הנה עוד תמונה לרענון הדף!!!

זה עדיין לא SONOR

אמנם יש לך סט חביב ביותר אבל........ הסט שלי תוצרת גרמניה מייפל עבודת יד {custom} sonor hi-light ונא לא להתלהב.
 

chinchila

New member
מתוק... זה יצהה מייפל COSTUM

אין יותר טוב... חוץ מסטאר קלאסיק אבל בטח לא SONOR!
 
אתה בטח לא מבין

מתוך נסיון SONOR DISAINER,SONOR HI_LIGHT הם המערכות תופים אם לא הכי אז בין הכי טובות שיש היום בעולם רק חבל שלארצנו לא מייבאים אותם אלה רק SONOR תוצרת סין לעומת הגרמניות המדהימות
 

chinchila

New member
תראה, כן סונור היי-לייט היא בת של

זונה ואולי גם השניה אני לא מפקפק, עובדה שהמתופף של TOOL שאני חולה על ישבנו מנגן עליה ומוציא סאונד נפלא!!! אבל עדיין ימהה זה ימהה ואת סונור אני לא סובל גם בגלל שהם חכמולוגים.. כמו, מה לעזעזל ההברגה המטומטמת הזאת שאני צריך ליבא מפתחות בשבילה הא?! וכמו כן יש לי מטען כבד נגדה כי בכל מגמת מוזיקה חייבים להביא SONOR אחת או פרמייר שנשמעות כל כך מגעיל.. ואז הרושם כבר נכנס חזק. כן גם לSONOR יש מערכות טובות אבל אני יחליף הרבה תופים מתחת לנהר עד שאני אגיע אליהם! תנו לי STARCLASSIC תנו PORK PIE תנו DW תנו לי ORANGE COUNTY תנו לי גם MAPEX ואל תתנו לי סונור! תופים טובים יש בלי סוף....בכלל!
 
בקשר לסונור ../images/Emo23.gif

מתופף יקר אתה בטח לא שמעת את המערכת נכון,המפתחות זה דבר די מעצבן אבל אפשר להסתדר איתו הסונור דיזיינר עשוי עץ מייפל בעל 9 שכבות עץ אומנם כבד אבל פצצה סאונד מדהים רק שתדע שבארצות הברית הסונור הנוכחי בעל 6 או 7חלקים שווה 20000 $ אתה מדבר ככה בגלל מה שאמרת בעצמך שבארץ מייבאים רק את החרא ולא תוצרת גרמניה אלא סין זה כמו הבדל בין מארס לבין אוריון של MAPEX עוד משהו. אם אתה מכיר את הסטנדים של סונור אתה צריך לדעת שזה הברקה מדהימה.
 

chinchila

New member
נראה לי שערבבת בין שתי הודעות ושני

אנשים... דוקא לתופים עם יותר שכבות וכבדים יותר יש סאונד טוב מאוד, עמוק ובעל ססטיין ארוך ובריא. הימהה מייפל קסטום היא בעלת 10 שכבות ושוב אני אומר... הסונור אכן נשמעת פצצה ואני לא חושב שהיא עולה 20,000 $ כי הזדמן לי לקנות ימהה מייפל קסטום אבסולוט.. עם 3 טמטמים 2 פלורים, בס דרם וסנר פלוס HARDWARE ב6000 $ אז זה היה בטוח קצת יותר אבל לא 20,000 $.
 

chinchila

New member
מתוק... זה יצהה מייפל COSTUM

אין יותר טוב... חוץ מסטאר קלאסיק אבל בטח לא SONOR!
 

Kodak997

New member
על ימאהה...

לימאהה יש כמה דגמים של תופים כן? stage custom,maple custom ועוד אבל אני פשוט לא מצליח להבין איזה דגמים יותר טובים מהאחרים. האתר שלהם לא מבהיר את זה ממש... מישהו מוכן להסביר לי אחת ולתמיד את ה"היררכיה" בדגמים שלהם?
 

danezeq

Member
בנוסף לכך, מי החברות שעושות בשבילה

את המערכות? ומה ימהה {לא} עושים? לוחות אם, כרטיסי קול,אופנועים, קלידים, תופים! הכל! אולי בקרוב הם יעשו גם מכוניות?
 

chinchila

New member
תשובה ל"הררכיה"...

זה הסדר שלא אומר בהכרך מה טוב (כי זה תלוי בטעם אישי ובצורך מוזיקלי) אלה לפי עלות ואיכות החומרים (לדוגמא לאגים מזהב שכבות עץ ועוד שטויות): MAPLE CUSTOM (סט הדגל- 10 שכבות מייפל לאגים מזהב וכו´ וכו´) RECORDING CUSTOM (תופים בעלי צליל מדוייק ומשתמשים בה המון להקלטות) MAPLE CUSTOM ABSOLUTE (פחות שכבות מהעליונה לדוגמה) BIRCH CUSTOM ABSOLUTE (סוג העץ שונה ולא פחות טוב ממיפל, פשוט אחר) BEECH CUSTOM (שוב סוג עץ אחר, בדרך כלל תופים קטנים ומדוייקים) STAGE CUSTOM (חומר זול יותר, יש כניסה לתוך התוף בTOMS ) COCKTAIL (קומבינה בעמידה למסיבות לאונג´...לדוגמא) וכל השאר
 

HelloweeN

New member
בוא´נה, אז אתה אחוש מליין!

לממן כזה סט, ימהה מייפל קוסטיום... ועוד מצילות טובות.. פשש...
 
למעלה