הנדסאי תקשורת נתונים

oleg_kh

New member
הנדסאי תקשורת נתונים ../images/Emo56.gif

אהלן אנשים יש פה מישהו שהוא הנדסאי תקשורת נתונים? יש לי כמה שאלות בנושא, אני חייל משוחרר בעקרון רוצה להתחיל ללמוד רק עוד שנה ככה, תקשורת נתונים הכוונה לרשתות, סיבים אופטיים וכו' נכון? אני לא טועה וזה לא עוד תואר של שפות תכנות או משהו דומה.. יש לזה ביקוש בשוק העבודה? מה השכר בערך? חשבתי לעשות קורס טכנאי רשתות באיזו מכללה, להתחיל לעבוד בזה ואז ללמוד תוך כדי להנדסאי גם בתחום, ככה אחרי שאני מסיים ללמוד יהיה לי נסיון ויהיה פחות קשה להתקבל לעבודות. זה מהלך נבון או שעדיף להתרכז רק בלימודים? תודה לכל מי שיענה :)
 
------->

אני נותן לך שני קישורים למכללות שמרכזות את רוב, הדברים שקשורים למה שביקשת. אני לא אומר לך שהן הכי טובות או הכי זולות שיש, אבל בחרת ללמוד משהו בתחום המחשבים, ורצוי שתשאל משהוא שמבין מה שאתה רוצה ללמוד וגם יודע מקורה אם הסמכות למיניהן ולאחר מיכן תחליט על הכיוון שלך. (המלצה אישית ומניסיון אל תבזבז כסף וזמן על קורס טכנאי רשתות, לא בגלל שזה לא מכובד. אלה שיש אפשרות אחרות טובות יותר, שיאפשרו לך להגיע לרמה גבוהה יותר של ידע והתקדמות במקום העבודה).
 

oleg_kh

New member
תודה רבה ../images/Emo45.gif

מבדיקה קטנה הבנתי שעדיף ללכת ללמוד ישר הנדסאי אלקט' או מחשבים עם התמחות בתקשורת נתונים מאשר לעשות כל מיני קורסים שלא נותנים יותר מדי תודה
 
למעלה