח הזבל (סליחה על הצרפתית).
 

omni4

New member
בקורסי הקיץ

דווקא נתנו עדיפות לסטודנטים של הערב ברישום דרך האינטרנט ואילו סטודנטים של הבוקר היו צריכים לבוא להירשם דרך מינהל הסטודנטים. לא שמעתי אז שסטודנטים של הערב אמרו משהו. אז נאה דורש, נאה מקיים.
 

guyl234

New member
כי המסלול של הערב הוא 5 שנים תואר *כולל* קיץ

לכן עדיפות הרישום היא לסטודנטים של הערב קודם
 

omni4

New member
בסדר

אבל לא ייתכן שסטודנטים ממסלול בוקר יתוייגו כסטודנטים סוג ב'. במאה ה-21 עם כל השכלולים האחרונים, לא נראה לי שהם צרכים לבוא פיזית למכללה.
 

ethna

New member
דונקי

תראה, מסלול ערב הוא מסלול לאנשים עובדים, דווקא העובדה הזו יכולה להסביר את ההבדלים באחוזים- בדר"כ לאנשים עובדים יש פחות זמן להשקיע מ"פרחי בוקר" (וכאן אני מכלילה ומקצינה)... אבל אני בהחלט מסכימה איתך, קורסי הערב, המיועדים בעיקר למסלול ערב, הם פח הזבל של המכללה ואני אומרת את זה בפה מלא. רק תסתכל על הבחירות שהם עושים מבחינת המרצים, שעות הקורס (איזה נחמד זה ללמוד בשעות 21-23, גאון מי שהציע את זה במכללה) וההיצע. לגבי המרצים, אתה מפספס את העיקר, מה שחשוב זה לא מי רשם את המבחן- יש לך מבחני שנים קודמות, אתה יכול לבדוק לבד מה המרצה הראשי בוחר. הבעיה עם המרצים הם שבגלל חוסר נסיון/עייפות/"שעה מאוחרת למי איכפת" הם לא מלמדים את כל החומר! פה הם קופצים על נושא קטן, שם מוותרים על הוכחה, זה קורה בהרצאות ובתרגולים וככל שהשעה מאוחרת יותר זה קורה בתדירות גבוהה. ואז אם היית חכם למדת למבחן עם מישהו שהיה בהרצאות של מרצה בוקר והשלמת או שלפחות צילמת (באחד המבחנים שהיו לי, שתי שאלות מתוך שלוש היו דוגמאות שנעשו בכיתה- כמובן שבקורס ערב לא עברו על דוגמאות אלו). אגב, היה לי מרצה שקפץ על נושא שלם (!), לזכותו יאמר שהוא התעקש מול המרצה הראשי שלא יכנס לבחינה. ולגבי הרישום בקיץ, זו לא זכות זה הכרח, מסלול ערב חייבים להרשם לקיץ לשלושה קורסים אחרת התואר נמשך יותר מ5 שנים, אם המכללה היתה פותחת יותר קורסים בקיץ (משלמת ליותר מרצים) אפשרויות ההרשמה לא היו מצומצמות ולא היו צריכים להבדיל בין מסלול בוקר לערב.
 

DonkeyKong16

New member
מה קשור קורסי קיץ לנושא שציינתי?

יש עדיפות למסלול ערב בקורסי קיץ משום שזה המסלול שבחרנו. ובסוף תמיד יש מקום לכולם אז לא להיות קטנוניים. שנית, למגיבה השנייה, במסלול ערב נמצאים אנשים יותר רציניים מהילדודס של הבוקר. ובקורס המסויים שציינתי המרצה של הבוקר עשתה "חזרה למבחן" בניגוד למרצה השוקיסטית שהביאו לנו.
 

omni4

New member
הקשר הוא שברגע שמפריע לך משהו

אז אתה מתלונן. אני לא קטנוני, פשוט ציינתי מצב שהיה.
 

שחר ו

New member
הבעיה שזו שנה שניה שעושים לנו את זה

ומה אתה מתלונן לא מספיק שאין לך זמן ללמוד אז גם נביא לך מרצה שלא יודע עברית או שמתחכם ועושה פוזות וכו' אנחנו לומדים מבחירה ולא מכורח ולכן יכולים להכניס לנו את כל ה!@# ל$%^ ולא נפצה פה הבנת את זה
 

DonkeyKong16

New member
איזו תגובה של ילד

אולי לא כל אחד יכול לעזוב את העבודה?!! כנראה שהכפית זהב תקועה לך עמוק בת_ת. וזה עדיין לא אומר שמסלול ערב צריך לקבל את המרצים הפחות טובים.
 

rois5

New member
לפי בירור שעשיתי

המרצים שמלמדים בערב מרוויחים פחות מאשר אלו שמלמדים בבוקר לכן התופעה הנ"ל. אני התפטרתי מהעבודה ולא מרגיש בכלל במחסור. אני חי חיים פשוטים.
 

DonkeyKong16

New member
הייתי דיי בטוח שמשלמים להם פחות.

אני לוקח את מה שאמרתי בחזרה. סחטיין על הדרך ובהצלחה.
 
מגניב...

אבל... איך אתה מצליח לשלם את המשכנתא ולהביא מספיק כסף לתשלום על האוכל של ילדיך והחשבונות השונים?
ספר לנו, שנוכל כולנו לעשות כמוך...
 

DonkeyKong16

New member
המממ..

כנראה שלא לכל סטודנט ערב יש ילדים.. או משכנתא.. כן יש כאלה
 
למעלה