המצב גרוע ביותר וכולם כולל כולם נמצאים בתרדמת ולא עושים כלום

המצב גרוע ביותר וכולם כולל כולם נמצאים בתרדמת ולא עושים כלום

מעיון בתצלום המסך המצורף מטה ניתן לראות שמאז שנת 2012 שבה הוציא גדי ביטון את התקליטורים של פרוייקט צעד קדימה, לא יצא שום תקליטור לריקודי עם!!!

למעט תקליטי הבה נרקודה של דב זעירא שזכו בזמן האחרון להפקה מחודשת מעל גבי תקליטורים ותקליטור הילדים של עמוס ברזל, לא יצא שום תקליטור של ריקודי עם!!!

ואם יצא משהו מקורי ואורגינלי, אז מדובר בתקליטורים שנמכרים או מחולקים במחתרת.

ניר דן המומחה של הפורום לתקליטורים ותקליטים, תגובתך מתבקשת.

למיטב ידיעתי הנושא לא מעניין כיום כלל את מר ירון מישר וכיום הוא מתרכז בוידאו בלבד. אם הנושא היה מעניין את ירון מישר הוא היה יוזם ביחד עם חברו וידידו שלמה ממן הפקה מחודשת של תקליטי מנגינות מעל גבי תקליטורים והפצתם לשוק המתמחה.

והמרקידים כיום????


הצחקתם אותם וגם אותי. לרובם אין שמץ של מושג במוסיקה לריקודי עם ולמעשה רובם הם לא יותר מאשר מכסחי השירים כפי שכינה אותם בעבר מר גיל עופר בחוברת שלו אותה הפיץ (האם אתם זוכרים את גיל עופר? כנראה שלא...), או המפיצים של מכסחי השירים. רוב המרקידים כיום מעדיפים בכלל להעתיק (או לקבל מתנות באימייל...) ולא לרכוש סחורה מקורית ורובם בכלל מסתפקים בקבצי MP3 מחורבנים ומצחינים.

האם אתם זוכרים את מר יואב אשריאל, מישאל ברזילי, יהודה עמנואל???

הם אלה שהחלו במלאכת כיסוח השירים ולמעשה נתנו את ידם לתופעת כיסוח השירים תוך כדי ניצול אוזלת ידיו של המדור ההסתדרותי שלא היו לו את היכולות לעצור את הנזקים שהם גרמו לתחום.

וגדי ביטון?

גדי ביטון הוא רק התלמיד של המורים שלו ששמם הוזכר לעייל. גדי ביטון המשיך במסורת אותה למד מהמורים שלו יוזמי ההשתלמויות שרק גרמו נזק לתחום בהשתלמויות המסחריות שלהם.

אבל גדי ביטון להבדיל מהמורים שלו ניחן בכריזמה, דבר שהקנה לו וממשיך להקנות לו יתרונות שאין לאחרים...

ושלמה ממן?

כיום מעניין אותו רק כסף!!! מאז שהוא גילה את תענוגות כרמיאל, הוא זנח את היצירה האמנותית לטובת התענוגות שמקנה לו פסטיבל כרמיאל. וכיום הוא עוסק בבימוי ובהפקה של מופעי זמרים מפורסמים ידועי שם כאשר הרקדנים שלו משמשים להם כתפאורה. האלמנטים הפולקלוריסטיים אבדו לחלוטין מהפקותיו המיוחצנות של שלמה ממן והם קיימים עדיין רק באותן הפקות שלא זוכות ליחסי ציבור ולפרסום כלל.

 
בשנת 2011 אתה סיבכת אותי בתביעה משפטית של ירון מישר...

יש לך מזל גדול שאין לי כסף לעורכי דין. אחרת הייתי הולך לעורך דין מומחה (כמו ד"ר שרה פרזטני) והייתי מגיש תביעה נגדית... ומאחר ומדובר בעורך דין מומחה, הייתי שופך לו את כל מה שאני יודע והייתי גם מזמר לו והייתי מאלץ אותך באמצעות עורך הדין המומחה לתת עדות בעניין הדברים שכתבת בפורום או לחילופין להכחישם. להלן תקציר הדברים:

כשפניתי בפורום הזה בשנת 2011 בשאלה למר ירון מישר מדוע ולמה אין אפשרות לרכוש אצלו את דיסק ריקודי הילדים של שלמה ממן, ירון מישר בחר למלא את פיו מיים ושתק כמו דג ולמעשה התחמק לחלוטין מתשובה עניינית. אך למרות זאת אתה בחרת לקחת סיכון ואתה לא הצלחת להתאפק ובחרת להגיב בפורום וטענת שאתה ראית את ירון מישר מוכר בהשתלמות למרקידים את דסק ריקודי הילדים של שלמה ממן... דיסק שלא מופיע כלל (נכון לשנת 2011) בקטלוג רוקדים. ולמעשה אתה חשפת את עצמך לסיכון מיותר...

ירון מישר בחר שלא להכחיש את טענתך ולמעשה המשיך בשתיקתו. וניתן לראות בכך שתיקה כהודאה דמיא. כלומר, אם ירון מישר לא הכחיש את טענתך, אז לעניות דעתי ניתן לראות בכך הודאה.

שתיקה כהודאה דמיא זו גרמה לי לכתוב מאוחר יותר ביוני 2011 בשרשור על ערוץ היוטיוב של המרקיד ניסים בן עמי שנמחק מיוטיוב (זוכרים?) על התקליטים והתקליטורים שהוא מוכר ומכר בעבר שאינם מופיעים כלל בקטלוג רוקדים ולעולם לא הופיעו בקטלוג רוקדים. ולמעשה הדברים שנכתבו אז בשרשור על ניסים בן עמי הם אלה שהרגיזו וגרמו לירון מישר להגיש את התביעה.

לגבי כל שאר הדברים שכתבתי אז בפורום שכביכול, ושוב, כביכול בגינם הוגשה התביעה, הכל היה אמת לאמיתה ואין בהם ומעולם לא היה בהם הוצאת לשון הרע וירון מישר אף טען בכבודו ובעצמו שאינו מדווח לאקו"ם על היצירות מאחר ויש לו הסכם איתם בו הוא פטור מדיווח על היצירות עקב המכירות הנמוכות של תקליטורים בשנים האחרונות. אם יש אמת או אפילו שמץ של אמת בדברים שנכתבו, אז אין בהם לשון הרע!!!

ולכן מעתה ואילך אין להתייחס לעניין אקו"ם כלל!!! אלא לעניין תקליטור ריקודי הילדים של שלמה ממן שאתה בחרת לגלות לכולם מעל גבי פורום זה שירון מישר מוכר אותו ולמרות שאיננו מופיע כלל בקטלוג רוקדים וגם לא בשום קטלוג אחר ואף לא באקו"ם. ולמעשה אתה בדבריך התחלת להניע גלגלים שלא ניתן היה אפשר לעצור אותם עוד... ולמעשה אתה הזכרת לי את התקליטים הלבנים שנמכרו אז בראשית שנות ה-90 ברחוב ברדיצ'בסקי 20 בתל אביב דלת מול הדלת של משרדי חברת ממן הפקות וארועים בע"מ.

כאשר שני אנשים שונים טוענים טענות שונות ומנוגדות לחלוטין, אחד מהם משקר!!!! אני לא רוצה לגלות בפורום הזה מי השקרן, אבל המבין יבין ודי לחכימא ברמיזא...
 

ניר דן

New member
טוב תראה -

1) אני לא ממש זוכר מה כתבתי ב- 2011.
2) לא מקובל עליי שאתה מאשים אותי בכך שסיבכתי אותך בתביעה שירון הגיש נגדך. אתה, ידידי החושף, סיבכת את עצמך. אל תקשור אותי לצרות שבהן אתה מסתבך.
3) אני עוקב אחרי כל הפרסומים שלך כאן בפורום, שלרובם הגדול זה כלל אינו המקום המתאים. זה פורום ריקודי עם, לא פורום שחיתויות. כמו שאתה מתנסח כאן לאורך זמן כלפי מספר אנשים, אתה חושף את עצמך לתביעת ענק בגין הוצאת דיבה ולשון הרע. גם אם לצורך העניין יש בידך מסמכים שיוכיחו את נכונות טענותיך, אלה יכולים להיות אך ורק מסמכים שהשגת בדרך חוקית לחלוטין (יהיה עליך להוכיח זאת עבור כל אחד מהמסמכים שיש ברשותך. עד כמה שאני יודע אינך עיתונאי ולכן תהיה חייב לחשוף מקורות). כל מסמך אחר לא יוכל להוות ראיה קבילה.
אם אתה משוכנע לחלוטין שעלית על מעשה שחיתות, הכתובת היא משטרת ישראל ומערכת המשפט. לא הפורום הזה.
ממליץ לך להפסיק להכפיש פה אנשים כאלה ואחרים. לא נראה לי שתוכל לעמוד במינוס האדיר שיווצר לך בחשבון הבנק אם לא תוכל להוכיח את נכונות טענותך במקרה שתדרש להתייצב לדין.
 

rak dan

New member
יוסף חושף השחיתויות לסבתא שלי לא היו גלגלים.


לכן הסבתא שלי ז"ל, לא היתה קטר רכבת שמספרו 70-414. גם לא יכלה לו רצתה להיות, מספר 25-306 של מרכזת הטלפון הישנה של בזק בירושלים. יוסף גורקה היקר, לאור האמור לעיל, אינך יכול לטעון שאנני לוקח אותך במלוא הכבוד והרצינות. מאחר והודת בכתב כאן ועכשיו בפורום, שמשאביך הכספיים מוגבלים עד דלים. על כן יוסף יוסף, "יא-איבני" (בני), כנראה שטרם הפנמת את השינוי במציאות. כל הבחורים הטובים שפעלו רבות למענך בהתנדבות מאחרי הקלעים אצל ירון מישר, לבטל את התביעה המשפטית כנגדך. אלה לא יעמלו למענך בשנית. למזלך ממש עד לאחרונה, לאיש לא בא להתעסק איתך, אך לא לעולם חוסן, חכה שלמישהו ישרף הפיוז עליך. כנראה שאין לך מושג כמה עולה לקחת עו"ד, רק כדי שייצג אותך למול תביעה משפטית, עוד בטרם החלו התהליכים המשפטיים עצמם !
על כן "דיר באלכ" (הזהר), אין עוד צ'אנס חוזר.


מכתב התנצלות לירון מישר 25/10/2011
אני מתנצל ומביע חרטה על כך שירון מישר נפגע מהדברים שכתבתי עליו בתום לב בפורום בתפוז. מעולם לא היתה לי כל כוונה לפגוע בירון מישר או במישהו אחר. מכיוון שאני מתעניין בכותרי מוסיקה כבר 27 שנים, הדברים נכתבו בתום לב בפורום בתפוז על מנת לדון בנושא, ולא חלילה בשביל לפגוע בירון מישר או במישהו אחר.
ירון הסביר לי כבר לפני פנייתו לבית המשפט, שהוא משלם לאקו"ם תמלוגים כחוק על כל התקליטורים שהוא מוכר על פי הסכם בינו לבין אקו"ם המאפשר לו תשלומים גלובליים, על הדיסקים הריקים עוד לפני שנצרבו, וזאת בשל הכמות הקטנה המיוצרת מכל סידרה ושאינה מצדיקה השקעת עבודה של אקו"ם ברישום וקיטלוג של תכולתו של כל תקליטור ותקליטור. אני חוזר בי מהטענה שראיתי את ירון מוכר תקליטורים שאינם בקטלוג שלו. אני גם לא חושב שירון צריך לפרט את פעילותו העסקית בפורום או בכל מקום אחר. יוסי גורקה.
 
אבקש ממך להשיב ולהגיב בצורה עניינית ומכבדת ולגופו של עניין

ולא לנסות בתחבולות שונות להסיט את הדיון לכיוונים אחרים.

אבקש ממך שוב להשיב ולהגיב בצורה עניינית ומכבדת ולגופו של עניין בנושא תקליטים והקלטות מקור לריקודי עם. ואם אינך בקיא בנושא ואין לך שמץ של מושג בנושא זה, עדיף שלא תגיב כלל.
 
הבהרה נוספת לרקדן ולכל שאר גולשי הפורום

אני מתעניין בתקליטים מקוריים לריקודי עם מאז שנת 1984. זה מה שמעניין אותי וזה התחביב שלי כבר למעלה מ-30 שנה.

אני לא מתכוון להפסיק להתעניין במה שמעניין אותי כבר למעלה מ-30 שנה (תקליטים מקוריים לריקודי עם), רק בגלל שיש כמה אנשים שהתחביב שלי לא מוצא חן בעינהם... "לא מוצא חן בעינהם" זה נכתב בלשון המעטה...

למרות שתחום המוסיקה ותחום הזמר העברי מתנהל כולו או כמעט כולו לאור הזרקורים ובנוסף יש כיום גם אתרים רבים ברשת שמתפרסמים בהם סינגלים והצעות למימון המונים, תחום התקליטים והמוסיקה לריקודי העם התנהל תמיד במחשכים ובאפלה מוחלטת וכיום בעידן רשתות המידע אין שום מקום שניתן למצוא בו מידע מקצועי ומוסמך בעניין תקליטים ומוסיקה לריקודי עם.

אני כאמור מתעניין בנושא למעלה מ-30 שנה וזה כאמור התחביב שלי. לא מקובל למנוע מאדם בזדון ובאופן מכוון להתעניין ולעסוק במה שמעניין אותו. ולכן הפחדות ואיומים והתראות ותביעות משפטיות, אינם הדרך למנוע מאדם להתעניין במה שמעניין אותו. אני גם לא חושב שצריכה בכלל להיות דרך למנוע מאדם להתעניין במה שמעניין אותו. זכותו של כל אדם באשר הוא להתעניין במה שמעניין אותו ולאף אדם אין את הזכות להתערב בתחביביו של אדם אחר ולנסות בזדון ובאופן מכוון למנוע ממנו להתעניין ולעסוק במה שמעניין אותו.

הפחדות ואיומים והתראות ותביעות משפטיות נועדו למעשה לצורך השתקה של דיונים ציבוריים וביקורת ציבורית בנושאים שונים וחשובים. התביעות האלה קרויות בעגה המקצועית תביעות השתקה.

אם ההתנגדות לפרסום מידע היא כל כך גדולה עד כדי כך שמשתמשים בתביעות השתקה, אז ככל הנראה יש דברים בגו....

ושוב לסיום, אני לא מתכוון להפסיק להתעניין במה שמעניין אותי למעלה מ-30 שנה (תקליטים מקוריים לריקודי עם), רק בגלל שיש כמה אנשים שהתחביב שלי לא מוצא חן בעינהם...
 
ראה בבקשה את הודעתך בפורום מתאריך 15/05/2011

ואני מצטט את הודעתך במלואה מתאריך 15/05/2011. ובנוסף ראה גם תצלום מסך מטה וגם קישור להודעתך המקורית. אני מאוד מקווה שהקישור עובד וכך תוכל גם לקרוא את השרשור במלואו.

"אני משוכנע לחלוטין שראיתי אותו באחת
מההשתלמויות האחרונות, כשהוא מחזיק בידיו בדיוק את התקליטור שאתה מחפש.
המלצתי - צור איתו קשר ושאל.
בתקליט מופיעות היצירות הבאות:


* נד נד
*ברבאבא
* הטיול הקטן
* חג יובל-אחותי הקטנה
* בת צורים (אשריאל)
* מים מים (אלזה דובלון, וזה הביצוע הטוב ביותר שהופק עד עצם היום הזה!)
* ילדיסקו (?)
* שובי דובי
* אור חבצלות (שטורמן)
* ארץ ישראל שלי
* היפו היפי
* יש לי חבר
* תרנגול בן גבר
* עגלה עם סוסה
* חוטים של גשם"


******************************************

אבקש לקבל את התייחסותך העניינית לגופו של עניין בעניין ההודעה שכתבת שעוסקת בתקליטור ריקודי הילדים המקורי של שלמה ממן.

ועל מנת למנוע ממך כל ניסיון להתחכם איתי, אני מדגיש ומציין שאני מעוניין לרכוש את התקליטור המקורי והאורגינלי עם העטיפה המעוצבת ולא את התעתיק שהועתק מהמקור.

אם תשיב לי בצורה עניינית ומכבדת, אשמח להמשיך איתך את הדיון בצורה עניינית ומכבדת. ואם לאו, היה שלום.

כמו כן, אשמח לנהל דיון ענייני ומכבד עם כל גולש בעניין הנידון (תקליטים מקוריים לריקודי עם). והנושא בהחלט קשור לריקודי עם.

אני מדגיש ומציין שבעניין הנידון אין לי כל כוונה לפגוע באף אחד. אני פשוט חובב וגם אספן של חומרים מקוריים ואני מעוניין לרכוש חומרים מקוריים ולא תעתיקים. אשמח כאמור לנהל איתך וגם עם גולשים אחרים דיון ענייני ומכבד בעניין הנידון שקשור כאמור לריקודי עם.

 

ניר דן

New member
התזמון שלך נפלא

כן, גם אני נברתי הלילה בארכיון הפורום, גם אני הגעתי לפוסט הזה. הקדמת אותי ב- 5 דקות.
הציטוט שלי אינו מתייחס לירון מישר אלא לשלמה ממן, שהחזיק בידיו את התקליטור הנ"ל, אלא שאתה פשוט לא הבנת את זה וקפצת למסקנה שמדובר בירון מישר. אז זהו, שלא.
וגם אם ירון מישר היה זה שהחזיק בידו את התקליטור הנ"ל, מה הביא אותך לחשוב שהוא עסק בשיווקו?
 
כיצד ואיך ניתן לרכוש את התקליטור המקורי הזה?

אם ניתן לרכוש את התקליטור המקורי הזה ולמעשה כל אדם באשר הוא וללא יוצא מן הכלל, יכול לרכוש את התקליטור המקורי הזה, אז אין לי כל שאלה נוספת ובזאת מסתיים הדיון בעניין זה.

אבל אם לא ניתן לרכוש את התקליטור המקורי הזה והמכירה או החלוקה היא למיוחסים בלבד, אז יש לי שאלות נוספות:

1. מדוע ולמה התקליטור המקורי הזה איננו מופיע כלל במערכות המידע של אקו"ם?

2. האם מכירה בישראל של כותר מקורי המכיל יצירות ישראליות שאיננו מופיע כלל באקו"ם היא חוקית וכשרה?

3. אם לאו, מה דעתך בעניין אי החוקיות והפרת זכויות היוצרים?

4. אם כן, האם אתה או מישהו אחר יכול להפנות אותי בבקשה לחוק או תקנה או נוהל או רשיון או הסכם או הרשאה, המאפשרים למכור כדין תקליטורים מקוריים עם יצירות ישראליות ללא כל דיווח לאקו"ם?

ברצוני להדגיש ולציין שבמקרה עסקינן מדובר בתקליטור מקורי ולא בתעתיקים כפי שמוכר ירון מישר. ולכן לעניות דעתי ההסכם שיש לירון מישר עם אקו"ם בעניין מכירת התעתיקים הפוטר אותו מדיווח על תכולת התקליטורים איננו רלוונטי לעניין מכירת תקליטורים מקוריים.

בעניין זה חשוב להדגיש ולציין שאמנים מתחילים בזמר העברי עובדים כיום עם אתרי מימון המונים לצורך גיוס כספים מהציבור להפקת תקליטורים מקוריים . כל התקליטורים של האמנים המתחילים שדגמתי שמגייסים כספים מהציבור באתרי מימון ההמונים מדווחים לאקו"ם על התקליטורים שלהם ועל תכולתם ולמרות שהכמות של המכירות היא נמוכה ביותר.

ושוב, אין לי כל כוונה לפגוע באף אחד. אני מעוניין לרכוש הפקות מקור והפקות מקור בלבד ולא העתקים.

אשמח להמשך דיון ענייני לגופו של עניין בנושא זה.
 
אתה שוב מתחמק מדיון ענייני בנושא ומגיב בצורה לקונית....

הפוסט דאז ממאי 2011 היה פוסט שפתח ירון מישר ואני פניתי בפוסט זה בשאלה לירון מישר ושאלתי אותו מדוע ולמה לא ניתן לרכוש את תקליטור ריקודי הילדים של שלמה ממן. ירון מישר אישר את טענתי אך בחר שלא להשיב עניינית לשאלתי. ואילו אתה בחרת להגיב בפוסט זה לשאלתי המפורשת למר ירון מישר, אך לא ציינת במפורש כי הינך מתכוון בכלל לשלמה ממן. ולכן ניתן להסיק מכך שאתה התכוונת לירון מישר וזאת מאחר וירון מישר הינו בעל עסק לממכר תקליטורי מוסיקה. ואילו שלמה ממן אינו בעל עסק לממכר תקליטורים ותקליטים. אם התכוונת בכלל לשלמה ממן, היית צריך לציין את שמו במפורש וזאת מאחר והשרשור היה שרשור שפתח ירון מישר ושאלתי הופנתה במפורש למר ירון מישר. בעקבות תגובתך דאז, אני מצידי בחרתי שלא לפנות באפן אישי למר ירון מישר וזאת מאחר ומרבית החומרים שמוכר ירון מישר הם תעתיקים ולא חומרים מקוריים ואני כאמור מעוניין לרכוש את המקור ולא תעתיקים ולכן לא פניתי דאז לירון מישר בעניין זה.

נשאלת עכשיו שאלה נוספת ואני אשתדל לנסח אותה בזהירות על מנת שלא לפגוע באף אחד וזאת מאחר ואין לי כל כוונה לפגוע באף אחד ולכן אני לא אזכיר את השם,

אני זוכר היטב שבשנת 1990 נמכרו ברחוב ברדיצ'בסקי 20 בתל אביב תקליטים לבנים לריקודי עם וגם תקליטי מנגינות של שלמה ממן. חנותו של האדם שעסק במכירתם היתה בסמוך למשרד ההפקות הפרטי של שלמה ממן. האדם שעסק במכירתם נהג למכור אותם גם בהשתלמויות למרקידים. האם האדם שמכר אותם ביצע את המכירה עבור שלמה ממן שהוא זה שלמעשה ביצע את המכירה בפועל?

האם לשלמה ממן יש בכלל הרשאה למכור תקליטים ותקליטורים מקוריים שאינם מופיעים באקו"ם?

להזכירך שאז היה שנת 1990 והאינטרנט טרם היה כפי שהוא מוכר לנו כיום. ובאותם הימים מכירות התקליטים והקלטות והתקליטורים היו גבוהות עדיין ולמיטב ידיעתי כל מפיק כותרים נדרש לדווח לאקו"ם על תכולתו של כל כותר.

ואילו למיטב ידיעתי התקליטים הלבנים וגם תקליטי מנגינות של שלמה ממן וגם תקליטים של אחרים מעולם לא הופיעו במערכות המידע של אקו"ם וגם לא במערכות המידע של הספרייה הלאומית וגם לא בשום מערכת מידע אחרת הפתוחה לציבור.

ועל מנת שלא לפגוע באף אחד מאחר ואין לי כל כוונה לפגוע באף אחד, אני נאלץ לעצור כאן ולא להמשיך הלאה ולמרות שיש לי עוד הרבה מה לכתוב אבל לא ניתן לכתוב עוד בלי להזכיר שמות של אנשים ברמז.

אנא ממך, האר בבקשה את עיניי ואל תנסה להסתפק בהגנה על כבודך.

אני לא מתכוון להפסיק להתעניין במה שמעניין אותי כבר למעלה מ-30 שנה (תקליטים מקוריים לריקודי עם), רק בגלל שיש כמה אנשים שהתחביב שלי לא מוצא חן בעינהם... ולא מוצא חן בעינהם זה בלשון המעטה...
 
אני רואה שאתה לא מעוניין לדון בצורה עניינית ומכבדת....

וכך גם כל שאר הגולשים בפורום הזה.... אז למה בכלל אני צריך לכבד אותך???

וזה מראה לי מי הוא בדיוק שלמה ממן....

אם אני צריך לכבד מישהו בפורום, אז זה רק את אותם גולשים שהם נגד פסטיבל כרמיאל ומתחו כאן בפורום ביקורת נוקבת על הפסטיבל. רק אותם אני מוכן לכבד!!! כל השאר הם פחדנים ולקקנים שמלקקים לשלמה ממן ולאהרון סלומון...

ואגב, אתמול בבוקר (רביעי) פניתי במייל למנכ"ל אחת החברות המעסיקות את שלמה ממן כספק שירותים וביקשתי ממנו קובץ בפורמט PDF עם נתונים אמנותיים מקצועיים על פעילותו האמנותית מקצועית של שלמה ממן לשנת הפעילות תשע"ו. בשעה 08:38 קובץ ה-PDF כבר היה ברשותי על אפו ועל חמתו של שלמה ממן ועל אפם וחמתם של כל הלקקנים המלקקים לו. קובץ ה-PDF שהועבר לרשותי מכיל גם נתוני XMP בפורמט XML.
כעת אני מתגלגל מצחוק על שלמה ממן שהוא אדם עקשן ואטום לחלוטין שלא מסוגל להבין כלום ובטוח שהשמש זורחת לו מהתחת...

שיבושם לך!!! תמשיך ללקק לשלמה ממן!!!
 

ניר דן

New member
ובכן, אדוני החושף

1) בניגוד למה שאתה חושב, אני לא חייב לך דבר. אם יש לך בעייה עם הניסוחים שלי, לא נורא, תתמודד.

2) היות ואני מגדיר 'כבוד' בצורה שונה לחלוטין מהאופן שבו אתה מגדיר את המונח הזה, סמוך עלי שאני ישן טוב מאוד בלילה גם בלי הכבוד שלך.

3) השאלה לאן אני דוחף את הלשון שלי היא ענייני הפרטי. במקום שבו היא נמצאת
אין כל ספייס לאף שלך.

4) הדיווחים שלך על קבצים בפורמטים כאלה ואחרים שהגיעו לידך, לא מעניינים כאן אפילו זבוב, גם אם יהיו בפורמט XXX.

תמשיך להתגלגל מצחוק, ותהיה בריא.
 
אין לי כל בעייה עם הניסוחים שלך. נקודה.

הבעייה איתך וגם עם כל שאר הגולשים בפורום הזה שאתם לא מוכנים לדון בעניין תקליטים מקוריים לריקודי עם ולא מוכנים לחשוף את המקומות הסודיים שבהם ניתן לרכוש תקליטים מקוריים לריקודי עם של שלמה ממן ואחרים.

מאז מרץ 2011 שהתחלתי לכתוב בפורום הזה, הזכרת בכל תגובותך הרבות ביותר רק בית עסק אחד בלבד שניתן לרכוש בו תקליטים של שלמה ממן והוא אחים ראובני בדרך ההגנה בתל אביב. אבל אצל אחים ראובני יש רק את נווה מדבר, בת שלמה, ופעמוני מזרח.

מה עם כל שאר החומרים המקוריים של שלמה ממן?

היכן ניתן לרכוש אותם?

את זה אתה לא מוכן לגלות לי וגם שאר הגולשים בפורום לא מוכנים לגלות לי. וכאילו שאם אני אלך לחנות של פלוני אלמוני וארכוש את כל המלאי שבחנות שלו, יגרם למישהו נזק.

ואנא ממך ומכם, אל תפנו אותי אל ירון מישר מאחר והוא לא מוכר חומרים מקוריים. הוא מוכר תעתיקים.
 
מצב הפורום

זה מה שנותר מהפורום?
נקווה שאחרי כרמיאל הפורום יראה יותר פעיל
 
זה מה שהטלפונים הסלולריים מסוג אייפון ודומיו עשו לפורום הזה

וכך המצב גם במרבית הפורומים האחרים ברשת שהיו פעילים בעבר.

כמעט כולם הצביעו ברגליים ועברו אל הטלפון הסלולרי החדש מסוג אייפון ודומיו שזכה בישראל לשיעורי חדירה גבוהים ביותר וכמעט כולם משתמשים בו ורק בו.

ומאחר ומרבית הגולשים הפנו עורף למחשב ה-PC ועברו אל הטלפון הסלולרי החדש, טבעי הדבר שיעדיפו להשתמש ביישומים המותאמים במיוחד לטלפון הסלולרי החדש שכבש את העולם וקבר את מחשב ה-PC.

ומאחר ורבים זנחו את מחשב ה-PC ועברו אל הטלפון הסלולרי החדש, טבעי הדבר שיעדיפו להשתמש בפייסבוק ומהסיבה שהוא מותאם במיוחד לטלפון הסלולרי החדש. מערכות הפורומים הישנות והטובות מותאמות במיוחד למחשב ה-PC שרבים כאמור זנחו את השימוש בו. וזו למעשה הסיבה להצלחתו המטאורית של הפייסבוק. וזו גם הסיבה לכך שרבים נטשו את הפורומים הישנים והטובים ועברו אל הקבוצות בפייסבוק המותאמות במיוחד לטלפון הסלולרי החדש.

הטלפון הסלולרי החדש זו הסיבה למצב הפורום ולא שום סיבה אחרת!!!
 
למעלה