המלצות שלכם...

כרמל26

New member
המלצות שלכם...

אני רציתי לשאול לגבי קורסי השלמה(לאלה שמזלם לא האיר להם), והיו צריכים לעשות אותם.... 1)התנהגות ארגונית 2)סביבת יעץ-מקורות והערכת מידע-שהם 3)ארגון מידע-מערכת קיטלוג-קדר 4)שיטות ומיון-פריבור 5)מבוא להסקה סטיטסטית-יערי אשמח לקבל כל מידע שהוא שיכול לעזור... אגב אפה אפשר לראות סילבוסים של הקורס והדרישות אליהם אם בכלל... ועוד שאלה אחרונה האם לדעתכם אפשר לשלב עבודה ביום ההשלמות כי במילא כל הקורסים מתוקשבים? אשמח לקבל תשובות בהקדם...ותודה מראש....
 

sdj

New member
אז ככה

קודם כל, אתי יערי מקסימה. היא מרצה נהדרת והחומר מועבר בצורה כזו שאי אפשר לא להבין. היא לא מעמיסה בכלל. שהם בד"כ נותנת בתחילת הסמסטר עבודה די כבדה להגשה בסוף הסמסטר ובזה מסתכמות כל הדרישות שלה. לגבי שילוב עבודה, זהירות! זה שכתוב שהקורס מתוקשב זה לא אומר בהכרח שאין נוכחות חובה. אם כתוב יום ושעה לקורס - הקורס מתקיים כרגיל יחד עם אתר מלווה לקורס. בהצלחה!
 

sdj

New member
אופס,

כשכתבתי שהם התכוונתי לקורס סביבת היעץ של ברוכסון. בהתנהגות ארגונית של שהם יש עבודה או שתיים + מבחן. היא נותנת ה-מ-ו-ן מאמרים לקרוא, אבל אמרו לי שהם לא הופיעו במבחן.
 

DGtal

New member
התנהגות ארגונית ואחרים

1) אצל שהם שנה שעברה חלק גדול מהמבחן היה על מאמרים. על השנה, אין לי מושג. הקורס דורש הרבה, בטח יחסית לממוצע במחלקה, אבל אם הנושא מעניין אותך, תלמדי הרבה. 4+3) מיון אצל פריבור זה בעיקר תרגילים במהלך השנה ומבחן בסוף. המלצה: אם רוצים להצליח בקורס ולהבין את החומר, כדאי להגיע לשיעוריםף זה נושא שנלמד על ידי תרגול, לא דרך קריאה תיאורטית (כנ"ל נכון בקטלוג, אבל לא למדתי את זה אצל קדר, אז אין לי דעה, מה שכן, היא כתבה את הספר...). 2+5) אין לי מושג בהצלחה
 

abcd80

New member
סביבת היעץ

את בטוחה שהמרצה היא שוהם? לפי מיטב ידיעתי זו ברוכסון ולא שוהם. כל קורס עם ברוכסון זה אחלה. קטלוג עם קדר אני למדתי לתואר ראשון ולא יודעת אם זה ממש מקביל לקורס ההשלמה לתואר שני אבל מניחה שכן אותו דבר. זה קורס לא קשה במיוחד וקדר נחמדה ומשקיעה מאוד בקורס הזה ונותנת הרבה שיעורי בית לעשות. שיטות מיון עשיתי מזמן עם פריבור,הקורס דיי משעמם ואין ברירה..עוברים גם אותו.המרצה נחמדה. לגבי התנהגות ארגונית - שמעתי שהקורס הזה דיי קשה אבל הוא מתוקשב נכון?אני למדתי עם שוהם קורס מתוקשב אחר בשם שיווק שירותי מידע והיא שמה המון חומר ללמוד.. חברה שלי שלמדה התנהגות ארגונית אמרה שהיה המון חומר ללמוד ומי שעובר בציון לא כזה גבוה אבל לפחות עובר - זה מספיק כי קשה ממילא במועד א' וקשה עוד יותר במועד ב'.. לגבי סילבוסים - סילבוסים מעודכנים לשנה הקרובה ניתן למצוא בספריה ללימודי מידע אבל נראה לי שגם ישנים יותר אפשר למצוא שם גם. ביום ההשלמות לא כל הקורסים מתוקשבים.
 

כרמל26

New member
טעות שלי

טת צודקת הקורס של סביבת יעץ הוא של ברוכסון. את גם עושה אותו?
 

abcd80

New member
לא עושה אותו

אבל עשיתי קורס דומה אחר בשם מבוא למיומנויות ואיתור מידע עם ברוכסון וזה היה קורס ממש טוב. וכמו שאמרתי לך כל קורס שאת עושה עם ברוכסון אין מה לדאוג היא אחלה מרצה!
 

אלאר

New member
צר לי, לא אחסוך ממך את האמת...

1. אני קיבלתי פטור
. אבל ראיתי את האחרים מזיעים.. 2. קורס במידענות - פשוטו כמשמעו. צריך המוווווווון סבלנות, בן/בת זוג שאפשר לעבוד איתו, ולא לדחות לחופש! ים עבודה! 3. שיעמום רצח. מה שכן, אני אשמח למכור לך את הספרים (חובה לבוא לשיעור עם הספרים). קדר מגוונת את השיעמום של החומר, בכך שהיא לוקחת על עצמה ללמד קצת על ארון הספרים היהודי, לספר על שושלות של רבנים, ואני זוכר אפילו בדיחות ביידיש (אבל אולי זה כבר היה חלק מחלום. נרדמים אצלה לפעמים)
. 4. שיעמום רצח. רצח בדם קר. מובטחת היכרות אישית עם כל מחשב שיש בו תוכנת דיואי. ואל תנסי לחפש את התוכנה פרוצה ברשת. אין. כדאי לבוא לשיעורים מוכנים, כי פריבור לפעמים מתקיפה בשאלות ישירות. להשקיע בשיעור בית, כי היא בודקת ונותנת ציונים. 5. אני קיבלתי פטור
. אבל נראה לי שאתי יערי מצדיקה את המאמץ לקום מוקדם בבוקר
. לא יודע על הסילבוסים, אבל מידע כללי על הקורסים יש ב http://www.is.biu.ac.il/p_courses.html לפני שנה לא כל הקורסים היו מתוקשבים. אבל קחי בחשבון שלסביבת היעץ צריך להגיע פיזית לספריה. ובכלל, צריך להשקיע לא מעט שעות עבודה במתוקשבים.
 

כרמל26

New member
תודה על הכנות

עברנו את פרעה נעבור גם את זה, תגידו אשמח אם תגידו לי לגבי הקורסים באנגלית מי המרצה המומלצת... יש את גוליה בורנשטיין, אורנה פרנץ,סנדרה אושרי, דבורה חן קלדרון, מי הכי מומלצת?בלי הרבה דרישות וכאב ראש...
 

כרמל26

New member
תודה למרות..

שלא מצויין שם מה הדרישות מבחן?עבודה? וכו...(אולי לי יש יותר מדי דרישות...) אשמח לקבל תשובה לגבי מרצים באנגלית מי הכי פחות גרוע (אני קצת פסימית היום)... האם משהו מכיר את דבורה חן קלדרון?
 
למעלה