המלצה קו תמסורת -->

pitsputs

New member
המלצה קו תמסורת -->

שלום, כיום ברשותנו קן תמסורת 2Mb . מעוניינים לשדרג ל 8M לפחות האם יש לכם המלצות (אפשרי גם מחיר) לספק \ תשתית מסויימים ? הדרישות הן: סימטריות ומהירות יציבה לחו"ל . מחיר עד 2800 ש"ח. תודה מראש,
 
מעבר לעובדה שעד היום

לא פגשתי קו יציב של סלקום, גם התמיכה שלהם לא משו, וזה גורם לזה שהיכולת שלך כלקוח להתגבר על בעיות תשתית נמוכה במיוחד.
 

dgad

New member
לגביי התמיכה של סלקום - מסכים בהחלט

דוגמה: לקוח: שלום אני רוצה לבצע שינוי ב DNS שרות: אין בעיה, פנה לצוותון האישי. לקוח: שלום אני מעוניין לבצע שינוי ב DNS. צוותון אישי: DNS,?! מה זה?! לקוח: השרות הטכני שלכם, ביקש לבצע את זה דרכם. צוותון אישיף OK אני בודקת, מה זה. יום שני: לקוח: שלום, מה קורה עם הבקשה. צוותון אישי:בבדיקה, הבקשה הפונתה למוקד. לקוח: אבל אצל ה ISP הקודם זה לקח לי 10 דקות. צוותון: אנחנו מצטערים, הנתונים בבדיקה. לקוח: נו מה קורה? צוותון: בבדיקה שרות: הפניה העוברה לקבלן המשנה שלנו, יטופל. לקוח עצבני פונה למנהל האזורי של סלקום: מה קורה? למה לא מטפלים בי?! מנהל אזורי: הפניה תטופל בזמן הקרוב.. בקיצור, ביצוע שינוי ב DNS לקח לי יומים... וזה לא סיפור חד פעמי...
 

ashush

New member
אותו סיפור ב012 ...

בצעתי הפניה של MX לאיזה לקוח שקרי כזה או אחר... ואז התברר שהם לא סגרו את התיבות בשרת שלהם ... מה שגרם לכל מי שמשתמש ברילאיי שלהם להיתקע בשרת... אז ניסיתי להסביר בטוב... לא עבד ניסיתי ברע... לא עבד ... תמיד זה היה שלח את הבקשה ל ... ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ...ואז שלחתי את הבקשה ... בסוף התברר שהם שכחו למחוק מאיזה מערכת .. ורק איזה אחד בכל הצוותים המרובים ידע מאיפה ואיך... כל הסיפור ארך כחודשיים!!!
 

dgad

New member
wow איזה מזל היה לי - לי לקח רק יומים


 

pitsputs

New member
הבנתי ...מה לגביי מחירים? והאם אתם חווים

מהירויות גבוהות יותר לחו"ל מאשר קווים נתיקים ? תודה.
 
כן, אבל ...

יש לי 3 קווים. שניים של NV ואחד של 014. במקרה של NV, בגלל שיש לי קווי מטרו, אני מקבל תעדוף אוטומטי לחו"ל (Low level qos ...). זה משפר את הביצועים רק בזמן עומס רציני, ולא כל הזמן. ממה שיצא לי לחוות היה שיפור. קטן ... אבל !! בגלל שמדובר על קו מטרו ולא ADSL, אז כשהייתי צריך גישה טובה אל נורווגיה, שינו לי את הניתוב תמידית כך שהוא יעבור דרך פרנקפורט ולא יעשה עיקוף דרך ניו-יורק קודם לכן. האופציה הזו לא קיימת על קווי ADSL ..
 

pitsputs

New member
אחלה תודה, בגדול כרגע ב SDH, אני מקבל

לרוב את רוחב הפס המלא לחו"ל...(לכן טעיתי אם הדבר יהיה זהה נניח בסלקום). מעבר לזה, האם אתה חושב ש 2800 ש"ח ל 8MB זה מחיר סביר ? תודה,
 

hetzbh

New member
קיימת גם קיימת

אני מחובר בבית עם ADSL, ושינו לי את הניתוב בכמה וכמה מקרים. הכל תלוי כמובן עם מי אתה מדבר ב-NV (לדוגמא) ובמזל שלך אם לא תיפול על אהבל...
 

hetzbh

New member
אין קשר בין אחד לשני

דיברו כבר על סלקום (נטויז'ן ניקנו ע"י סלקום, אגב) אבל זה שתקנה רוחב פס, בין אם 8 או 18 או 80 מגהביט, לא יתן לך שום תעדוף לחו"ל אם אתה רוצה מהירות גבוהה לחו"ל, תצטרך לקנות רוחב פס מתועדף אל חו"ל, והנה רמז קטן: זה יעלה לך הרבה יותר מ-2800.
 
למעלה