המלצה איפה לא ללדת !!!

העין3

New member
המלצה איפה לא ללדת !!!

בוקר טוב ליולדות בעתיד .
אתמול השתחררנו מבלינסון לאחר לידה (בניתוח).
לא ממליצים לכם להתקרב לבית חולים הזה !!!
רוב האחיות שחוקות שם נתקלנו רק בארבע או חמש אחיות מדהימות וכל היתר על הפנים !!!
את ההדרכה על ההנקה קיבלנו רק ביום השיחרור.
חדר ההנקה נמצא ליד התינוקיה ויש בו רק כורסאת הנקה אחת על כעשרים נשים שאמורות להניק והיתר הם כסאות שחלקם שבורים...
אין שם ביות מלא למרות שבאתר שלהם כתוב שיש !!!
אין לכל יולדת כורסא ליד המיטה (צריך לגנוב מחדרים אחרים)...
בבוקר הראשון שלאחר הניתוח האחות זרקה ליד אישתי את התחנוקת והלכה... היא הצליחה לקום מהמיטה והקפיצה אותי לבוא לעזור לה ...
והכי חשוב הטחון....
יש למחלקה שתי כניסות ורק שומר אחד !!!
אין בעיה לצאת עם תינוק מהמחלקה ללא ידיעת השומר והצוות וזאת מניסיון אישי ...
ביום השחרור נשלחנו לבדיקה בשניידר החלטנו לרדת דרך הדלת של הסניטרים (הפנימים) ובסך הכל לחצתי על כפתור והדלת ניפתחה כשחזרנו השומר היה בהלם איך יצאנו עם התינוקת בלי שידע...
בקיצור אל תתקרבו לבית החולים הזה כז כל שכתבתי זה רק על קצה המזלג !!!
 

LULlK

New member
אחותי ילדה שם פעמיים ומאוד מאוד

מרוצה. היתה עם ביות מלא פעמיים בחדר לבד.
בכל בית חולים יש חוויה אישית של היולדת. צר לי לשמוע שהיתה לך חוויה מזעזעת.אני חושבת שהרבה מתוך זה נובע שוב מחוויה אישית
אבל על כל בית חולים תשמע חוויות טובות ורעות בצורה קיצונית
הכל יכול לקרות גם בתי חולים שנחשבים טובים יש להם "ימים רעים". שוב מאוד מצער שזו היתה החוויה שלכם אני אגב לא ילדתי שם אף פעם
בגלל מרחק גיאוגרפי אך כמו שאמרתי אחותי ילדה שם פעמיים ויצאה מלאת סופרלטיבים.
שיהיה חג שמח ותהנו מהאוצר החדש
מקווה שהפעם הבאה אשתך תעבור חוויה טובה יותר היא תדע לעשות תיאום ציפיות אל מול מחלקת יולדות ואל מול חדרי הלידה והחשוב מכל שיצאתם בידיים מלאות.
 

mica35

New member
אני מסכימה עם הדיס המלצה

כמדיניות הם מפרידים אחרי הלידה לשעות ארוכות עם הלידה מתרחשת בלילה, ולאחרונה קראתי פה סיפור לידה של יולדת שילדה בשש בערב וכבר לקחו לה את הילדה ללילה, זה כמעט 12 שעות הפרדה, זה המון.
חוץ מזה את הבדיקות הם עושים ללא נוכחות הורים (כל יום צריך להחזיר את התינוק/ת לתינוקיה לשעתיים-שלוש שבמהלכן עושים להם את הבדיקות ללא נוכחות ההורים. גם אם מנסים להתעקש להישאר, התינוקיה בשעות האלה צפופה מאוד, אין איפה לשבת, וגם עם עומדים פשוט פיזית מפריעים לצוות שעושה ככל יכולתו לגרש אותך משם (והאמת שבצדק לאור התנאים הבילתי אפשריים).
ככה שלקרוא לביות שהם מציאים ביות זה פשוט הטעייה.
אין ספק שבתור בית חולים, הם מאוד לא ביבי-פרנדלי וזו המדיניות שלהם, זה לא עניין של ליפול על יום רע, כי כשהמדיניות היא כזו כל יום הוא יום רע.

חוץ מזה הם מאוד התערבותיים בתהליך הלידה גם כשאין צורך, לרוב עמוסים בצורה בילתי נסבלת, מה שמשפיע בהכרח על היחס והטיפול גם בחדר הלידה וגם בילדים.

למי שחשוב ביות מלא אמיתי ויחס עדין לתינוק אין ספק שבלינסון זה לא המקום.
מי שלא אכפת לו שהבדיקות נעשות לא בנוכחותו ושאין ביות מלא, הם סבירים.
 

LULlK

New member
מה שאחותי סיפרה שונה לחלוטין

אני עדיין חושבת שכסך חווית הלידה לא היה אצלה שום דבר ממה שכתבת לא התערבות ולא מה שציינת ואולי זה תלוי אסרטיביות של יולדת לכי תדעי


אני אישית היתה לי חווית לידה גובלת בסיפור קפקאי בבי"ח אחד ושתי חוויות לידה+אחרי לידה טובות בהרבה בבית חולים אחר והחוויה האיומה שלי היתה בבית חולים שדווקא יש עליו סופרלטיבים גדולים ודווקא השני שלי אישית היה תומך מכיל ועוזר הבנתי שהרבה לא מרוצות משם אז יש גם מצב של תיאום ציפיות שזה מה שגורם לחוויה להיות טובה או לא.
 

mica35

New member
גם אצלי לא היתה התערבות כי לא רציתי

עדיין בלידה נורמלית וטובה כל רבע שעה הציעו לי אפידורל ופיטוצין, כשסרבתי שוב ושוב לפיטוצין כל הרופאים התפלאו שאני לא רוצה להיות כבר אחרי, היתה לי לידה נפלאה, הייתי פחות משש שעות בחדר לידה, הלידה התקדמה מעולה, למה לעזאזל לדחוף פיטוצין כשלא צריך? ברור לי למה, כי הם רצו לפנות את חדר הלידה, אבל זה לא סיבה מוצדקת בעיני.

ושוב, סה״כ הם בית חולים סביר בעיני מבחינת היחס ליולדת, תמיד אפשר לסרב להתערבויות, היחס לילודים הוא מתחת לכל ביקורת לדעתי. מי שבמילא לא רוצה ביות מלא בלינסון היא אופציה סבירה.

ושוב הבעייה בבלינסון היא לא החוויה אלא המדיניות. הפרדה מהאם אחרי הלידה ובדיקות ללא נוכחות הורים זו מדיניות. זה לא עניין של חוויה אישית או משמרת לא מוצלחת.
 

LULlK

New member
אז כנראה שזה כן עניין של פרמטרים

אני לא יכולה לחלוק כאן מה עשה את הלידה שלי אז למחרידה
אולי זה היה נותן פרספקטיבה אבל אני חושבת שיש כאן הרבה שזו להן לידה ראשונה אז אני לא רוצה להפחיד.תכל'ס בעיני מה שציינת הוא לא סיבה לפסול בית חולים בצורה גורפת. אבל שוב זה רק בעיניי.
 

mica35

New member
איזה מהסיבות?

רצון לביות וליחס טוב לילד שלי זה בהחלט סיבה מבחינתי לפסול בית חולים. אבל זה עניין של גישה.

אני מהאסרטיביות אז לא מפריע לי שבית החולים התערבותי משיקולים מערכתיים, אבל אם לא הייתי אסרטיבית זה יכול היה להיות שיקול.

כרגע אני בשמירה וברור לי שבלידה מוקדמת שתגמר בפגייה אני אלך לבלינסון כי אז במילא לא יהיה שום ביות ושם בטיח. אבל בלידה רגילה מגיע לילד שלי יותר.
 

LULlK

New member
כן עזבי אני מאלה ששמחות

שהם נושמים בריאים ושאני יצאתי חיה איכשהו שוב
אבל באמת זה לא רלוונטי גם לא רלוונטי לגבי מה שאני רוצה כי הם נלקחים לראות שאין להם נפילת סוכר ממילא ואני יודעת שמטפלים בהם היטב ובאהבה עד שאקום אליהם.
 

דידו24

New member
אני מכבדת את ההתרשמות שלך

ובטוחה שיש לך את כל הסיבות להיות מאוכזב.
לי הייתה שם חוויה מאוד טובה לפני שנה (גם ניתוח קיסרי)
באמת שאין לי אפילו דבר אחד רע לומר.
האחיות היו מאוד רגישות, עזרו ותמכו.
בנוגע לשומר אני זוכרת שדווקא היו שומרים והיו מאוד קשוחים, לא נתנו להיכנס עם תינוקות עד גיל מסויים והקפידו שיש את כל האישורים למי שיוצא (גם אצלנו קפצנו לשניידר)
לשמוע שהצלחתם לצאת בלי בעיות זה ממש ממש מפחיד.
אני חושבת שאתם צריכים להעביר את המידע הזה לבית חולים, שישתפרו בנושא, רענון ושיפיקו לקחים.
בנוגע לחדר הנקה אני מסכימה שהוא זקוק לרענון ובאופן כללי לא תרם, כמו היועצת הנקה.
אני מאמינה שאשוב לשם.
 

olab

New member
כל אחת והחוויה שלה

אז ככה...

אני ילדתי בבלינסון לפני כחודש וחצי, ואני חייבת לציין שהיו דברים טובים יותר והיו פחות.
הלידה שלי מאוד הסתבכה וגררה "מפל התערבויות" שאני לא חושבת שהיה ניתן להימנע ממנו בכל בית חולים אחר.

החוויות הפחות טובות:
* יחס מאחת הרופאות: רופאה שהחליטה לעשות ואקום לפני שנתנו לי בכלל הזדמנות ללדת טבעי - בדיעבעד אני מבינה שהיא צדקה כי היתה מצוקה עוברית (שתוך כדי הלידה בכלל לא הבנתי את מידת הבעיה שהיתה, כי המיילדות ניסו לעודד אותי ולהגיד שהכל בסדר...) - הבעיה שלה היא שהיא היתה קצת אנטיפטית - די בגישה של תעשי מה שאני אומרת לך - אין טעם להתווכח - או שתחתמי על אי הסכמה לטיפול רפואי ומצב העובר שלך על אחריותך. - ממש לא משהו שיכלתי להתמודד איתו באותו הרגע.
* חדר ההנקה באמת ממש לא משהו, יש מקום רב לשיפור - אבל היות ומרבית ההנקות היו בחדר - לא ממש הייתי צריכה לחוות את זה פעמים רבות מידי
* לא היו מספיק הדרכות - פיספסתי הדרכת הנקה אחת ומאז לא היו עוד עד השחרור שלי, כ"כ הדרכת אמבטיה לא התקיימה כלל

ופרט לנקודות הנ"ל יש לי רק דברים טובים להגיד על הבית חולים:
* צוות מקצועי ותומך: חדר הלידה היה עמוס, אך עדיין קיבלתי יחס נהדר מהמילדות (ובגלל הסיבוך היו איתי 4 במהלך הלידה), ופרט לרופאה שסיפרתי עליה יתר הרופאים בחדר הלידה היו מעולים, הן מבחינה מקצועית והן ביחס (ושוב היו שלושה כאלה..)
* חדר הלידה היה נח מאוד גם לי וגם לבעל
* המחלקה היתה בסדר גמור, נקיה, 2 מיטות בחדר, אחיות בסדר גמור עם כי עמוסות ולכן לא היה יותר מידי יחס, שרותים ומקלחת בכל חדר - לדעתי MUST
* ההפרדה אחרי הלידה היתה לשעתיים (ילדתי ב 10:20), וזה משהו שלא הפריע לי בכלל, כי בעלי עלה עם התינוק בזמן שהרופאה התחילה לתפור, אח"כ עברנו לחדר ההתאוששות לעוד איזה חצי שעה שעה, ועד שהתמקמנו במחלקה כבר היה אפשר לאסוף אותו מהתינוקייה

בקיצור בסה"כ אני ממליצה על בלינסון - וכפי שאתן מבינות זה מאוד אינווידואלי - תלוי על מי תיפול בצוות
שתהיה לכולכן לידה קלה
 
למעלה