המרת קלטות וידאו

המרת קלטות וידאו

שואלת פה למרות שלא בטוחה אם קשור כל כך לפורום, אבל אולי ממישהו יידע :).

אני ממירה את הקלטות וידאו שלי ישירות למחשב.
יש לי 2 וידאו, אחד עם חיבור 16 פינים ואחד עם rca בלבד.
1. הבעיה עם הוידאו עם הRCA, בזמן שאני ממירה, כעבור זמן מה השמע והשפתיים לפתע לא מתואמים 100%.
2. בוידאו עם ה16 פינים, הבעיה שכעבור שעתיים, פלוס מינוס, הקלטת מתחילה לקפוץ וכך בכל קלטת, כשבהתחלה הכל תקין לחלוטין, אבל פה השמע והשפתיים תואמים 100% כל הזמן.
האם יש לכם עצות לפתרונות לשתי הבעיות?

תודה מראש
 

גיליום

New member
איך את מבצעת את ההמרה?

בעזרת אילו כלים את מבצעת את ההמרה מהוידאו למחשב? האם יש לך כרטיס טלוויזיה במחשב? האם זה כרטיס ייעודי להמרת וידאו? באיזה קודק את משתמשת לוידאו? באיזה לאודיו?
התופעה שהוידאו והאודיו מאבדים סינכרון (אינם מתואמים) ככל שעובר הזמן עשויה לנבוע מחומרה שחלשה מדי לצורך ההמרה. כלומר המחשב חלש מדי או מתקן המרת הוידאו חלש (או שניהם).
אפשרות אחרת היא, שהגדרות תוכנת ההמרה אינן מיטביות. אולי תנסי להוריד את איכות הדגימה של הוידאו והאודיו, או במילים אחרות, "תקציבי" פחות ביטרייט לוידאו ולאודיו, תורידי את תדר הדגימה של האודיו (למשל 22KHZ במקום 48KHZ). אם החומרה באמת חלשה/ישנה יחסית, הייתי משתמש בקודקים שדורשים פחות עוצמת מחשוב, למשל DivX או XviD אמורים לספק איכות סבירה להמרת וידאו ואינם זקוקים לחומרה חזקה מאד.
קחי בחשבון שהאיכות של קלטות וידאו היא מלכתחילה נמוכה למדי (הן הומצאו הרבה לפני המצאת טלוויזיות HD...), אז אין טעם לנסות לדגום ברזולוציה שמותאמת לטלוויזיות מודרניות, אלא עדיף לדגום ברזלוציה נמוכה יותר (למשל 576 על 704 או משהו בקרבת הערכים הללו). דגימה ב-1920X1080 היא מיותרת. זה לא יספק איכות גבוהה יותר, רק יעמיס את המחשב יותר.
בברכה,
גיליום
 
למעלה