המלצה על בית קפה-מסעדה אורגני.

shira chan

New member
המלצה על בית קפה-מסעדה אורגני.

רציתי להמליץ לכולם על מסעדה צמחונית אורגנית שאכלתי בה בשבוע שעבר. המסעדה נמצאת בתוך חווה לגידול ירקות אורגניים. המקום נקרא "משק ברזילי" וממוקם בכניסה לישוב ירקונה (ליד הוד השרון). האוכל טרי וטעים (ולא יקר רצח), והעיצוב של המקום מקורי ונעים. בנוסף יש חנות בה אפשר לקנות את התוצרת החקלאית ושאר מוצרי טבע. אני אנצל את המעמד בשביל לשאול האם מישהו יכול להמליץ לי על דרך ביתית להכין תכשיר על בסיס טבעי שישמש כקרם גוף, או שמן גוף? תודה מראש, שירה.
 

Neta558

New member
אפשר לשמוע עוד על המקום?

חוץ מזה שהאוכל אורגני, מה בדיוק מגישים שם? האם הכל צמחוני\טבעוני? מה בערך המחירים? אני אשמח להוסיף המלצה עם הפרטים למאמרים
לגבי השאלה, אני חושבת שבפורומים אחרים אולי יוכלו לעזור קצת יותר (אולי תרופות סבתא, שמנים וצמחי מרפא.. אני לא בטוחה לאן זה שייך).
 

shira chan

New member
כן, הכל שם צמחוני ואורגני

ו"בריא יותר". הם משתמשים במוצרי חלב מעזים וכבשים במקום בקר. הם מבשלים עם הירקות ועשבי התיבול שהם בעצמם מגדלים. לא משתמשים בסוכר לבן. מתבלים במלח מיוחד דל נתרן. אני ועוד חברה הזמנו פסטה ברוטב פסטו, קיש, סלט ומיצים טבעיים. המנות היו נדיבות (קיבלנו גם סלט שורשים קטן ע"ח הבית) וכל אחת יצאה עם חשבון של לא יותר מ-50 ש"ח.
 

menl

New member
פרטים ותשובה

שלום, כתבות: 292&nl=10_03 target=_blank>1, 2. תשובה אפשר לנסות למצוא כאן. יש קישור לפורום רלוונטי. ציטוט מעניין: אנו בחבקין תומכים במאבק נגד ניסויים בבעלי חיים. בברכה, מנשה
 
למעלה