המלצה - חומוס באשא, אלנבי 136 ת"א

salo22

New member
כל מקום משמעותי ראוי לניסיון אחד

ופופינה היא מקום משמעותי מאוד, אין הרבה משמעות לברברת ברשת, כולל שלנו, הניסיון הוא זה שמגבש את הדיעה, ונראה שאת כבר עשית את זה בעצמך בלי לבקר שם
בכל מקרה, הארוחה של אריה נשמעת טוב מאוד ובהחלט משמעותית יותר זולה (זה מה שקורה כשהדברים לא הולכים חזק מספיק באמצע השבוע), אז בהחלט נשמע כיוון מעולה לכן.
 

Geralt of Rivia

New member
השאלה איך את מגדירה VFM

ברוב המסעדות מהז'אנר של פופינה המנות לא גדולות במיוחד (אם כי מעולם לא יצאתי משם רעב), וכל עוד הן לא מגוחכות ממש בגודלן, זה פחות הפרמטר לפיו אשפוט את המקום.
מבחינתי, במסעדת שף מהסוג הזה, אני מצפה לקבל בדיוק את מה שלא אקבל במסעדות ששאינן כאלה - מנות שהן אולי קטנות יותר, אבל גם יצירתיות ומיוחדות יותר, כאלה שישאירו עליי רושם. צלחת גדולה של ראגו בולונז, טוב יותר או פחות, אפשר לאכול בהרבה מקומות. המבורגר שרימפס כמו של פופינה לא. מבחינתי הוא יותר מספק את הצורך שלי ממסעדת שף, גם אם הוא פחות ממלא, ולכן עונה להגדרה של VFM.
 

אושר מ

New member
בעיני ארוחת הטעימות בפופינה היתה הארוחה הטעימה של 2014

זו פשוט היתה ארוחה מעולה. רוב המנות היו מעולות ומעניינות ואלו שלא לא היו נפילות אלא פשוט מנות שמבוצעות טוב.
אהבתי גם את הגמישות שלהם בלאפשר לנו לטעום יותר מנות ע"י להוציא לכל אחת מאיתנו מנה שונה (למשל אחת קיבלה טרטר בקר השניה טרטר דג לאור בקשתנו שלא לוותר על הטרטר בקר).
 

אושר מ

New member
ולגבי גודל המנות

המנות היו ענקיות לארוחת טעימות.
בדר"כ בארוחת טעימות נותנים ממש מנות ביס ואילו פה המנות היו בגודל של מנות ראשונות לכל דבר. שזה המון.
 

החתולית

New member
ארוחת הטעימות של אריא

אני חייבת דיווח על הארוחה שלנו באריא, והוא בשלבי כתיבה.
&nbsp
בכל מקרה, יש להם ארוחת טעימות בימים א-ד. 5 מנות + 2 קינוחים ב- 128 ש"ח לאדם, לא כולל אלכוהול ושתיה, כמובן. האוכל והשירות מצויינים.
&nbsp
על פופינה היו כאן דיווחים טובים בעיקרון.
 

Czerniak

New member
מצפה לדיווח

אכלנו שם שתי ארוחות (רגילות) ומאוד נהנינו. דרך אגב - בתחילה הם נקראו אריַה, מניח שעם הזמן השינוי הגיע כי אנשים בטח קראו להם אריֶה (כמו החיה) ועדיין אם הכוונה היא לקטע אופראי - הוא צריך להכתב אריה... (סתם, דקדוקי עניות לשעת לילה
)
 

Pixelss

New member
אנחנו נהננו מאוד מארוחת הטעימות

גם בפופינה וגם ב Aria.
מבחינת ה VFM ב Aria משתלם יותר, בתקציב שאמרת את גם יכולה להוסיף להם בקבוק יין לארוחה.
 

salo22

New member
את מתכוונת לארוחת טעימות מהזמן האחרון באריה ?

גם אני אשמח לדיווחים בעניין, אבל אני חושב שזה קצת "לא פייר" לחשוב על VFM מול פופינה, כשנראה כאילו אריה "שברה שוק" עם ארוחה כזו, וכמו שציינתי בהודעה אחרת, כנראה יש לזה גם סיבה די טובה, לא הייתי חותם על זה שפופינה צריכים "להתאמץ" כך כיום, בלי לדעת יותר מידי, הייתי מנחש שלכל מסעדה סיבות טובות לנהוג כפי שנוהגת, לטוב ולפחות טוב.
 

bruno01

New member
אני חושב שיש הבדל בין שתי המסעדות, ובין שתי ארוחות הטעימות

נכון שזו באריה זולה הרבה יותר, אבל המנות בה קטנות הרבה יותר (היא עדיין משביעה לגמרי, כי גם 7 מנות קטנות זה עדיין המון), וגם, וזה ההבדל היותר חושב אולי, זה סוג אחר לגמרי של אוכל.
האוכל באריה, שהיה מאוד טעים בארוחת הטעימות שאני אכלתי שם, הוא אוכל פשוט יותר, בלי יותר מדי תחכום או חידוש. בפופינה הוא יותר מעניין או מסקרן, ומצריך גם יותר מיומנות או עבודה (לדעתי), ולכן קצת קשה להשוות.
אבל, זה כן נכון שבמחיר הנוכחי שלה, ארוחת הטעימות באריה היא אחלה עסקה, ובאמת שטעים שם מאוד.
 
למעלה