הנדסאי תוכנה איך נרשמים לאינטל?

  • פותח הנושא enash
  • פורסם בתאריך

enash

New member
הנדסאי תוכנה איך נרשמים לאינטל?

הבנתי שאינטל מקבלים הנדסאים נכנסתי לאתר www.intel.com/il במשרות לא מצאתי שום דבר מתאים מבקשים רק תואר ראשון ומעלה ועם הרבה נסיון וברישום וצירוף קורות חיים נרשמתי אבל התהליך היה חא נוח ולא חזרו אלי בקיצור לא יצא לי כלום מזה אולי לא ככה עושים את זה אולי יש דרך אחרת כמו יום פתוח וכו מישהו יש לו נסיון איך עושים את זה ? אם נקלטים לאינטל?
 

orian20

New member
תשלח קו"ח לפה

[email protected] יש להם גם טלפון לפניות כאלה אבל אני לא מוצאת אותו. אני דיברתי עם מראיינת משם, טוב נו, לא הלך ממש כל עניין הראיון הטלפוני שלי, תפסו אותי ברגע לא הכי מתאים. תתכונן לכל מיני שאלות מתקילות.
 

enash

New member
איזה איזה שאלות.. ?

מה שאלו אותך?? ותודה על התגובה כמעט שכחתי
 

orian20

New member
קודם כל../images/Emo181.gif

כמובן ששואלים עליך ועל קורות החיים שלך,מסבירים לך על החברה ועל אופי העבודה (המשמרות, התנאים,ההכשרה שהיא חלקה מתבצעת בחו"ל..-האם אתה מוכן לקבל את זה) אח"כ מנסים להכיר אותך יותר-שאלות על אופי,ואח"כ עליך בעבודה למשל: איך אתה עבדת בעבר בצוות, לבד? מה אתה מעדיף-לעבוד בצוות או לבד,ולמה? איך אתה מתמודד עם משמעת בעבודה? איך אתה מתמודד עם נהלים? נהלי בטיחות? למה אתה חושב שמשמעת ונהלי בטיחות חשובים?האם אתה מגדיר את עצמך אדם עם משמעת עצמית,אחראי? מתי אתה פנוי לעבודה? (יש להם עוד כל מיני שאלות שאני לא זוכרת כי זה היה לפני 3 חודשים.) בסוף הראיון יהיה ראיון של כמה דקות באנגלית. הם רוצים לדעת את רמת האנגלית שלך. רשמתי שהן מתקילות לפעמים,כי אם תופסים אותך ברגע לא מתאים (וזה עלול לקרות כי הם לא מכינים אותך לשיחה הזו-זה בא במפתיע) אתה מתחיל לגמגם..ככה זה היה אצלי ואצל חבר שלי למשל (שנינו הגשנו מועמדות...) בכל מקרה-המון בהצלחה.
 
למעלה