המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
היום מצאתי את עצמי על 45, לקחתי הימור ונסעתי עד התחנה של יהודה המכבי ואחרי דקה היה לי 89. (טוב, לא כזה הימור, ראיתי בטרנזמייט שאני אספיק בדיוק).
שקלתי אם לרדת בתחנת רכבת האוניברסיטה ולהחליף ל 12 או 189, אבל בחוץ היו המון אנשים והיה חם, והחלטתי שאני כבר יושבת אז אשאר על 89 ואראה בכמה זמן הוא מביא אותי ליעד (רחוב הארד).
האוטובוס נסע בבני אפריים ואז בשלונסקי, נכנס מדבורה הנביאה למשמר הירדן, נסע עד וולנברג ומשם לעתידים. בסך הכל לקח כרבע שעה, וזה בכלל לא נורא. גם נתן שירות לתושבי רמת החייל, וגם לאנשים שצריכים לאיזור התעשיה. בוולנברג השגנו 189 מפרקי. אולי עליו הייתי עולה אילו הייתי יורדת ברכבת האוניברסיטה.
בסך הכל 189 ו 12 מתעכבים הרבה מאוד זמן בתחנת רכבת האוניברסיטה כשהם מעלים נוסעים. אחר כך אם בשטרית עמוס, הם יכולים להתעכב לא מעט. בדרך כלל לוקח להם לדעתי בין 5 ל 10 דקות להגיע לוולנברג. ל 89 רבע שעה. נראה לי ששווה לעבור רק אם 189 או 12 עתידים להגיע תוך שלוש דקות. 89 כבר לא עושה סיבובים פסיכיים ונוסע בצירים שהם יחסית פנויים ומעט מאוד אנשים עולים בתחנות - בעיקר יורדים. האוטובוס גם היה מלא בישיבה (ואחרי הרכבת אפילו עמדו כמה אנשים). יש ביקוש במסלול החדש.
בסך הכל זמן הנסיעה שלי מרגע שיצאתי מהבית עם כל הסיבוב דרך נמיר ואז על 89 היה משהו כמו ארבעים דקות שזה יותר טוב מהזמן הרגיל שלי כשאני נוסעת עם האוטובוסים שנוסעים באבא הלל! סביר שזה לא יהיה ככה בספטמבר (אז ערבי נחל בגבעתיים מאוד עמוס). אבל בתקופה הזו של השנה, אם האוטובוסים באים מהר כמו שהיה לי בבוקר בלי זמן המתנה - זו דרך עדיפה. כמובן, אילו הייתי צריכה לחכות לאחד מהם, אולי זה לא היה משתלם. (45 תדירות חצי שעה, אבל אפשר לשפר עם 55 - ו 89 תדירות של 12 דקות בערך עם תגבור של 22 שטוב עד רכבת האוניברסיטה).
המסלול החדש של 89 ברמת החייל די הגיוני
היום מצאתי את עצמי על 45, לקחתי הימור ונסעתי עד התחנה של יהודה המכבי ואחרי דקה היה לי 89. (טוב, לא כזה הימור, ראיתי בטרנזמייט שאני אספיק בדיוק).
שקלתי אם לרדת בתחנת רכבת האוניברסיטה ולהחליף ל 12 או 189, אבל בחוץ היו המון אנשים והיה חם, והחלטתי שאני כבר יושבת אז אשאר על 89 ואראה בכמה זמן הוא מביא אותי ליעד (רחוב הארד).
האוטובוס נסע בבני אפריים ואז בשלונסקי, נכנס מדבורה הנביאה למשמר הירדן, נסע עד וולנברג ומשם לעתידים. בסך הכל לקח כרבע שעה, וזה בכלל לא נורא. גם נתן שירות לתושבי רמת החייל, וגם לאנשים שצריכים לאיזור התעשיה. בוולנברג השגנו 189 מפרקי. אולי עליו הייתי עולה אילו הייתי יורדת ברכבת האוניברסיטה.
בסך הכל 189 ו 12 מתעכבים הרבה מאוד זמן בתחנת רכבת האוניברסיטה כשהם מעלים נוסעים. אחר כך אם בשטרית עמוס, הם יכולים להתעכב לא מעט. בדרך כלל לוקח להם לדעתי בין 5 ל 10 דקות להגיע לוולנברג. ל 89 רבע שעה. נראה לי ששווה לעבור רק אם 189 או 12 עתידים להגיע תוך שלוש דקות. 89 כבר לא עושה סיבובים פסיכיים ונוסע בצירים שהם יחסית פנויים ומעט מאוד אנשים עולים בתחנות - בעיקר יורדים. האוטובוס גם היה מלא בישיבה (ואחרי הרכבת אפילו עמדו כמה אנשים). יש ביקוש במסלול החדש.
בסך הכל זמן הנסיעה שלי מרגע שיצאתי מהבית עם כל הסיבוב דרך נמיר ואז על 89 היה משהו כמו ארבעים דקות שזה יותר טוב מהזמן הרגיל שלי כשאני נוסעת עם האוטובוסים שנוסעים באבא הלל! סביר שזה לא יהיה ככה בספטמבר (אז ערבי נחל בגבעתיים מאוד עמוס). אבל בתקופה הזו של השנה, אם האוטובוסים באים מהר כמו שהיה לי בבוקר בלי זמן המתנה - זו דרך עדיפה. כמובן, אילו הייתי צריכה לחכות לאחד מהם, אולי זה לא היה משתלם. (45 תדירות חצי שעה, אבל אפשר לשפר עם 55 - ו 89 תדירות של 12 דקות בערך עם תגבור של 22 שטוב עד רכבת האוניברסיטה).