המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני

המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
היום מצאתי את עצמי על 45, לקחתי הימור ונסעתי עד התחנה של יהודה המכבי ואחרי דקה היה לי 89. (טוב, לא כזה הימור, ראיתי בטרנזמייט שאני אספיק בדיוק).
שקלתי אם לרדת בתחנת רכבת האוניברסיטה ולהחליף ל 12 או 189, אבל בחוץ היו המון אנשים והיה חם, והחלטתי שאני כבר יושבת אז אשאר על 89 ואראה בכמה זמן הוא מביא אותי ליעד (רחוב הארד).
האוטובוס נסע בבני אפריים ואז בשלונסקי, נכנס מדבורה הנביאה למשמר הירדן, נסע עד וולנברג ומשם לעתידים. בסך הכל לקח כרבע שעה, וזה בכלל לא נורא. גם נתן שירות לתושבי רמת החייל, וגם לאנשים שצריכים לאיזור התעשיה. בוולנברג השגנו 189 מפרקי. אולי עליו הייתי עולה אילו הייתי יורדת ברכבת האוניברסיטה.

בסך הכל 189 ו 12 מתעכבים הרבה מאוד זמן בתחנת רכבת האוניברסיטה כשהם מעלים נוסעים. אחר כך אם בשטרית עמוס, הם יכולים להתעכב לא מעט. בדרך כלל לוקח להם לדעתי בין 5 ל 10 דקות להגיע לוולנברג. ל 89 רבע שעה. נראה לי ששווה לעבור רק אם 189 או 12 עתידים להגיע תוך שלוש דקות. 89 כבר לא עושה סיבובים פסיכיים ונוסע בצירים שהם יחסית פנויים ומעט מאוד אנשים עולים בתחנות - בעיקר יורדים. האוטובוס גם היה מלא בישיבה (ואחרי הרכבת אפילו עמדו כמה אנשים). יש ביקוש במסלול החדש.

בסך הכל זמן הנסיעה שלי מרגע שיצאתי מהבית עם כל הסיבוב דרך נמיר ואז על 89 היה משהו כמו ארבעים דקות שזה יותר טוב מהזמן הרגיל שלי כשאני נוסעת עם האוטובוסים שנוסעים באבא הלל! סביר שזה לא יהיה ככה בספטמבר (אז ערבי נחל בגבעתיים מאוד עמוס). אבל בתקופה הזו של השנה, אם האוטובוסים באים מהר כמו שהיה לי בבוקר בלי זמן המתנה - זו דרך עדיפה. כמובן, אילו הייתי צריכה לחכות לאחד מהם, אולי זה לא היה משתלם. (45 תדירות חצי שעה, אבל אפשר לשפר עם 55 - ו 89 תדירות של 12 דקות בערך עם תגבור של 22 שטוב עד רכבת האוניברסיטה).
 

oschlick

New member
המסלול החדש של 89 יותר טוב במובן שהוא נוסע

המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
היום מצאתי את עצמי על 45, לקחתי הימור ונסעתי עד התחנה של יהודה המכבי ואחרי דקה היה לי 89. (טוב, לא כזה הימור, ראיתי בטרנזמייט שאני אספיק בדיוק).
שקלתי אם לרדת בתחנת רכבת האוניברסיטה ולהחליף ל 12 או 189, אבל בחוץ היו המון אנשים והיה חם, והחלטתי שאני כבר יושבת אז אשאר על 89 ואראה בכמה זמן הוא מביא אותי ליעד (רחוב הארד).
האוטובוס נסע בבני אפריים ואז בשלונסקי, נכנס מדבורה הנביאה למשמר הירדן, נסע עד וולנברג ומשם לעתידים. בסך הכל לקח כרבע שעה, וזה בכלל לא נורא. גם נתן שירות לתושבי רמת החייל, וגם לאנשים שצריכים לאיזור התעשיה. בוולנברג השגנו 189 מפרקי. אולי עליו הייתי עולה אילו הייתי יורדת ברכבת האוניברסיטה.

בסך הכל 189 ו 12 מתעכבים הרבה מאוד זמן בתחנת רכבת האוניברסיטה כשהם מעלים נוסעים. אחר כך אם בשטרית עמוס, הם יכולים להתעכב לא מעט. בדרך כלל לוקח להם לדעתי בין 5 ל 10 דקות להגיע לוולנברג. ל 89 רבע שעה. נראה לי ששווה לעבור רק אם 189 או 12 עתידים להגיע תוך שלוש דקות. 89 כבר לא עושה סיבובים פסיכיים ונוסע בצירים שהם יחסית פנויים ומעט מאוד אנשים עולים בתחנות - בעיקר יורדים. האוטובוס גם היה מלא בישיבה (ואחרי הרכבת אפילו עמדו כמה אנשים). יש ביקוש במסלול החדש.

בסך הכל זמן הנסיעה שלי מרגע שיצאתי מהבית עם כל הסיבוב דרך נמיר ואז על 89 היה משהו כמו ארבעים דקות שזה יותר טוב מהזמן הרגיל שלי כשאני נוסעת עם האוטובוסים שנוסעים באבא הלל! סביר שזה לא יהיה ככה בספטמבר (אז ערבי נחל בגבעתיים מאוד עמוס). אבל בתקופה הזו של השנה, אם האוטובוסים באים מהר כמו שהיה לי בבוקר בלי זמן המתנה - זו דרך עדיפה. כמובן, אילו הייתי צריכה לחכות לאחד מהם, אולי זה לא היה משתלם. (45 תדירות חצי שעה, אבל אפשר לשפר עם 55 - ו 89 תדירות של 12 דקות בערך עם תגבור של 22 שטוב עד רכבת האוניברסיטה).
המסלול החדש של 89 יותר טוב במובן שהוא נוסע
ברחוב ראול וולנברג עמוס מקומות העבודה ומחבר אותם לכל איזור עבר הירקון המזרחי - רחוב משמר הירדן, דבורה הנביאה, שלונסקי ובני אפרים, מה שלא היה עד כה.
 

oschlick

New member
אגב למה את לא נוסעת ב-45 לכיוון השני עם החלפה

המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
היום מצאתי את עצמי על 45, לקחתי הימור ונסעתי עד התחנה של יהודה המכבי ואחרי דקה היה לי 89. (טוב, לא כזה הימור, ראיתי בטרנזמייט שאני אספיק בדיוק).
שקלתי אם לרדת בתחנת רכבת האוניברסיטה ולהחליף ל 12 או 189, אבל בחוץ היו המון אנשים והיה חם, והחלטתי שאני כבר יושבת אז אשאר על 89 ואראה בכמה זמן הוא מביא אותי ליעד (רחוב הארד).
האוטובוס נסע בבני אפריים ואז בשלונסקי, נכנס מדבורה הנביאה למשמר הירדן, נסע עד וולנברג ומשם לעתידים. בסך הכל לקח כרבע שעה, וזה בכלל לא נורא. גם נתן שירות לתושבי רמת החייל, וגם לאנשים שצריכים לאיזור התעשיה. בוולנברג השגנו 189 מפרקי. אולי עליו הייתי עולה אילו הייתי יורדת ברכבת האוניברסיטה.

בסך הכל 189 ו 12 מתעכבים הרבה מאוד זמן בתחנת רכבת האוניברסיטה כשהם מעלים נוסעים. אחר כך אם בשטרית עמוס, הם יכולים להתעכב לא מעט. בדרך כלל לוקח להם לדעתי בין 5 ל 10 דקות להגיע לוולנברג. ל 89 רבע שעה. נראה לי ששווה לעבור רק אם 189 או 12 עתידים להגיע תוך שלוש דקות. 89 כבר לא עושה סיבובים פסיכיים ונוסע בצירים שהם יחסית פנויים ומעט מאוד אנשים עולים בתחנות - בעיקר יורדים. האוטובוס גם היה מלא בישיבה (ואחרי הרכבת אפילו עמדו כמה אנשים). יש ביקוש במסלול החדש.

בסך הכל זמן הנסיעה שלי מרגע שיצאתי מהבית עם כל הסיבוב דרך נמיר ואז על 89 היה משהו כמו ארבעים דקות שזה יותר טוב מהזמן הרגיל שלי כשאני נוסעת עם האוטובוסים שנוסעים באבא הלל! סביר שזה לא יהיה ככה בספטמבר (אז ערבי נחל בגבעתיים מאוד עמוס). אבל בתקופה הזו של השנה, אם האוטובוסים באים מהר כמו שהיה לי בבוקר בלי זמן המתנה - זו דרך עדיפה. כמובן, אילו הייתי צריכה לחכות לאחד מהם, אולי זה לא היה משתלם. (45 תדירות חצי שעה, אבל אפשר לשפר עם 55 - ו 89 תדירות של 12 דקות בערך עם תגבור של 22 שטוב עד רכבת האוניברסיטה).
אגב למה את לא נוסעת ב-45 לכיוון השני עם החלפה
ל-52 בהרצל?
 

cwen

New member
52 תדירות נמוכה

אגב למה את לא נוסעת ב-45 לכיוון השני עם החלפה
ל-52 בהרצל?
52 תדירות נמוכה
וגם בא סמוך ל 57, כך שאין לי תדירות גבוהה במסלול הזה בשום מקרה. חוץ מזה, הפניה שמאלה מז'בוטינסקי לבן גוריון יכולה לקחת לפעמים עשר דקות. אני לא צוחקת. כבר יצא לי לעמוד שם באוטובוס 10 דקות.
ולזה צריך להוסיף את העומס הנוראי שיש באופן קבוע על גשר מבצע קדש, שהוא הסיבה העיקרית לכך שהמסלול מאבא הלל לא יותר מהיר ממה שעשיתי היום.
 

mister K

New member
הפנייה הזאת זו מכה.

52 תדירות נמוכה
וגם בא סמוך ל 57, כך שאין לי תדירות גבוהה במסלול הזה בשום מקרה. חוץ מזה, הפניה שמאלה מז'בוטינסקי לבן גוריון יכולה לקחת לפעמים עשר דקות. אני לא צוחקת. כבר יצא לי לעמוד שם באוטובוס 10 דקות.
ולזה צריך להוסיף את העומס הנוראי שיש באופן קבוע על גשר מבצע קדש, שהוא הסיבה העיקרית לכך שהמסלול מאבא הלל לא יותר מהיר ממה שעשיתי היום.
הפנייה הזאת זו מכה.
52 זו דוגמה לאיך לוקחים קו טוב שנסע בדרך המהירה ביותר והורסים אותו.
 

droriko

New member
למה לנסוע ב-3 אוטובוסים?

המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
היום מצאתי את עצמי על 45, לקחתי הימור ונסעתי עד התחנה של יהודה המכבי ואחרי דקה היה לי 89. (טוב, לא כזה הימור, ראיתי בטרנזמייט שאני אספיק בדיוק).
שקלתי אם לרדת בתחנת רכבת האוניברסיטה ולהחליף ל 12 או 189, אבל בחוץ היו המון אנשים והיה חם, והחלטתי שאני כבר יושבת אז אשאר על 89 ואראה בכמה זמן הוא מביא אותי ליעד (רחוב הארד).
האוטובוס נסע בבני אפריים ואז בשלונסקי, נכנס מדבורה הנביאה למשמר הירדן, נסע עד וולנברג ומשם לעתידים. בסך הכל לקח כרבע שעה, וזה בכלל לא נורא. גם נתן שירות לתושבי רמת החייל, וגם לאנשים שצריכים לאיזור התעשיה. בוולנברג השגנו 189 מפרקי. אולי עליו הייתי עולה אילו הייתי יורדת ברכבת האוניברסיטה.

בסך הכל 189 ו 12 מתעכבים הרבה מאוד זמן בתחנת רכבת האוניברסיטה כשהם מעלים נוסעים. אחר כך אם בשטרית עמוס, הם יכולים להתעכב לא מעט. בדרך כלל לוקח להם לדעתי בין 5 ל 10 דקות להגיע לוולנברג. ל 89 רבע שעה. נראה לי ששווה לעבור רק אם 189 או 12 עתידים להגיע תוך שלוש דקות. 89 כבר לא עושה סיבובים פסיכיים ונוסע בצירים שהם יחסית פנויים ומעט מאוד אנשים עולים בתחנות - בעיקר יורדים. האוטובוס גם היה מלא בישיבה (ואחרי הרכבת אפילו עמדו כמה אנשים). יש ביקוש במסלול החדש.

בסך הכל זמן הנסיעה שלי מרגע שיצאתי מהבית עם כל הסיבוב דרך נמיר ואז על 89 היה משהו כמו ארבעים דקות שזה יותר טוב מהזמן הרגיל שלי כשאני נוסעת עם האוטובוסים שנוסעים באבא הלל! סביר שזה לא יהיה ככה בספטמבר (אז ערבי נחל בגבעתיים מאוד עמוס). אבל בתקופה הזו של השנה, אם האוטובוסים באים מהר כמו שהיה לי בבוקר בלי זמן המתנה - זו דרך עדיפה. כמובן, אילו הייתי צריכה לחכות לאחד מהם, אולי זה לא היה משתלם. (45 תדירות חצי שעה, אבל אפשר לשפר עם 55 - ו 89 תדירות של 12 דקות בערך עם תגבור של 22 שטוב עד רכבת האוניברסיטה).
למה לנסוע ב-3 אוטובוסים?
אם את יכולה לרדת עם 45 ברכבת ולקחת 142.
 

cwen

New member
קודם כל, נסעתי בשניים, לא בשלושה.

למה לנסוע ב-3 אוטובוסים?
אם את יכולה לרדת עם 45 ברכבת ולקחת 142.
קודם כל, נסעתי בשניים, לא בשלושה.
חוץ מזה, את ההחלפה מ 45 ל 89 עשיתי באותה תחנה ומהתחנה של 45 לזו של 142 צריך ללכת. היום אני עם נעליים לא כל כך נוחות, אז העדפתי להחליף באותה תחנה.

ושלישית - 89 לא עובר במבצע קדש.
 

cwen

New member
מסתבר שאחרי הצהריים הוא עושה כן סיבוב

המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
היום מצאתי את עצמי על 45, לקחתי הימור ונסעתי עד התחנה של יהודה המכבי ואחרי דקה היה לי 89. (טוב, לא כזה הימור, ראיתי בטרנזמייט שאני אספיק בדיוק).
שקלתי אם לרדת בתחנת רכבת האוניברסיטה ולהחליף ל 12 או 189, אבל בחוץ היו המון אנשים והיה חם, והחלטתי שאני כבר יושבת אז אשאר על 89 ואראה בכמה זמן הוא מביא אותי ליעד (רחוב הארד).
האוטובוס נסע בבני אפריים ואז בשלונסקי, נכנס מדבורה הנביאה למשמר הירדן, נסע עד וולנברג ומשם לעתידים. בסך הכל לקח כרבע שעה, וזה בכלל לא נורא. גם נתן שירות לתושבי רמת החייל, וגם לאנשים שצריכים לאיזור התעשיה. בוולנברג השגנו 189 מפרקי. אולי עליו הייתי עולה אילו הייתי יורדת ברכבת האוניברסיטה.

בסך הכל 189 ו 12 מתעכבים הרבה מאוד זמן בתחנת רכבת האוניברסיטה כשהם מעלים נוסעים. אחר כך אם בשטרית עמוס, הם יכולים להתעכב לא מעט. בדרך כלל לוקח להם לדעתי בין 5 ל 10 דקות להגיע לוולנברג. ל 89 רבע שעה. נראה לי ששווה לעבור רק אם 189 או 12 עתידים להגיע תוך שלוש דקות. 89 כבר לא עושה סיבובים פסיכיים ונוסע בצירים שהם יחסית פנויים ומעט מאוד אנשים עולים בתחנות - בעיקר יורדים. האוטובוס גם היה מלא בישיבה (ואחרי הרכבת אפילו עמדו כמה אנשים). יש ביקוש במסלול החדש.

בסך הכל זמן הנסיעה שלי מרגע שיצאתי מהבית עם כל הסיבוב דרך נמיר ואז על 89 היה משהו כמו ארבעים דקות שזה יותר טוב מהזמן הרגיל שלי כשאני נוסעת עם האוטובוסים שנוסעים באבא הלל! סביר שזה לא יהיה ככה בספטמבר (אז ערבי נחל בגבעתיים מאוד עמוס). אבל בתקופה הזו של השנה, אם האוטובוסים באים מהר כמו שהיה לי בבוקר בלי זמן המתנה - זו דרך עדיפה. כמובן, אילו הייתי צריכה לחכות לאחד מהם, אולי זה לא היה משתלם. (45 תדירות חצי שעה, אבל אפשר לשפר עם 55 - ו 89 תדירות של 12 דקות בערך עם תגבור של 22 שטוב עד רכבת האוניברסיטה).
מסתבר שאחרי הצהריים הוא עושה כן סיבוב
ברמת החייל. קטן אמנם, אבל עדיין מוסיף שלוש או ארבע דקות. שזה לא נורא, אבל מה נסגר עם כל החלופות האיומות האלה? חשבתי שרצו לבטל חלופות. עכשיו נראה לי שיש יותר חלופות ממה שהוא קודם!

(ואין ספק שבדרך חזרה הנסיעה עם 89 לא משתלמת. הוא פשוט הגיע איך שבאתי לתחנה והסתקרנתי לראות איך זה יהיה).

היום למשל נסעתי עם 55+142 ולקח לי כמעט שעה מרגע שיצאתי מהבית, למרות שזמני ההמתנה לאוטובוס היו אפסיים. בעיקר בגלל העיכוב הגדול בגשר מבצע קדש. (היום ראיתי בטרנזמייט שהטריק עם 89 לא יעבוד, אז לא ניסיתי אפילו).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה