המפגש ביום חמישי-נותרתי ללא מילים...

קוואנט

New member
המפגש ביום חמישי-נותרתי ללא מילים...

ביום חמישי האחרון נפגשנו במפגש השנתי לזכרו של פנחס ברק ז"ל, מייסד העמותה הנטוריסטית הישראלית. המפגש, שנערך במרכז ספא מצויין, היה בעיניי אחד המפגשים המוצלחים אי פעם, עם מספר שיא של מעל 350 עירומיסטיות ועירומיסטים, מכל הגילאים והשכבות, ששהו מ-19:00 בערב ועד הרבה אחרי חצות בבריכות ובג'קוזי, הסתובבו בין המתקנים והסאונות, ובעיקר - נהנו מכל רגע. זה באמת היה מפגש שגרם לנו להרגיש, אפילו למספר שעות, שאנחנו באירופה, עם מתקן נהדר ומאות נודיסטים ביחד. כל הכבוד לעושים במלאכה, האחראים על הארגון והמימון -גיורא והעמותה למורשת פנחס ברק, וכן העמותה הישראלית לנטוריזם. מי ייתן ויהיו עוד מפגשים מעולים כמו זה שהיה בחמישי הגדול
 

guy101974

New member
המפגש ביום חמישי

אכן היה מפגש מצויין!!! היו לא מעט אנשים והיה גם כיף לראות צעירים וצעירות, שנתן תחושה צעירה במקום. הלוואי הלווואי ויהיו עוד מפגשים כאלו בימי חמישי. ולא רק בימי שישי כפי שנהוג. לא כולם יכולים להגיע בימי שישי!
 
האם יכול להיות

שהצלחת המפגש, ובייחוד הנוכחות הצעירה הרבה בו, היתה בזכות מחיר הכניסה הזול? לצערי לא התאפשר לי להגיע הפעם, וממש חבל לי שפיספסתי את המפגש. לדעתי צעירים רבים מדירים רגליהם ממפגשים אחרים עקב מחיר כניסה שחורג ממחיר מקובל של כניסה חד פעמית לבריכה או למקום המפגש. נשאר רק לשאול - מתי הפעם הבאה?
 

guy101974

New member
המחיר שיחק לטובתנו!

אין ספק לרגע שהמחיר היה מאד ראלי ונוח. זה קריעה של ממש לשלם 70 ש"ח בכל פעם, ושלא נדבר על הבית הקפה שגם שם שוחק את הצרכן במחירים גבוהים מהרגיל. חייבים לעשות משהו בנוגע למחירים! אני לא אומר שאנחנו הצעירים צריכים לשלם 10 ש"ח כפי שהיה ביום חמישי. אבל יש מחירים יותר סבירים שאפשר לבוא לקראת. הרי לכולם היה נחמד לראות חבר'ה צעירים, חבל שזה יעצר במציאות שלא יגיעו צעירים בגלל המחיר הגבוה. ואם מדברים על פעם הבאה, הרבה יותר נוח בימי חמישי!!!
 

tamirzak1

New member
לדעתי גם המחיר,גם יום חמישי וגם המיקום השפיעו

לטובה על כמות האנשים. מחיר מסובסד (ותודה לעמותה למורשת פנחס ברק ז"ל) בנוסף למיקום גדול ומדהים (ועוד במרכז הארץ) שיכול להכיל כזו כמות של אנשים ובנוסף ליום חמישי (בניגוד לימי שישי/שבת שמפגשים באים על חשבון זמן איכות עם המשפחה) , כולם ביחד גרמו לדעתי להמוני עירומיסטים לצאת מבגדיהם. כן ירבו ארועים כאלה.
 

giora10

New member
האירוע שהיה ביום חמישי מתקיים רק פעם בשנה

תוך סיבסוד עמוק מאוד. למעשה האירוע כולו היה מסובדס והתשלום של 10 שח בכניסה נועד לעזרה במימון האירועים הבאים. הרבה צעירים הגיעו לאירוע ואני תקווה שלאירועים הבאים ימשיכו ויגיעו נוספים. תשלום של 70 ש"ח עבור כניסה לאתר ספא אינו מחיר מוגזם אלא מחיר נוח. אנא בידקו כמה עולה כניסה לכל אתר ספא אחר בארץ ותראו שהמחיר אינו נורא בכלל. אנא אל תשכחו שהעמותה צריכה לסגור את המקום עבור נטוריסטים וביום רגיל כל אחד אחר יכול להגיע לבוש ללא הזמנה מיוחדת. עד לפני כמה שנים לא הצלחנו להשיג מקום שיארח אותנו, בגלל הכמות הקטנה. היום שיש מספיק אנשים שמגיעים למפגשים, מקטרים על מחיר. במקום לקטר בואו והשתתפו באירועים, הצטרפו והיו חברי עמותה ובדרך זו תשפיעו על הנעשה בה ותוכלו לארגן אירועים במחירים נוחים יותר.
 

קוואנט

New member
תהייה לגבי המחיר

ברור שאני תמיד שמח למחיר זול שכזה, ואם יימצא מפרסם או מממן שישמח לקחת על עצמו את האירועים הללו - מה טוב, אבל אני תוהה לגבי בילויים אחרים: כניסה למועדון, שני דרינקים בבר, ארוחה במסעדה ממוצעת, כניסה רגילה למרכז ספא - כולם עולים כמו כניסה באחד המפגשים הרגילים. מה ההבדל? מדוע דווקא המחיר הזול הוא זה שמביא את ההמונים? ומה נחשב מחיר סביר? שווה לבדוק האם הוזלה תביא עוד אנשים, כך שהאירועים יכסו את עצמם, גם אם ישלמו פחות.
 

ארז 1964

New member
גם מחיר של 70 ש"ח הוא סביר

המקום גובהה דמי כניסה גבוהים יותר בזמנים רגילים.
 
לגבי המחיר

עלות הכניסה לרוב המפגשים היא 70 ש"ח ("לידיד"). זהו מחיר מופקע לכל הדעות, כשמדובר בכניסה לבריכה פשוטה (שלא לומר מיושנת), ולא למרכז ספא. לרוב לא הגעתי למפגשים כאלה, ואני מעדיף ללכת בקיץ לגעש ללא תשלום. הוזלה תביא בוודאות עוד צעירים, ולא מעט. זה הוכח באופן מובהק גם במפגש הזה, וגם במפגש הריגרופינג של החטיבה הצעירה שהיה באפריל 2008, אז הכניסה היתה חינם. אפשר לראות שבמפגשים הרגילים היקרים כמות הצעירים שואפת לאפס, וחבל - כי לא כולם נוסעים הרבה לחו"ל ואין בארץ הזדמנויות לבילויים כאלה. מה נחשב מחיר סביר? לדעתי לא יותר מ-40 ש"ח (לבריכה). עד לפני כשנה וחצי זה היה אכן המחיר, ולקראת סוף 2008 הם הקפיצו את המחיר - בהתחלה ל-65 ואח"כ ל-70, מה שמבריח הרבה חבר'ה. עד כמה שזכור לי האינפלציה בשנה וחצי האחרונות לא היתה גבוהה באופן קיצוני, ואין שום הצדקה לעליית מחירים כל כך דרסטית.
 
אחחח היה ממש מעולה...

כמה אנשים הגיעו, וגם המחיר היה נחמד, למרות שאני מגיעה למפגשים היותר יקרים גם, אבל נוכחתי לדעת השנה ישנם הרבה יותר מפגשים משנים קודמות, כמעט כל שבועיים... כןן יירבו!!!
 

AlteX

New member
אוף!

זה כל מה שיש לי להגיד...
לא נורא, בקרוב אשוב למפגשים.
 
למעלה