הנדסת תעשייה וניהול

אליס1989

New member
הנדסת תעשייה וניהול

שלום רב!! ברצוני ללמוד הנדסת תעשייה וניהול באריאל. שאלתי היא האם בעתיד,במקומות עבודה ישמו לב לזה שהמקום נמצא בהתנחלות,האם ירימו גבה לזה שהמקום נמצא שמה וכביכול זה ימיני?!?!?! בחרתי ללמוד באריאל הנדסת תעשייה וניהול מכיוון שבתיכון לא למדתי פיסיקה ולכל מקום תריך פיסיקה ולמי שאין אז מציעים מכינה של שנה, ובאריאל מציעים לי מכינה ייעודית של שלושה וחצי חודשים. האם תואר באריאל ייחשב לי בעתיד כמו כמו תואר אוניברסיטאי?! (אריאל אמורה ביולי 2012 להפוך לאוניברסיטה) אודה לעזרתכם.
 
אמור זה שם של דג

כבר הרבה שנים שמדברים על זה שאריאל תהפוך להיות אוניברסיטה אבל ביינתים נראה שזה נשאר ברמת הדיבורים. אחרי הכל, יש לא מעט שיקולים פוליטיים שמפריעים להקמתה של אוניברסיטה נוספת ובמיוחד כשמדובר באוניברסיטה בשטחים שמעבר לקו הירוק. אני לא חושב שאת המעסיקים העתידיים שלך תטריד העובדה שלמדת במכללה שנמצאת מעבר לקו הירוק. מאוד יכול להיות שיטריד אותם לשמוע שאתה מוותר לעצמך ובגלל שהתעצלת להשלים בגרות בפיזיקה הגעת לאריאל. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה עובד שמחפש קיצורי דרך.
 

אליס1989

New member
כמו שרשמתי למעלה"המרכז האוניברסיטאי" זה ל5 שנ

שנה ללימודי פיסיקה בלבד אני חוששת שזה ביזבוז זמן... במקום להתחיל ללמוד ב2012, אני אתחיל ללמוד ב2013 בגלל שלא למדתי פיזיקה בתיכון.
 
למעלה