המלצה לפני רכישת פסנתר - יד שניה

SweetyGirl18

New member
המלצה לפני רכישת פסנתר - יד שניה

אחותי בת ה9 מנגנת כבר למעלה משנה באורגן, ההתקדמות שלה מאוד מהירה ומפתיעה אפילו את המורה של לאורגן והיא מאוד ממליצה לעבור לנגן בפסנתר ולכן דוחפת את אימי לרכוש פסנתר לבית על מנת שתוכל להמשיך ולפתח את כשרונה. התקציב הוא דיי גמיש, סכה"כ המטרה היא טובה ולכן מוכנים להשקיע כמה שצריך על מנת לקבל פסנתר טוב שישמש אותה ולא יהווה צוואר בקבוק להתפתחות בתחום. מה אתם ממליצים, איפה אפשר לרכוש, האם עדיף יד שנייה (בכל זאת כסף לא גדל על העצים) ומה עליי לדעת לפני רכישה (איך אפשר לדעת שהפסנתר תקין וטוב וההבדלים בין פסנתרים). תודה מראש - אוהד.
 

Molchansky

New member
פסנתר

יש פורום מומלץ "פסנתר ופסנתרנים" בכל אופן, כדאי לקנות יד שנייה, למרות שאם יש מספיק כסף אפשר גם חדש
יש אנשי מקצוע שאפשר להזמין שיבדקו את הפסנתר, ואז הם יוכלו להגיד לכם אם הפסנר תקין וכמה הוא באמת שווה מבחינה כספית. בפורום פסנתר ופסנתרנים יש בלוחות של הפורום כל מיני אנשי מקצוע שמבצעים את אותן בדיקות לפני רכישה. פסנתרים יד שנייה אפשר למצוא בחנויות, ששם זה עולה כמובן יקר יותר מאנשים פרטיים. או בלוחות יד שנייה באינטרנט כמו הומלס, יד2 וכו' אפשר למצוא את הלוחות בחיפוש בגוגל, ע"י חיפוש של השמות הנ"ל או חיפוש של "לוחות יד שנייה". למרות שבחנויות כשקונים פסנתר יד שנייה מקבלים אחריות, וזה דבר לא פחות חשוב.
 

SweetyGirl18

New member
מה הטווח מחירים פחות או יותר?

בכל זאת צריך לדעת כמה בערך נצטרך להשקיע בשביל משהו שיענה על הדרישות.
 

Molchansky

New member
מחירים

יש פסנתרים רוסיים שהם נחשבים לזולים אפשר להשיג יד שנייה בטווח מחירים של 2000-5000 בערך. יש את הפסנתרים הגרמניים, שהם נחשבים טובים יותר אפשר למצוא יד שנייה גם ב-4000 אבל לרוב גרמני במחיר כזה יש בו בעיות, אלא אם זו מציאה. יש גם פסנתרים צ'כיים שהם טובים, ויד שנייה יכול לעלות בערך 6000-9000 לפעמים יש גם מציאות בפחות. אתם יכולים להעיף מבט בלוחות באינטרנט לראות את המחירים ובל מקרה אני ממליץ שתקחו איש מקצוע לבדוק את הפסנתר, הוא גם יוכל להגיד לכם אם המחיר טוב ביחס למה שאתם מקבלים.
 
למעלה