המלצות על חומת הרפורמטורים

ImaDana

New member
המלצות על חומת הרפורמטורים

האם יצא למישהו לבקר ביעד הזה? מומלץ?
 

binon

New member
האיזור מאוד נחמד - הצעה לטיול באיזור

כותל הרפורמטורים נמצא בתוך ז'נבה בפארק יפה ונחמד להעביר באיזור כמה שעות.
הנה הצעה למסלול שעשיתי כשהייתי שם.
היום הוקדש לעיר העתיקה של ז'נבה. ירדתי מהאוטובוס בבל אייר ומשם אחרי הליכה קצרה הגעתי לפאלאס בל אייר, כיכר גדולה עם בניינים יפים ומשם נכנסתי לפארק דה באסטיון, פארק גדול ויפה. בכניסה לפארק יש על המדרכה לוחות שחמט ודמקה להנאת המבקרים והפארק עצמו מלא פסלים. אחרי הליכה קצרה הגעתי לכותל הרפורמטורים, קיר ענק באורך של כ 100 מטר עם פסלים של ארבעת מייסדי הרפורמה ובראשם ז'אן קלווין. משם המשכתי בפארק והגעתי למזון טבל - הבית העתיק ביותר בז'נבה שקירותיו מעוטרים בציורים וסמלים, ובחצרו יש תותחים עתיקים.
המשכתי לפאלאס דה בור דה פור, הכיכר המרכזית של העיר העתיקה ומשם לכנסיית סן פייר. מבנה הכנסיה מרשים ואפשר לעלות למגדלים לתצפית.לאחר מעשה אפשר היה לוותר על המגדל הדרומי ולעלות רק לצפוני, שם הנוף יותר מרשים.
מהכנסיה המשכתי למוזיאון ההיסטוריה אבל לא נכנסתי, רק הסתכלתי על המבנה היפה. כמה צעדים משם נמצאת הכנסייה הרוסית במבנה מקושט בבצלים מוזהבים.
לאחר הכנסיה חיפשתי את פטיט פאלה. בניין מוזיאון קטן ויפה. התברברתי כמעט שעה בלך ושוב ובסוף פתחתי וויז והתברר שהייתי כמה עשרות מטרים מהבניין. המפות של הגוגל לא היו מעודכנות.
המשכתי למוזיאון הטבע ונכנסתי פנימה. מוזיאון מרשים בן 4 קומות, מלא פוחלצים ותמונות. היה נחמד להעביר שם כמעט שעתיים.

 
למעלה