המלצה לפאבים להיום

המלצה לפאבים להיום

:) בעיקר באיזור עיר העתיקה (לא הבר ברון וסמילנסקי) אנחנו מתחת לגיל 21 (אני בת 20...ונראת בת 15 וכנראה בגלל זה לא ממש מתפשרים :S). וממש בא לי פאב נחמד שנוכל לשבת בו :). תודה מראש!!
 

olli3

New member
מנהל
המבצר, אבל תצטרכו דובר רוסית.

המבצר הינו פאב בירות בטעמים שונים מכל הסוגים, תוכלו למצוא המון סקירות של המקום באתרי האינטרנט השונים אבל תהיו חייבים להצטייד בדובר/ת רוסית מכיוון שהתפריט ברוסית וגם המלצריות לא נוטות לדבר עברית. אם אני לא טועה זה מה שיש בעיר. אם רוצים אז במתחם רסקו יש את ברבסבא, ממש ליד סבא ג'פטו. יש ליד הזיגי את ג'וייס (הבלאפסט לשעבר) שזה יותר פאב/מסעדה. אווירה של פאב לא תמצאי שם. יש לך רשימה שלמה של מקומות בילוי בבאר שבע כאן: http://forum.bgu.co.il/index.php?showtopic=240810
 

ladyip

New member
המבצר

המבצר ממש אבל ממש לא מומלץ! אני ושלושת חבריי התאכזבנו בפעם האחרונה שהיינו שם. זה התחיל בכך שהמלצר לא ידע להגיד לנו איזו תוספת מגיעה עם המנות שהתעניינו בהן ונשלח לברר.. חיכינו 15 דקות עד שבירר.. בהמשך רצינו לברר שוב לגבי התוספות ושוב חיכינו עד שבירר כי לא היה לו שמץ בכלל. אפילו אם היה מלצר חדש הוא אמור לדעת לא? ולא להגיד נראה לי ככה וככה... לאחר מכן, חיכינו עוד 15 דקות לדוגמיות של בירות. חבריי הזמינו בירה וקיבלו אותה לאחר 10 דקות. אני הזמנתי בירה ומסתבר שאחרי 20 דקות שחיכיתי הבירה שהזמנתי מהחבית בדיוק הסתיימה (הוא הסביר שנתן דוגמיות לאנשים והבירה בדיוק הסתיימה.. אני בטוחה שיכל לקבל את הזמנתי לבירה זו ולמזוג בשבילי ישר לכוס במקום לדחות את זה) הזמנתי בירה אחרת ושוב חיכיתי רבע שעה עד שקיבלתי אותה. כששילמנו את החשבון (כולל הטיפ) חיכינו לעודף שמשום מה לא הגיע (??) אז החלטנו להשאיר את זה כטיפ נוסף כי לא רצינו לרדוף אחרי המלצר שהלך לאינשהו ולא חזר. בקיצור, אם אתם הולכים לשם קחו בחשבון שיכול להיות שתקבלו מלצר שלא יודע לענות לכם על שאלות ושהולך לקחת זמן עד שתקבלו את הבירה שלכם (אם היא בדיוק לא תסתיים).
 
למעלה