הנה זה בא

alona..

New member
הנה זה בא



אוקיי.. מצאתי את המקום הנכון. הנה הגיעה הילדה עם שלל השאלות. בחיפושיי אחרי הארכיון המיוחל נתקלתי בפורום שלך (יופי אלונה, הגיע הזמן) אז ככה: את התגובה להלם שיצר אצלי העיצוב החדש של הפורומים כתבתי בפורום סיפורים מהחיים-- פשוט כי לא היה לי מושג שאתה קיים. אם התמיכה המדהימה שנתת לי היום לא הייתה מאיטה לי את מהירות השרת הייתי מעבירה את ההודעה לפה, בכל אופן זה נמצא שם תחת הכותרת ``אופס``, נדמה לי, אם בא לך להציץ השתדלתי אפילו לנסח את זה בצורת ביקורת בונה.. שזה כבר אומר שמגיעה לי צביטה על הלחי. any way, לשאלה המרכזית: מה עושים עם השרת הזה???? הוא נתקע, הוא איטי, הוא לא זז, ואם כבר הוא מזיז משהו, בנתיים זה רק ת`עצבים.. ולא, זה לא קשור לשום קוקיס או מיני מאפה שונים. זה קורה לי רק באתר של תפוז. ויש לי מספיק זכרון במחשב, כשרובו עדיין לא מנוצל. באמת, באמת, באמת שזה מציק! מה עושים??? יום של קשת בענן אלונה. ד.א- זוכר שאמרת לי שהמחשב לא טועה.. ושאני בטח לא זוכרת את הסיסמה שלי בפורומים (מזלזל לי באינטיליגנציה!) אז ביקשתי שישלח לי אזכור סיסמה למייל.. והפלא ופלא.. מסתבר שבסיסמה לא טעיתי (אמרתי לך כבר שאני אינטיליגנטית?!) אבלללל הפלא הגדול הוא שביוזר ניים ``טעיתי`` מסתבר שהיוזר שלי היה רווית. --- ועכשיו אני שואלת אותך- הייתכן שהמחשב לא טועה? תסתובב לך מעט ותווכח ששום הודעה שכתבתי עד היום לא נכתבה תחת השם רווית. אז נכון, זה לא המחשב טועה, זו בסה``כ קופסא. אבל ההגדרות תומך טכני יקר--- מה איתן?! ממ.. שום יום קסום ונפלא, אלונה.
 

@poet

New member
אוקי בוא נפריד בין כמה דברים



שלום אלונה 1) היה נהדר להחזיר אותך לפורומים - אז מזל טוב על זה 2) העניין שעליו את מדברת : ``איטיות השרת...`` , יכול להיות שאת צודקת אני גולש בדיוק כמוך בבית עם מודם וטלפון , ולא ניתקל בשום בעית מהירות אך היות ו ...לא כולם מחוברים לרשת התקשרות שאני מחובר אליה יכול להיות שיש עם זה בעיות , אבל אני לא מבין קטע אחד את מודעת לזה שברגע שאת טוענת את העמוד את טוענת גם את כל ההודעות שיש באותו עמוד ? אז לדעתי הפורמט החדש הוא הכי מהיר בארץ. תנסי ותראי לגבי שם הסיסמא והמשתמש ... אני בטוח שאם הייתי ליד המחשב שלך הייתי מוצא את מה שאת לא מבינה. לצערי הדבר הראשון שלומדים הוא , שהמחשב אינו טועה לעולם . רק שאלה אחת... האם נירשמת פעם בתור רווית? ואז נירשמת בתור אלונה ובני המיקרים השתמשת האותה סיסמא בדיוק ? ובאותו אימייל בדיוק? אה! אז כאן הבעיה -(מרשה להוד גאוניותו B-p להגיד גם את התשובה..) המערכת זוכרת את השם הראשוני שניקלט יחדיו עם האימייל , כך שהכינוי השני לא ניקלט בתור איזכור סיסמא. דרך אגב - לי יש פינקס כזה צבעוני ונחמד שבו אני שומר את כל הסיסמאות שלי שחס ושלום אני לא אשכח אותם אף פעם , הוא נימצא במגירה עם מפתח ... ותמיד שאני שוכח user name או password אני הולך אליו ממש כמו קוד סודי בבנק.. רק שאנחנו לא ניגנוב לך את הכרטיס אחרי 3 פעמים B-) בכל אופן הכינוי החדש עם הנקודה ממש מצא חן בעיני. 3) ארכיון - מה לעשות שווי שווי , אנחנו עובדים עליו , מאפיינים אותו רוצים שיהיה מושלם , לא לדאוג כלום לא הולך לאיבוד הכל כאן אצלינו . בכל אופן שיהיה לך אחלה יום , ותעשי חיים . ;-)
 

alona..

New member
טוק טוק..



לא מקשיבים לי בבית הזה...(`,`) הכינוי החדש אוטוטו מתחיל להעלות עובש. זה תמיד היה הכינוי שלי, עם נקודה אחת, ועם שתיים. מה שאומר שהוד גאוניותה הצליחה לחצות את כל מבוכי המערכת ולחזור לכינוי הישן. בין כל דברי ההלל והשבח הצלחתי להבין שהמהירות תלויה ברובה בספקית השרות שלי... הבנתי נכון?? לא נשמע אמין משהו, אבל אם תגיד שכן הלכה לה עוד מנויה מנטוויז`ן. (מלך או לא מלך?!) בקשר ליוזר ניים, רווית, אז לא. אף פעם לא נרשמתי ביוזר הזה. מה שהופך את הסיפור לתמוה לחלוטין הוא העובדה שהפעם הראשונה שנכנסתי לצ`אט הייתה עם הכינוי הזה.. x-files בפעולה.. ודבר אחרון, שהוא גם הראשון, הארכיון.. שווי שווי?? אז שוו`יתי ושוו`יתי ועדיין משתוו`ה. יש לי ברירה? יום של שוקולד, אלונה.
 

@poet

New member
איזה קטע...



זהו אני ממש אובד עיצות B-p טוב עכשיו ברצינות -= יכול להיות שכחת שנירשמת פעם בניק הזה? וחוץ מזה מה זה חשוב אנחנו אוהבים את הניק הזה כמות שהוא או שאת סתם אוהבת לפטפט איתי? יום של המבורגר ורצוי עם מיונז :p
 
למעלה