הנה דילמה רצינית

kiticat

New member
הנה דילמה רצינית

לאחר הריאיון בלשכת גיוס בשבוע הקרוב אני אחליט על המהלך הבא- שכנראה יהיה חיפוש דירה. אבל- יש לי חתולה. אני קשורה אליה מאוד, ולמעשה, כשאני לא באיזור היא קצת מתחרפנת- ולא אוכלת. עד כמה זה יהווה בעיה בלמצוא שותף?
 

marysia

New member
רצוי שתקחי בחשבון

גם שלא כל בעל בית יסכים שיתגורו בדירה בעלי חיים. לגבי שותף תיראי זה תהיה בעיה אבל לא רצינית. איפה את הולכת לחפש דירה ? שותפות קיימת? או דירה ויש לך כבר שותף? מה עם עבודה?
 

xslf

New member
לי יש דילמה דומה

אני עוברת בקרוב לדירה עם חתולה, ואני בהחלט מחפשת שותף/שותפה נוסף/פת. איך לעזאזל מאתרים מישהו שאוהב חתולים, ושלא יהיו לו תקלים עם החתולה שלי?
 

marysia

New member
פשוט בין השאלות הראשונות שאת

שואלת עוד בטלפון זה האם הוא אוהב חתולים? לפני שעוד באים לראות את הדירה. יש הרבה דירות אל תדאגי. אל תתיאשי קצת סובלנות יהיה בסדר!
 

akapulko2020

New member
או לפחות

אולי לא "אוהב" חתולים ממש,כי נניח לא היה לו כזה בחיים
,אבל אפשר לשאול "האם חתול יהווה בעיה"? כי יש אנשים חובבי חתולים-תיאורטית-אבל נניח אלרגים... ויש המון אוהבי חתולים,אז לדעתי לא תהיה לך בעיה למצוא שותף שכזה.
 

xslf

New member
מה שאני חוששת לגבי מי שאוהב חתולים

בתיאוריה, אבל לא היה לו כזה בחיים, הוא שהאדם לא יהיה סבלן מספיק כלפי שגעונות חתוליים שיש. לא שיש הרבה, אבל זה עדיין אומר הרגלים מסויימים בשביל למנוע צרות (לא להשאיר בשר בחוץ, למשל). הכי אידאלי מבחינתי יהיה מישהו/מישהי עם חתול/ה בעצמם, כך אפשר להבטיח שהשותף יודע מה זה אומר לחיות עם חתול, ולחתולים תהיה חברה והם לא יהיו בודדים (החתולה שלי חברותית, וכבר גרה בעבר עם חתולה נוספת. אמנם לוקח זמן להרגיל חתולים זרים לחיות ביחד, אבל זה משתלם- יש הרבה פחות השתוללויות בבית...)
 

akapulko2020

New member
צודקת ../images/Emo13.gif

על זה לא חשבתי דווקא(לי אין חתול בעצמי והמקסימום שאני רגילה אליו זה הכלב של החבר שלי
) יש המון אנשים שישר במודעת השכרה כותבים משהו בסגנון של "דרוש שותף לדירה מקסימה עם חתול". אם את מחפשת באיזור חיפה ,אוכל לתת לך לינק לאתר עם מודעות השכרה/שותפים וכו'.
לך ול
 

דהאנית

New member
יצא לי להכיר חתולים ואת שגעונותיהם

גם פרועים - אבל זה נדיר. (שנאמר- אין חתול רע- יש חתול שרע לו".. חח חתול זו לא חיה יותר מדי מציקה. בסך הכל חיה נקיה, שקטה, די עדינה. גם איתי בפנימיה גרו בנות שאימצו חתולים בניגוד להוראות ההנהלה, וזה לא הפריע לאף אחד. זה היה אפילו מצחיק שגם האם-בית וגם המנהל, כל אחד ידע על זה בנפרד אבל לא "הלשין" לשני.
 
למעלה