המשחק של יא"2

המשחק של יא"2

מה זה המ שהיה היום במשחק של יא 2????? לא מודיעים לנו לא כלום חצי באו עם ג'ינסים ומכריחים אותנו לשחק??? אחרי שיומיים חיכינו להם בהפסקות הם לא הגיעו לדעתי זה בעיה שלהם ועוד התוספת זמן הייתה בגלל שהם לא הביאו שחקנים במשחק הראשון אנחנו חיכינו להם לא הם לנו! אז על מה הארכה???? על מה??? חוץ מזה כתוב בתקנון שרק אם יש תיקו בסוף המשחק אז יתנו עוד 5 דקות 2-1 זה לא בדיוק תיקו אתם עושים קנון ולא מתייחסים אליו?
 

bayoni

New member
מה זה משנה

בכל מקרה מגיע לנו משחק חוזר אבל עזוב עם שיפוט כזה לא נגיע רחוק
מזל שמתחלפים השופטים(יותר נכון אחד מהם)
 
מי מתחלף?

ומה הקשר למתחלף השופט? הבעיה זה בארגון השיפוט המשחק בסדר הארגון של הטורניר גרועע עושים תקנון ולא מתייחסים אליו כותבים ניצחון לכיתה ואחרי חודש נזכרים לתת 5 דקות שבכלל לא צריכים לתת... יופי...
 

ofer277

New member
שחר אתה טועה

הבעיה היא לא בשיפוט.. היא באירגון..
 
אתה עיוור או שאני היחידי שראה שאיזה

שבועיים-שלוש לא הפסיק לרדת גשם ומה לעשות שאי אפשר לשחק בגשם... בגלל זה גם קיצרנו את הטורניר וביטלנו את הגומלין בשביל שנספיק לסיים אותו עד פסח לילה טוב ומושוןןן! ביקשתי לדבר חלשששששששששששש... <לאאאאאאאאאאא.. מירה שבתאי> :)
 

ofer277

New member
אז כנראה שאתה לא יודע

כי לא בגלל הגשם לא היה משחק.. לא היה משחק כי י'3 פעמיים לא היו..!! פעם אחת בכלל שארגנו משחק לאחת ההפסקות השחקנים שלהם הבריזו חוץ מאיזה אחד שהיה יכול לארגן שחקנים אחרים והוא אמר שהם לא רוצים.. ואז משה ויותם אמרו לנו שאם הם לא באים עד סוף ההפסקה נצחנו.. ובסוף הם לא באו ולא הביאו לנו נצחון הה?!
 

gena33

New member
עופר אל תוותרו כי מה שעשו לכם היה

ממש מגעיל . יא2 צריכה לעלות ואם להם לא מגיע לעלות אז לאף קבוצה לא מגיע , הם ניצחו 2-1 וכול הקטע הזה של ה-5 דקות זה שטויות.
 
נכוןןןןן

ואוווו איזה שטויות זה אתם סתם עשיתם את זה!!! אמרתם שאם הם לא באים ניצחנו??? הם באו? לא אז ניצחתנו ורשמתם את זה איך אתם באים אחרי חודש ופתאום מחליטים שיש משחק? ועוד בלי להודיע לנו? להם כן הודעתם! אז אל תאשים את הגשם
 

bayoni

New member
גשם בטח...

היו איזה פעמים שלא ירד גדם והם לא רצו לשחק באותו יום... אז בלי לדבר על הגשם
 

y o t m o

New member
עופר יא קרציה

תוספת זמן למשחק שעוד לא נגמר היא מובנת מאליה זה שחטפתם שני גולים ב4 דקות זאת בעיה שלכם.......אתם בכלל קבוצה על הפנים ולא מגיע לכם לעלות........ותאמין לי שאני בתור צופה (לא שפטתי אלא מושון ואני ישבתי בקהל) רציתי שתנצחו כדי שאנחנו (יב'4) יסיימו במקום הראשון בבית ותהיה לנו הגרלה יותר קלה (נגד יב'5 במקום נגד יב'2) אז תפסיק לבלבל לי בביצים אתם פשוט לא מספיק טובים!!!
 
למעלה