המשך הדיון בנושא האבולוציה (תגובה לשבלול)

ארול01

New member
"תאוריה מדעית חייב להיות ניתן להפריכה"

ולכן תאוריית החייזרים לא מדעית
 

hezy44

New member
שאלה קשה באותו הסגנון: האם השמש היא תאוריה ?

האם קיום אריות, היא תאוריה ? נושא החייזרים לא מהווה תאוריה. כפי שנושא האלוהים לא מהווה תאוריה. "תאוריה מדעית" היא נסיון להגדיר יחסים בין מצבים פיזקליים. אני לא יודע אם זו הגדרה מקובלת, אבל זה מה שעולה לי כרגע בראש.
 

ארול01

New member
קיום/אי קיום חייזרים זה עובדה

זריעת החיים על כדור הארץ על ידי חייזרים זו תאוריה שלא ניתנת להפרכה ולכן לא מדעית.
 

Wolverchenus

New member
חזי, הלינק תקין ואתה לא נכנס ולא מגיב

ועוד איך יש הפרכות לאבולוציה‬ Wolverchenus 19/10/08 12:06 כך שאם יימצאו כל אבולוציוניסט בעולם יודה שהתיאוריה בבעיה. אם ימצאו מאובן ארנבת (או כל יונק אחר) בפרה-קמבריום הפלת את האבולוציה. אם לא תהיה אפשרית ואריאציה לא תהיה אבולוציה. אם לא יהיה שינוי בתדירות האללים באוכלוסיות בין דור לדור גם כתגובה ללחץ ברירתי לא תהיה אבולוציה. אם יווצר ספונטנית יצור (פשוט יופיע) זה יפריך את האבולוציה.
 

hezy44

New member
אתם עדיין לא מבינים. אין ויכול שהיתה אבולוציה

כל הווכוח: אם האבולוציה היתה "אקראית", נוסח התאוריה של דארוין, או שזו היתה אבולוציה מכוונת ע"י גורמים תבונתיים !
 

ETulipman

New member
מה יעיד על הגורם המכוון?

אולי אלוהים הוא בברירה הטבעית?
 

Wolverchenus

New member
איך לא הבנתי?

אמרת "אין הפרכות" אמרתי "יש הפרכות" והדגמתי מה יפריך את האבולוציה. במקום להתייחס להפרכות פשוט חזרת על נקודת המוצא שלך שאין אבולוציה. לא הגבת לזה שיש הפרכות אפשריות ובחרת להתחמק ועל כן זו הודאה בכך שאין לך תגובה ראויה ושלמעשה טעית.
 

hezy44

New member
צר לי, אי אפשר לדון בצורה כזו....

איפה כתבתי שאין אבולוציה ? אני כל הזמן טוען שאין ויכוח שהיתה אבולוציה. כל הויכוח: אם האבולוציה היתה "מוטציות אקראיות" נוסח דארוין, או שזו היתה אבולוציה שכוונה ע"י גורמים תבונתיים.
 

hezy44

New member
Wolverchenus , לא תהיה ראוי לכל תגובה ממני

אם לא תוכח כי שקרתי !!! אתה צריך להביא לינק כדי להוכח את דבריך, או שתתנצל !!!
 

Wolverchenus

New member
אני אדייק

אמרת שאין יכולת להפריך את האבולוציה "הבעיה עם התאוריה של דארוין שהיא לא ניתנת להפרכה." - הראתי שיש. פתאום אמרת "כל הויכוח: אם האבולוציה היתה "מוטציות אקראיות" נוסח דארוין, או שזו היתה אבולוציה שכוונה ע"י גורמים תבונתיים." הויכוח היה אם יש אבולוציה. אין דבר כזה אבולוציה על ידי גורמים תבונתיים, יש תיאוריית אבולוציה אחת (והיא תיאוריה מדעית) ואליה התייחסת כשאמרת שאין איך להפריך אותה. אם אתה מעדיף שאני לא אגיד ששיקרת אז סבבה, אני מוכן להמיר את זה בלהגיד שהתממת על מה שאמרת ולקית בשכחה נוחה... הדבר שמקומם אותי הוא שפתאום כשסתרתי את טענך בדבר היכולת להפריך את האבולוציה לחלוטין נמנעת מלהגיב לזה.
 

hezy44

New member
שקר. לא טענתי בשום מקום שלא היתה אבולוציה

אתה אומר: "יש תיאוריית אבולוציה אחת (והיא תיאוריה מדעית) ואליה התייחסת" זו הטעות שלך. המילה "אבולוציה" מתייחסת להתפתחות הדרגתית ולא לתאוריה מדעית. זה "שמדענים" הדביקו את המילה לתאוריה של דארוין אינו מייחסת את המילה הזו רק לתאוריה ! אכן, היתה אבולוציה אבל לא אבולוציה אקראית, אלא אבולוציה שהתרחשה עקב שיפורים גנטיים מכוונים ע"י תבונה. אתהנ חייב להתנצל, אחרת לא אוסיף להגיב לך !
 

ETulipman

New member
איזה תבונה?

מה מעיד על תבונה? איזה ראיות יש לך? האם התבונה הזאת עדיין כאן? האם היא יצור חי?
 
למעלה