המצעד האפל...

inbal287

המצעד האפל...

טוב, אז כדי שאני אוכל להתחיל אותו באמת, עשיתי רשימה של כל השירים של הימ, כולל ביסייד ולייב וכו'. תעברו על הרשימה, תראו אם חסר משהו או שאולי יש משהו שאני לא מכירה... אני רוצה להתחיל עם המצעד עוד השבוע...
666 Ways To Love EP 1 Dark Secret Love 2 Stigmata Diaboli 3 The Heartless 4 Wicked Game Greatest Lovesongs, Vol. 666 1 Your Sweet Six Six Six 2 Wicked Game 3 The Heartless 4 Our Diabolical Rapture 5 It's All Tears (Drown in this Love) 6 When Love and Death Embrace 7 The Beginning of the End 8 (Don't Fear) The Reaper 9 For You Razorblade Romance 1 Poison Girl 2 Join Me in Death 3 Right Here in My Arms 4 Bury Me Deep Inside Your Heart 5 I Love You (Prelude to Tragedy) 6 Gone With the Sin 7 Razorblade Kiss 8 Resurrection 9 Death is in Love With Us 10 Heaven Tonight 11 Sigillum Diaboli 12 One Last Time Deep Shadows and Brilliant Highlights 1 Salt in Our Wounds 2 Heartache Every Moment 3 Lose You Tonight 4 In Joy and Sorrow 5 Pretending 6 Close to the Flame 7 You Are The One 8 Please Don't Let it Go 9 Beautiful 10 In Love and Lonely 11 Don't Close Your Heart 12 Love You Like I Do Love Metal 1 Buried Alive by Love 2 The Funeral of Hearts 3 Beyond Redemption 4 Sweet Pandemonium 5 Soul on Fire 6 The Sacrament 7 Fortress of Tears 8 Circle of Fear 9 Endless Dark 10 The Path 11 Love's Requiem And Love Said No 1 And Love Said No 2 Solitary Man Dark Light 1 Vampire Heart 2 Rip Out the Wings of a Butterfly 3 Under the Rose 4 Killing Loneliness 5 Dark Light 6 Behind the Crimson Door 7 Face of God 8 Drunk on Shadows 9 Olay Dead 10 In the Night Side of Eden 11 Venus (In Our Blood) 12 The Cage Venus Doom 1 Venus Doom 2 Love in Cold Blood 3 Passion's Killing Floor 4 The Kiss of Dawn 5 Sleepwalking Past Hope 6 Dead Lover's Lane 7 Song or Suicide 8 Bleed Well 9 Cyanide Sun Uneasy Listening Volume 1 1 The Sacrament (Disrythm remix) 2 Funeral of Hearts (acoustic) 3 Join me (strongroom mix) 4 Close to the flame (rappula tapes) 5 In Joy And Sorrow string version 6 It's all tearsunplugged radio live 7 When Love and Death Embrace (AORMJ edit) 8 Burried alive by love (deliverance version) 9 Gone with the sin (O.D. version) 10 Salt in our wounds (Thulsa doom remix) 11 Please don't let it go (acoustic) 12 One Last Time (Rockfield madness remix) 13 For You (unplugged radio live) 14 The Path (P.S. Version) lyrics 15 Lose you tonight (Thulsa Doom extended mix) Uneasy Listening Volume 2 1 Buried Alive By Love (616 Version) 2 Rendezvous With Anus (El Presidente Version) 3 I Love You (Joffa Bond - We Miss Ya) 4 The Beginning Of The End (Remix) 5 Again (Hollola Tapes) 6 Wicked Game (Live in Turku) 7 Soul On Fire (Remix) 8 Beautiful (Hollola Tapes) 9 This Endless Dark (616 Version) 10 Hand of Doom (Live in Turku) 11 Right Here in My Arms (Live in Turku) 12 Sail On (Live in Turku) 13 Pretending (Cosmic Pope Version) "Screamworks: Love In Theory And Practice Chapter 1-13" 1 In Venere Veritas 2 Scared to Death 3 Heartkiller 4 Dying Song 5 Disarm Me (With Your Loneliness) 6 Love, the Hardest Way 7 Katherine Wheel 8 In the Arms of Rain 9 Ode to Solitude 10 Shatter Me With Hope 11 Acoustic Funeral (For Love in Limbo) 12 Like St.Valentine 13 The Foreboding Sense Of Impending Happiness B-side and Others 1 Poison Heart (The Reamons Cover) 2 Larger Than Life (BSB cover live) 3 Lonely Road (acoustic live) 4 Fade Into You 5 Rebel Yell

למעלה