המפגש שהיה היום...

Athaclena

New member
המפגש שהיה היום...

היה אינטימי, ונחמד. שלושתינו ראינו קצת וולאס וגרומיט, ואז ארבעתינו ראינו כל מיני ספרים, ואז הילדים חזרו. נהניתי, היה ממש כיף ואפילו גיליתי עוד מישהי שקוראת בוז'ולד (תמיד דבר טוב). בינתיים, שבת שלום!
 

ויימס

New member
?Oh, Mister Bennet, what will become of us

זה היה מאוד girly, בהינו בילדים קטנים ודיברנו על ג'יין אוסטן ועל שוביניזם במחזותיו של שייקספיר וכאלה. ועל רובים. אתם גרים בסביבה נחמדה עד מאוד. על אף שזו פתח תקווה.
(כן, אני יודעת שהייתי שם כבר, אבל אז היה חושך ולא ראיתי כלום.) אווו, גוש-קטיף-אח"י-דקר הולכת להיות כזו שוברת לבבות כשהיא תגדל, אני פשוט יודעת. ויש לי עוד כל כך הרבה פראצ'ט לקרוא.
 

Athaclena

New member
אני מוחה! לא דיברתי על ג'יין אוסטן!

חוץ מזה שאמרתי שהשתעממתי מספר שלה... בהחלט לא הייתי חלק מההתלהבות. מה זאת אומרת כשהיא תגדל? היא שוברת לבבות כבר עכשיו!
 

J e n i e

New member
אני חושבת שאת הראשונה שגיליתי שקוראת בוזולד

לא יודעת למה, הם ספרים מצוינים. היה ממש כיף, הילדים שלך ממש חמודים. הספר עם התמונות של פראצ'ט היה ממש יפה, איך קוראים לו?
 

ויימס

New member
....

חברה שלי: "זאת אני בעוד חמישים שנה!" הו, למה נכנסתי לאתר הזה? אני לא אצליח לצאת לעולם.
 

Athaclena

New member
כל מי שהכרתי שהכיר את בוז'ולד היה רוסי

אני נתתי את בוז'ולד לכל מיני אנשים אחרים, כדי להפיץ את הבשורה. ודרך אגב, את יכולה לשאול בוז'ולדים אם וכאשר תרצי, אבל אולי כדאי לחכות לחופש...
 

J e n i e

New member
לא ממש ניסיתי לתת ספרים שלה

נתתי לאנשים דברים שנראים לי פחות מד"ב, בתקוה שהם באמת יקראו את זה. לא ממש הולך לי בינתיים. היחידים שחסרים לי הם סיפורים קצרים, אז זה לפחות משנה לי. למה רוסי? היא אמריקאית,לא?
 

Athaclena

New member
אל תשכחי את שאר הסדרות...

יש עוד מה לקרוא! למה רוסים באמת? קודם, יש תרגומים. אבל בריאר היא רוסית בחלקה, ולדמויות רבות יש שמות רוסיים פחות או יותר - IVAN בולט במיוחד אבל יש גם את סרגיי, גרגור, פיוטר, קונסנטין, קארין, ניקולאי ועוד. אולי זה גם קשור...
 

מה ה מצב

New member
מגיבה באיחור...

אולי כי גם הגעתי למפגש די באיחור. אבל היה שווה בהחלט. הכי כיף לדבר על גיין אוסטין (רחל! אני עדיין בהלם שזה שיעמם אותך) ולראות ציורים של קידבי. או קירבי. למרות שדיברנו על זה המון המון זמן אני ממשיכה להתבלבל בין השניים.
 
למעלה