המרכז הבינלאומי לקידום כושר הלמידה

noaa6

New member
המרכז הבינלאומי לקידום כושר הלמידה

המרכז הבינלאומי לקידום כושר הלמידהו noaa6 ו 22:48 | 13/03/07 הידוע יותר בשם "מכון פוירשטיין" הציל את ילדיי ואני מבקשת לחלוק איתכם הורים לילדים עם כל סוגי הקשיים את המידע החשוב הזה. זה התחיל ב: "אמא קשה לי, לא יכול לשבת בבית-ספר, לא אוהב ללמוד, לא יודע לקרוא ולכתוב כל כך מהר כמו שהמורה מבקשת" והמשיך במחברת קשר של המורה לכיתה א' בה יום יום תיארה בפני את הקשיים של הילד, "לא מוכן לבצע את ההוראות"" לא מוכן ללמוד" מפריע בלי סוף....לכול מי שמתחבר אלי ונתקל בחיי היום יום עם בעיה זו ולא מוכן להשלים עם דרישת המערכת הבית-ספרית שמבקשת לך רק שקט תעשייתי ועמידה במבחני המיצב, שהילד ילך לאבחון, ילך לבדיקת השירות הפסיכולוגי ועוד כהנה וכהנה.... ממליצה בחום להכנס לגוגל ולהקליק בשורת החיפוש : פוירשטיין ויתגלה בפניו עולם! מכון מיוחד במינו עם תפיסה וגישה יוצאת דופן, עם אבחונים שאינם מתייגים את הילד כ"לקוי למידה" או כסובל מהפרעת קשב וריכוז אלה איבחונים שהם מכנים אותם אבחון דינאמי שבודק את פוטנציאל הילד ומאתר את הפונקציות החשיבתיות שגורמות לילד להתנהג כך או אחרת והחשוב מכל הם מציידים את ההורה בכל הכלים כיצד לעבוד עם הילד בתכנית מיוחדת שפרופ' פוירשטיין פרסם הנקראת : העשרה אינסטרומנטלית". כדאי להכיר את הנושא מקרוב ולמנוע לכם הרבה הרבה כאבי לב וקשיים בלמידה של ילדכם. ממני אמא מאוד מרוצה מהתקדמות ילדיה על פי השיטה הנ"ל!!!
 

גן חיות

New member
השיטה מוכרת

לימדתי פעם בפנימייה של חינוך מיוחד שכל מחנך היה חייב לעבור קורסים של העשרה אינסטרומנטלית ולהעביר שיעור פעמיים בשבוע. זה היה מדהים!! כמו כן, בהוסטל פגועי נפש בו אני עובדת(בוגרים) עובדים גם על פי העקרונות של העשרה אינסטרומנטלית ולמידה מתווכת. חבל שזה לא חלק אינטגרלי ממערכת החינוך הרגיל.
 

noaa6

New member
שיטת פוירשטיין

אשמח מאוד אם תכתבי לי באיזו פנימייה? ובאיזה הוסטל לפגועי נפש
 

לב אם

New member
האם תוכלי לספר מעט יותר

נשמח מאד אם תוכלי לשתף יותר, גם לגבי השיטה, אבל יותר מכך איך הגעת אליה, ומה עשו לך באופן אישי תודה
 

noaa6

New member
לפרטים ראי נא

www.icelp.org או בעברית: הכנסי לגוגל והקליקי בשורת החיפוש : פוירשטיין ויתגלה לך עולם ומלואו. לי זה שינה את החיים בעקבות טראומה קשה שעברנו במשפחה.
 

לב אם

New member
תודה

אך התכוונתי לשיתוף לגבי הסיפור האישי שלך כמובן בלי חשיפת הפרטים האישיים, אם את חשה שאת מסוגלת לכך - סיפור אישי מעורר הזדהות גדולה ומסייע יותר למי שמתקשים לשאת בעומס.
 
למעלה