המסוק של שלום עכשיו

המסוק של שלום עכשיו

אחד האנשים של שלום עכשיו סיפר שטס אתמול מעל יו"ש וגילה שמונה מאחזים חדשים במקום אלו שפונו. זה מעורר אצלי כמה תהיות: 1. כידוע לכולם, זמן טיסה של מסוק עולה לא מעט כסף. מי בדיוק מממן את המלשינות הזו של שלום עכשיו? ומי שזה לא יהיה, אפילו גורם פרטי, אין דברים יותר טובים לשפוך עליהם את הכסף (נכים, חולים וכיו"ב מגזרים שהשמאל מתיימר להיות זה שדואג להם)? 2. מה יעשה אותו מלשין במידה שתקלה טכנית תאלץ את מסוקו לנחות במרכז רמאללה, בשעה שהמוני פןרעים יתקרבו אליו כדי לעשות בו לינץ', כפי שהוא בשני חיילינו לפני שנתיים וחצי? האם ינופף להם בתעודת החבר שלו ב"שלום עכשיו" על מנת שיבינו שהוא "יהודי טוב"? מכיוון שאני יודע שדבר מעין זה לא יעזור לו, אני ממש לא מאחל לו שכך יקרה.
 

רונאל1

New member
דמגוגיה עכשיו!

1. מן הסתם מממנים אותם תורמים. וכן תמיד יש דברים אחרים לשפוך עליהם כסף מהסוג שציינת. אבל נדמה שהארגון השולי הזה שלום עכשיו, כל תרומותיו לא מתקרבות לתרומת ממשלת ישראל למתנחלים והמאחזים הנידחים. סוללים כבישים בעשרות מיליונים לכמה עשרות משפחות ומתפחים תשתיות בסכומי עתק לטובת קומץ מתנחלים. אין דברים יותר טובים לשפוך עליהם את הכסף (נכים, חולים וכיו"ב מגזרים שהימין מתיימר להיות זה שדואג להם והם בוחריו)? 2. מה יעשה המתנחל שתקלה טכנית ברכבו תאלץ אותו לעצור בדרך למטה מפסגות במרכז רמאללה בשעה שהמוני פןרעים יתקרבו אליו כדי לעשות בו לינץ', כפי שהוא בשני חיילינו לפני שנתיים וחצי? האם ינופף להם בתעודת תושב מתנחל שלו, על מנת שיבינו שהוא "יהודי טוב"? מכיוון שאני יודע שדבר מעין זה לא יעזור לו, אני ממש לא מאחל לו שכך יקרה
 
אפרופו כסף

מי מממן את הפינוי של הישובים הלא חוקיים? יש איזה סיכוי ששרון עשלח למועצת יש"ע חשבון על ארבעמאות חיילים כפול אלף ש"ח.תפסיק להכניס לכל מאבק אידיאולגי את עשרת הגרושים.ועד כמה שידוע לי עשרה ילדים בני עשרים וחמש יכולים לתרום יותר לחברה מאשר ע"י שיזוף במחנה צופי באיזה הר ביהודה ושומרון.
 
למעלה