המלצות להדר, אם היא עדיין פה

evglev1

Well-known member
מנהל
בשבוע הבא בשבת בינג' עולות הסדרה הטורקית אימא שכבר המלצתי עליה וגם המורד הקוריאנית התקופתית, המורד אמנם תקופתית שנראית קשה אבל מדובר בסדרה על כוחות על שיכולים להיעלם ולחזור שגם אגדה, דומה מאוד למה שהיה בבונג סון האדירה רק שבסדרה תקופתית, לכן אני מאוד ממליץ על הדרמה.

בנוסף ראיתי 4 פרקים ראשונים בסיפורו של נוק דו והיא אומנם תקופתית אבל יותר קומית, כמו הפרקים הראשונים של לב ארגמן ובכלל הסיפור עצמו הוא קומי, אז לכן אני מאוד ממליץ.

עוד הייתי רוצה להמליץ על יש לי בת הטורקית שזאת סדרה ממש נהדרת והילדה שמשחקת באימא וביש לי בת לדעתי השחקנית הטובה ביותר בטורקיה, אבל הסדרה נגמרה, וקשה לדעת כמה זמן היא עוד תישאר ב-VOD. כי ויקטוריה הקטנה שנגמרה רק לפני חודשיים יורדת כבר ביום ראשון, חשבתי שזה רק בפרטנר, אבל הנה בסטורי של ויוה בפייסבוק היה סקר שויקטוריה הקטנה וחלומות בהקיץ יורדות בקרוב, איזו מהן היינו רוצים שתישאר לעוד זמן. ועכשיו בפרטנר הודיעו שב-1.11 מורידים את כל הסדרות שהביאו לקראת הקורונה, שבעצם נשאר רק דם ואדמה של טלמונדו ותמיד אהבה הפורטוגלית, אבל גם מורידים את הטורקיות בלב פועם וחלק ממני שנגמרו ממש לא מזמן, וגם את גן עדן אחר הודיעו שמורידים ב-1.11, שזה ממש השיא שהיא נגמרה רק לפני חודש. ואמנם אפשר לחשוב שזה רק פרטנר, אבל עובדה שלגבי ויקטוריה הקטנה, מסתבר שזה לא רק פרטנר ופרטנר פשוט היו כנים. ויש לציין ששאלתי גם בפייסבוק וגם באינסטגרם אם זה רק פרטנר או שויקטוריה הקטנה יורדת כל כך מהר או שזה לכולם והם לא ענו. כך שאם ירידה כזאת מהירה אני לא יודע כמה זמן יש לי בת תישאר.
 

רjת

Member
יש אתר סדרות שניתן לצפות דרכו בגלל זה לא ממהרת להשלים אבל באסה שלא הקליטו את ויקטוריה הקטנה ובזמן אהבה ועונש האתר סדרות לא היה קיים כי אין אותה שם לצערי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
יש גן עדן אחר באתר סדרות? כי הברזילאיות היחידות שהקליטו זה ברזילאיות שהיו באתר כמו פשוט נהדרת ורק סטאר שעדיין נמצאת באתר. לא מצאתי עוד ברזילאית. והאמת במקביל לאהבה ועונש שודרו אלף לילה ולילה וקוזיי גוניי, וחלק מהפרקים הוקלטו ובקוזיי גוניי עושים את העבודה ומשלימים את הפרקים שלא הקליטו מערוץ וינטג'. אבל גם האתר הזה מעדיף את הטורקיות ואפילו פקונדו ארנה לא גרם להם להקליט את ויקטוריה הקטנה. וזה ממש נס שהם מקליטים את פתאום אבא, כי מכל השנים האחרונות המקסיקנית היחידה שהם הקליטו (חוץ מאלה ששודרו באתר כמו אקאסיה ותשוקה וכוח) הייתה לאהוב עד מוות.
 
למעלה