המפגש אתמול היה מעולה

המפגש אתמול היה מעולה

פעם ראשונה שאני מגיע לאירוע (חוץ מפשוט) והיה מעולה. הרבה בריכות מים, ובמיוחד אנשים חדשים שהכרתי . ביי ולהתראות.
 

israeli massage

New member
מפגש מענג אתמול

פעם ראשונה שאני מגיע לאירוע גם היה ממש נחמד לראות כל כך הרבה אנשים , ולהכיר אנשים נחמדים ופתוחים תארגנו עוד אירועים כאלה והקהילה הנטוריסטית תגדל כל הכבוד
 
מסכים! ../images/Emo45.gif

הייתי במפגשים בעבר וזה היה אחד הטובים! המוני אנשים, כולל הרבה צעירים. פשוט תענוג. בלי מציצנים ורוכבי סוסים כמו בחוף. כל הכבוד למארגנים! זה המקום האידאלי למפגשים כאלה, נסו לסגור אותו מידי פעם למפגשים שלנו - זה מקרב אלינו את המקומות האלה בחו"ל!
 
וואוו כל כך נהנתי...

אמנם הגענו מאוחר יחסית <ותודה לגיא על הטרמפ והחברה הנעימה>, אבל מהשניה שהעתי כל כך נהנתי שקשה לתאר את זה במילים, הבריכות , הג'קוזי הענק, החום, הברזי "ביצים סרוחות" :) וכמובן האנשים המעניינים והמדהימים שאני נפעמת כל פעם מחדש מהמפגש עם סוג האנשים. בקיצור היה מדהים, כן ירבו מפגשים כאלה, כמובן, אחרון חביב תודה ענקית לגיורא על התכנון והאירגון מאחורי הקלעים, יישר כוח!!!
 

tamirzak1

New member
באמת מפגש מעולה. כבר מספר פעמים באותו

המקום ומתברר שכשמוצאים מקום איכותי ובמחיר סביר מגיע קהל עצום ורב (לזכרוני באף ארוע לא מגיעים תמיד מעל 300 איש,פרט למקום הזה). האתר באמת ברמה גבוהה, מספיק בריכות חמות כדי לא להיות בצפיפות ואוירה נעימה. נחמד לראות ותיקים וחדשים בארועים האלה. כל הכבוד לגיורא שכיכב "על הבמה" ושותפיו לעמותה למורשת פנחס ברק ז"ל וחברי עמותת עי"ן שעזרו להקים את המפגש הנ"ל. לאור ההצלחה ,מקווה להיפגש שוב באותו המקום.
 

giora10

New member

tamirzak1

New member
תודה מראש גם על המפגש ב-10 ליוני. איזה

כיף לדעת שזה כבר הופך לקבע (רק מקווה לא לעבוד באותו הערב.....).
 

קוואנט

New member
היה מצויין ../images/Emo13.gif

איזה כיף זה להיות חלק משיא ישראלי חדש, של 338 עירומיסטים באותו המקום
היה מפגש מצויין, עם אנשים נהדרים לרוב, מרכז ספא משובח בתנאים שמזכירים את אירופה, ובריכות חמות ששיחררו כל שריר כואב מ(חצי) שבוע של עבודה. כל הכבוד למארגנים, גיורא והעמותה לנטוריזם, ואני יותר ממחכה לאירוע הבא במקום הזה
 

guy101974

New member
אכן היה מעולה!!!

תודה מיוחדת להילה שנתנה לי את הזכות להכיר אותה ולהיות בחברתה. כנראה שיש השפעה לחיוב כאשר מורידים את המחירי הכניסה. היו מלא צעירים!, וזה נותן תחושה טובה. רק חבל, שהמפגשים הן רק פעם בשלושה חודשים או חודשיים כמו האירוע הבא. כל מי ששוחחתי איתו, אמר היה מעולה. רק חבל מאד שלא עושים מספיק מפגשים כאלו.
 
היה ממש טוב! אבל...

למה לא בדקו את הכניסה עפ"י הקודים שנשלחו. הרי אמרו שבלי קוד כניסה לא ניכנס. ביקשו עשרות פעמים להגיע בזוגות זכר-נקבה על מנת שיהיה כמות זהה של אנשים ולא יותר גברים מאשר נשים. היתה קבוצת חבר'ה צעירה ככל הנראה שהיו הומויים (כך נראו לפחות), שלא נראה לי שהם הגיעו בזוגות זכר-נקבה. שמאד הציקה בהתסכלות לאיברים האינטימים עד רמה של מבוכה. שוחחתי עם לא מעט אנשים והם אמרו שהם נכנסו ללא רישום מסודר באתר, פשוט הגיעו וניסו את מזלם. למה לא היה מים חמים בג'קוזי ובברזי המי גופרית.
 

giora10

New member
בחלק הראשון של הערב עמדתי בכניסה

ובדקתי את אלה שאינני מכיר לגבי קוד הכניסה. אין טעם לבדוק אנשים שאני מכיר ולעקב את התור. קוד הכניסה נועד לסנן, ולא להקשות. כניסה בשיטת תיבת נוח (זוגות) מקובלת עלי, אך לא ישימה במסגרת שאנו נמצאים. קבוצת הגברים גם לי הפריעה כמותית ולכן הם לא יגיעו בעתיד. סקרן ושובב, אינני מזהה אותך ואני מניח שגם אותך שאלתי לשמך, אלא אם כן הגיעת מאוחר. אם ברצונך להציג את עצמך, פנה אלי בתיבה האישית. באותה הזדמנות אני מבקש ממנהל הפורום קוואנט למחוק את 3 המילים האחרונות של סקרן ושובב. מבחינתי זה חשיפה של שם המקום וזה מזיק לנו.
 

anat36t

New member
מדוע אין מעסיים באירועים של יום חמישי

מדוע אין מעסיים של המקום באירועים ?
 

shos2009

New member
אני חדש בפורום

אני חדש בפורום הזה, וגם לאירוע הלכתי פעם ראשונה. ובכול זאת הרגשתי צורך להגיב. לי ממש לא אכפת מהנטיות המיניות של המשתתפים. באותה הזדמנות. מאוד נהינתי ורוצה להודות למארגנים
 

tamirzak1

New member
סקרן ושובב, המים בג'אקוזי ובברזי מי הגופרית ה

היו חמים (הייתי שם). ובקשר לכניסה לפי זכר-נקבה לא היתה כל דרישה כזו ,ובארועים האלה גם אין אף פעם דרישה כזו ,אז אינני יודע היכן הבנת זאת (בפסטיבל "פשוט" יש דרישה כזו). ובקשר ל"הומויים" כפי שכתבת ו"כך ניראו לפחות" ,למה להיות אנטי? האם מישהו הטריד אותך אישית? האם העדפתך האישית היא לראות גבר ואישה מחובקים (או יותר מזה) מאשר גבר לגבר או אשה לאשה? ההעדפות המיניות של המגיעים לא מפריעים לי כל עוד אינם עוברים על חוקי התקנון הכתובים והלא כתובים. בקיצור , היה נחמד וכיף ומקווה שימשיך להיות כך.
 
תשובה ל-tamirzak1

דבר ראשון שאני אומר שלא היה מים חמים בברזי המי הגופרית, התכוונתי לזה, לא סתם אני מקריץ את זה. דבר שני, אין לי שום בעיה עם עם גברים מתנשקים או מתחבקים, להיפך. אבל ברגע שזה מגיע למצב שהסתכלות יתרה, זה מוגזם ולא במקום. אותי זה נורא הביך ונתן לי תחושה לא נעימה, במקום שאני נהנה להיות ערום.
 

giora10

New member
../images/Emo34.gifהומאים, חרדים וערבים...

שלושת אלא הם אוכלוסיות שאינן מתאימות לחברה נטוריסטית בגדול. בכל חברה יש אחוז מסויים של הומאים/לסביות, וכאן אני בהחלט מבין את סקרן וגם שובב. הפעם המינון היה גבוה. האירוע אינו מיועד לקהילה הגאה, אחרת היינו מפרסמים אצלהם, באתרים שלהם ובעיתונים שהם מפיצים. תארו לעצמכם שמגיעים לאירוע כזה 50 או 100 הומאים, איזה רצון יהיה ליתר להיות בחברת 'גברים בלבד' בג'קוזי. כנ"ל לגבי הזוג החרדי שהגיע ולאותו ערבי מחיפה שבילה איתנו. למען הסר ספק... אין קשר בין נטיה מינית לנטוריזם
 

tamirzak1

New member
גם הומוסקסואלים וערבים יכולים להיות נטוריסטים

חרדים נטוריסטים זה דבר שממש נוגד את הילכות החרדים (אלא אם כן זה ארוע רק של גברים ,גם במקווה הם בעירום,אבל בוודאי שלא להיות מעורבים עם נשים,והדוגמא היא הקווים המהדרין המפלים בתחבורה הציבורית). אם הגיע ערבי אחד מתוך 338 איש ולא הטריד אף אחד , מבחינתי יכול להמשיך להגיע. והומוסקסואלים (זכר או נקבה) גם לא מפריעים ,אלא אם כן התנהגו בצורה לא תקינה (מבטים חודרים לאחרים) או שהם הופכים באמת לרוב. והאמת , האם מה שהפריע לכם זה כי הם היו זכרים? ואם היו מגיעות במקומם הומוסקסואלים נשים (לסביות) ולא היו מטרידות את הציבור , זה היה יותר מקובל?
 

lovebirds1

New member
אתה תתפלא מה חרדים עושים כשהם לבד....

ניסיוני מלמד אותי שכאשר הם מתרחקים מהציבור שלהם הם לא פחות ליבראלים מכל חילוני שיש ולעיתים אף יותר. אל תשכח שיש להם אנרגיות מיניות בכמויות עצומות לשחרר ולמרות הכל היומרנות שלהם להיות מעל לכל "פריצות" הם עדיין שם ובגדול! אני מסכים שלא צריך לעשות אפליות על בסיס מגדרי וגם אני וזוגתי ראינו את אותה קבוצה של הומואים ואני אף חושב שאם ישנם הומופובים בקרב הנטוריסטים אז הם צריכים ללכת להיבדק! שהרי איתם או בלעדיהם אתה מסתובב ערום ואף עלול "להתנגש" עם גברים עירומים אחרים ולמה זה לא מעלה בך תחושות של הומואיות? אחרי שכל זה נאמר אנחנו עדיין מאמינים שצריכה להיות חלוקה שווה בין גברים לנשים זו פשוט הרגשה יותר נעימה ויותר משחררת מאשר להרגיש כאילו ישנם טרמפיסטים שתמורת סכום קטן יחסית יכולים לבוא וללטוש מבטים ובך לגרום לאי נוחות מסויימת.
 
למעלה