הנבואות: לא של אורי גרוס!

הנבואות: לא של אורי גרוס!

אוקיי, לאורי גרוס יש קטע באינסטגרם, והוא נקרא "הנבואות". מתברר שלאורי יש את המזוודה של דני הוליווד והוא בעצם נסע לכאן מהעתיד, והשתיל מלא נבואות שונות בסדרות שלו, כמו זה שנינט תגלח שיער ותעזוב את הארץ, שיום יבוא ונבחר את הנציג לאירוויזיון בריאליטי, ואת זה שרמי לוי (כלומר, שלומי קקון) ינסה ללכת לעסקי הטלוויזיה.

האמת שאורי הוא לא היוצר היחיד שעשה נבואות מעניינות ביותר, והחלטתי לקבץ לנו עשר נבואות מדהימות שיוצרים אחרים עשו: בין אם זה גיורא הטיימר, מיכל הכדברא או שי קפון ה... חולם.

תתכוננו להיות מופתעים ולראות דברים שהיינו צריכים לראות אותם מגיעים!
 
חולמים על החממה

החולמים הייתה סדרה ממש מוזרה. מצד אחד היא האימא של גאליס, אחת מהסדרות המוצלחות שנעשו פה. מצד שני, נראה לכם שאחרי כל מה שראינו, לחפור מנהרה מתחת לכביש זה הדבר שהכי בעייתי ליונתן, המיועד?
&nbsp
דניאל ליטמן התחיל את טרנד סדרות הנוער שלו בחולמים, כששיחק שם את גיא, בחור מחונן וגם ספורטיבי. באופן מוזר, החולמים חזו כמעט במדויק את מה שעומד לקרות בחממה: גיא ניסה להתקבל לפנימיה למחוננים, הוא שיחק כדורסל (חברים שלו שאלו אם הוא לא הגיע למשחק כי שבר רגל!) ואפילו פגש את ראש העיר נח פרייליך, כלומר, את זאב נאמן.
&nbsp
הנבואה הזאת המשיכה בצורה מוזרה אפילו יותר: גיורא חמיצר נשכר לחשוב על רעיונות להמשך של החולמים והחליט לגדוע את חלום הפנימייה של גיא כשהעביר הכול לגאליס, רק עם השלישייה המובילה. אותו גיורא היה גם זה שהעניק לגיא את חלום הפנימייה שלו, ולקח את ליטמן לככב בחממה, עם דמות יחסית דומה למה שראינו בחולמים. כך מי שהרג את הדמות של גיא ואת חלום הפנימייה שלו היה זה שגם נתן לו את החלום והפך אותו לכוכב הפנימיה. ולמי שהשתתף בהכי הרבה סדרות נוער.

 

Roei152

Well-known member
מנהל
הנבואה שאני הכי שמח שהתגשמה
אחרת איך היה לנו את דניאללי ? עם גאיה וליטמן ...
&nbsp
 
פיסטוק? חצי!

בואו ניסגר על זה: דניאל מורשת הפך בשלב מסוים לליעם. נכון, הוא היה מייקי הפיסטוק עם המשקפיים והכול, אבל בשלב מסוים בעונה השנייה התחלף לו הקול, ובעונה השלישית הוא כבר היה ליעם לכל דבר ועניין.
&nbsp
בעונה השנייה התברר שהאי חזו את גאליס כמה שנים לפני, כיוון שהם החליטו לזווג בין מייקי לאמה- כלומר, בין דניאל מורשת לתמר עמית יוסף. רומן שהמשיך במלוא עוזו גם בגאליס. אבל הדבר הזה נמשך כשגם מיכל מראה את כישורי הכדברא שלה.
&nbsp
בעונה השלישית, לאחר שמייקי התעצבן כי מישהי קראה לו גמד (מאפיין מובהק של ליעם!) הוא הסתתר באסם עם זואי ויהלי, והתחבר מאוד לעכברוש, לו החליט לקרוא, מכל השמות בעולם, רקסי. אולי כדאי שיבדוק האם העכברוש שומר על מטילי זהב?

 
הבן שיציל את העולם… והזמר

כן, גם אצלנו חזו כמה פעמים את הדברים שיקרו במציאות. וכאן סיפור שלם באי בעצם חזה דבר שמישהו מסוים עשה במציאות!
&nbsp
אז באי, הסיפור המרכזי הוא שצ'יף קרא לעצמו "דילן" כי הוא ידע שג'יני מעריצה את בוב דילן. הדבר הזה, כמובן, הוביל לכך שהם קראו לבן שלהם דילן. הדבר המעניין כאן הוא שאביב גפן עשה את אותו הדבר במציאות כמה שנים אחר כך!
&nbsp
אביב מעריץ את בוב דילן והחליט לקרוא לבן שלו "דילן" על שמו. עכשיו השאלה היא האם אותו דילן הוא בכלל טיימר עתידי שיציל את כל העולם הזה? או שאביב סתם מעריץ סמוי של האי? מה שבטוח, שאם מדובר בהיסטוריה, אף אחד כאן לא רוצה שינוי.

 
תעודת האחריות של השטן

עוד תקרית בה מיכל התגלתה ככדברא אמיתית. במסגרת העונה השלישית של האי, החליט קאיראן לשתף פעולה עם מקס כדי להשתלט על היקום ולהפוך לשליט העליון שלו. כדי לעזור למקס לבצע את המשימה שלו, קאיראן הביא לו חייל אחד: בלו.

הפעם בלו לא היה חבר קונגרס אלא מכונה, תוכנה "מצ'וקמקת" (כדברי הוגו) שכל תפקידו היה לעזור למקס ולקאיראן לבצע את המשימה שלהם. אבל מיכל בחרה בצורה מעניינת ביותר כדי לתאר את בלו… קאיראן הציג בפני מקס את בלו ואמר שלא אכפת לבלו מה מקס עשה לו בעבר, הוא רובוט, מכונה שמתוכנתת לבצע דבר אחד בלבד: להיות נאמנה…

כמובן שעכשיו יש לנו הוכחה שמיכל ידעה לפני כולם שהבוגד יתגלה כבוגד, ועכשיו גם יש לנו הוכחה חד משמעית שהבגידה הנוראית הזאת היא מעשה של השטן, ששלח את טל מוסרי להשתלט על כולנו. זה גם מסביר למה הוא לא מזדקן!

 
אז הוא לא היה כישלוני

מיכל ממשיכה לככב פה בצורה ענקית. מיכל הייתה הראשונה מאז החולמים שנתנה לדניאל ליטמן הזדמנות- הרבה לפני לוק המליפיק המהפנט, ובתקופה שהחממה עוד הייתה בעריכה ולא ידענו מי זה הבחור המקסים מהנשרים. היא נתנה לו לגלם מדריך צלילה אילתי שהבנות פוגשות.
&nbsp
באופן מוזר, בקטע הזה, חוץ מקארין שהייתה עסוקה בלחפש את אבא שלה, כל שאר הבנות התאהבו בדניאל ליטמן מדריך הצלילה השרמנטי. הוא, מצידו, היה מעוניין דווקא בקארין. אולי חבל שהוא עשה זאת, כי זאת הייתה הפעם היחידה שליהי קורנובסקי הייתה מאוהבת בו, דבר שהוא חיפש נואשות מאז שהגיע לשכונה.
&nbsp
אז מיכל הייתה הראשונה שראתה את ההשפעה המהפנטת שיש לליטמן על כל בנות ישראל. והשאלה היא האם היא תהיה חכמה כרגיל ותזרוק אותו לארסיטו בסוף העונה.

 
תחליטו מה אתם רוצים מהשטן!

אז מתברר שהאי חזו נושא שלם של סדרה, והכוונה היא כמובן למתים לרגע. הרי כולנו יודעים שזה הדבר הכי מצחיק במתים לרגע, פרט לעובדה שזאת הווילה של השיינפלדים שם… העובדה שמבין כולם, מי שתורמות הכי הרבה להחזרת השטן הן בראון (עידית טפרסון) ויולה (אביגיל הררי), שיודעות עליו דבר או שניים…
&nbsp
בעצם, הן היו אלה שהיו אחראיות לחיסול השטן מלכתחילה, באי. ליבי הייתה זאת שהייתה אחראית לחיסול הלפיד כדי לחסל את קאיראן ולמנוע ממנו להחליף את האסטרואיד, בעצתה של הלנה, כמובן, וגם זאת שלכדה את האסטרואיד ביהלום כדי למנוע מקאיראן להתקיים. הלנה הייתה זאת שהציעה לחסל את האי כדי לחסל את כל הקאיראנים וליצור היסטוריה אחת ללא כל אסטרואיד.
&nbsp
אז בסופו של דבר, כנראה שאחרי האי, ליבי באמת ברחה כטיימרית אל העתיד והפכה לרופאה, והלנה נקמה בה כשגרמה לה להיות מעורבת בניסוי שהביא את השטן, אותו שטן שיחזור בזמן כדי לשלוח אסטרואיד על כולנו. טיימרים כושלים…

 
האלו על האי

גיורא חמיצר ואורי גרוס קשורים קצת. הרי אורי לקח שניים מהחבר'ה הטובים של החממה לאו בוי, ונקשר אליהם עמוקות. בנוסף, לאורי גרוס יש מזוודת נסיעה בזמן וגיורא הוא טיימר. ההיסטוריות קיימות כולן בבת אחת, ודני הוליווד קצת דומה לאי, בצורה מסוימת…
&nbsp
אבל האי חזה בעצם דבר אחר, וזה את הסדרה "תנוחי". בסדרה "תנוחי" הצטרפה אל הגיבורות דווקא יעל גרובגלס, והייתה להן תקופה על אי בודד, מנותקות מהעולם החיצון. אם זה לא היה מספיק, אורי גם כתב שישי גולן, הלא הוא מתי אייסברג, אובססיבי ברמות קשות לגבי בר לב, הדמות של יעל, ובעיקר בגלל הבעיות שלו עם אימא שלו. גיורא כבר עשה את זה עם מקס וג'יני, ומיכל החליטה להקצין את זה עוד יותר בעונה שהיא כתבה, כשמקס מקנא בצ'יף דווקא על הנושא הזה.
&nbsp
שלא תחשבו שאורי צחק אחרון! גיורא החליט לגנוב לו כמה דברים בעצמו, ובחממה גם לו היה את שרון אלכסנדר, דמות בשם בר לב, ודמות בשם מתי שמכונה מתתיהו. אם מלחמת סדרות, אז עד הסוף.

 

Roei152

Well-known member
מנהל
אגב דמותה של ג'וי
תקרא בגיבור אמיתי , אמה גרין...
&nbsp
 
הסוסים של מיכל

בואו נבהיר את זה: לפני שלניב סולטן היה את זה, היה את זה לקארין קרמר, שהייתה מעצבת צעירה ומצליחה. האמת שכאן יש משהו מצחיק בשתי סדרות של מיכל: איזבלה מהאי (מיכאלה אלקין שמשחקת את קארין) האשימה את החבורה בגנבת השריונות שלה והוכיחה זאת בזכות חתימה שהיא שמה על כל שריון, דומה במקצת לאיך שקארין הוכיחה שהיא האחראית לעיצובי השמלות שלה ולא אביגיל.
&nbsp
אבל מיכל התעלתה על עצמה כאן וחזתה בשתי סדרות את סוסי פרא. קודם כל, צליל, התפקיד הראשון של ניב סולטן, היה של נערת סוסים, מתכתב בול עם מה שהיא עשתה בסוסי פרא. אגב, צליל גם עיצבה תכשיטים, קצת מתכתב עם מה שנטלי עושה ביש לה את זה.
&nbsp
בכוכב הצפון, מיכל סידרה שאמנון וולף (גיל) יהיה זה שינהל את החפירות תוך כדי שהוא מעוות את קולו, וזה גם מה שבני יהב עשה בסוסי פרא. כך מיכל, בשתי סדרות (שמתקיימות באותו העולם), חזתה במדויק את מה שעומד לקרות בסוסי פרא. ללא ספק, יש לה את זה!

 
שם המשפחה אומר מי היא באמת

אז כאן, בחירת קאסט מקרית לגמרי הובילה לנבואה הזויה ביותר, וכאן מדובר בשני התפקידים הכי גדולים של אליאנה תדהר. לצערנו, אליאנה לא הצליחה באמת לפרוץ את דני, ולהפוך לזוהר עד הסוף, יחד עם רומן עם אהובה לי בירן, בגלל הסכסוך המכוער והדפוק על או בוי.
&nbsp
מה שכן, כבר שקיבלה אליאנה את השם של זוהר, עלה גיחוך קל אצל מעריצי הסדרות של אורי: אפלבוים. המעריצים נזכרו מיד במיקי אפלבוים מהשיר שלנו, ועלה גיחוך על זה שאורי החליט למחזר שמות. ועוד עם זה שהוא נתן ללי את שם המשפחה "בר לב" גם גרם להשוואות לחממה.
&nbsp
הדבר המעניין הוא שמיה דגן, שגילמה את מיקי אפלבוים, גילמה את אימא של אליאנה תדהר בחולמים. הן היו דני ונעמי רובין. כך, בעצם, שני התפקידים הגדולים שאיתם אליאנה מזוהה כל כך קשורים שניהם, אחד ישירות ואחד בעקיפין, לאותה מיה דגן.

 
המטרה האמיתית של המחתרת

שלא יספרו לכם סיפורים! אני יודע שאתם מאמינים לגרסה הרשמית… שהמטרה של קרמיט באי הייתה בסך הכול להתחתן עם דינה, הבת של מישל מפקד הצבא של אדי, דרך זה להתקדם לתפקיד השליש של אדי ולגלות את קאיראן. אבל האמת היא הרבה יותר מסובכת מזה!

הרי מי ששלח את קרמיט למשימה היה לא אחר מאשר מנהיג המחתרת מוזס. היום אפשר לחשוף שמוזס התכוון לדאוג אך ורק לתחת של עצמו. הרי את קרמיט שיחק מיודענו אביב אלוש, שמשום מה אוהב להתחזות ולהסתנן למוקדי כוח כדי לגלות קומבינות. את מוזס שיחק אורי פפר. ולמה הוא החליט לשחק את השדכן של קרמיט? או! כאן נכנסת למשוואה סדרה אחרת…

נועה הולנדר, חברים! הרי שניהם רבו עליה כמה שנים אחר כך בלהיות איתה! ככל הנראה מוזס שמע מטיימרים על ההיסטוריה בה קרמיט גונב לו את נועה, וכתוצאה מכך החליט להקדים תרופה למכה ולשדך לקרמיט בחורה אחרת. וככה, חברים, גילה אביב אלוש על בשרו שלפעמים תנועות מחתרתיות מסתירות מטרות הרבה יותר זדוניות. קח את זה לכנסת.

 
למעלה