לגביי התמיכה של סלקום - מסכים בהחלט
דוגמה: לקוח: שלום אני רוצה לבצע שינוי ב DNS שרות: אין בעיה, פנה לצוותון האישי. לקוח: שלום אני מעוניין לבצע שינוי ב DNS. צוותון אישי: DNS,?! מה זה?! לקוח: השרות הטכני שלכם, ביקש לבצע את זה דרכם. צוותון אישיף OK אני בודקת, מה זה. יום שני: לקוח: שלום, מה קורה עם הבקשה. צוותון אישי:בבדיקה, הבקשה הפונתה למוקד. לקוח: אבל אצל ה ISP הקודם זה לקח לי 10 דקות. צוותון: אנחנו מצטערים, הנתונים בבדיקה. לקוח: נו מה קורה? צוותון: בבדיקה שרות: הפניה העוברה לקבלן המשנה שלנו, יטופל. לקוח עצבני פונה למנהל האזורי של סלקום: מה קורה? למה לא מטפלים בי?! מנהל אזורי: הפניה תטופל בזמן הקרוב.. בקיצור, ביצוע שינוי ב DNS לקח לי יומים... וזה לא סיפור חד פעמי...