הנושא של כתיבת עבודות

oromer

New member
מנהל
היא צודקת

כשאני רואה פרסומים של אפילו רק סיוע אקדמי, אני מוחקת.
אני עבדתי בוועדות משמעת. אני יודעת מה זה. וראיתי מה קרה לאנשים שרק נעזרו.
חלק מללמוד זה להזרק למים. ומי שלא מסוגל להתמודד, לא צריך להיות באקדמיה.
 

gaya45

New member
תודה על ההבנה

מי שלא נזרק למים לא באמת רוכש מיומנויות חשובות שכל מי שיש לו תואר אמור לרכוש.יש אלפי עיסוקים יותר חשובים חוץ מלימודים-אתה צריך את התואר רק בשביל השכר והקידום אז אל תלך ללמוד כי אין לך פה אינטרס אקדמי -יש לך פה אינטרס כלכלי אישי ,אם כבר הלכת ללמוד אז תלמד -תעשה את זה כמו שצריך.
 

gaya45

New member
הנושא של כתיבת עבודות

אני רוצה להבין משהו,לא מזמן התחלתי לתלות מודעות באוניברסיטה שאני עוסקת בתרגום מאנגלית לעברית של מאמרים.חלק מהסטודנטים שפנו אליי באמת היו רציניים ותרגמתי להם,אבל קבלתי גם פניות כגון תכתבי לי עבודה וזה נראה לי הזוי,על הדרך מכל מני שיחות גיליתי שיש שוק שלם של אנשים שכותבים עבודות לסטודנטים וגם מרוויחים מזה לא רע ,הרבה יותר ממה שאני מרוויחה מתרגום גרידא ואני מנסה להבין יש איזשהו עונש? הרי בעניי זה קו אדום ,זה משהו שלא עושים,כי אני את כל העבודות שלי לתואר עשיתי באופן עצמאי אז אני מוצאת את עצמי מסרבת לאותם סטודנטים שרוצים שאכתוב בשבילם ומצד שני אחרים אומרים לי שאני פראיירית אז אני בכל זאת חושבת שזה קו אדום שבחיים לא אתעסק בכתיבה של עבודות לאחרים אבל גם אמרו לי שיש אתרים שמתעסקים במכירת עבודות ואני רוצה להבין יש מישהו שמפקח?איך אפשר לעצור את זה?כי זה ממש קניית תואר וזה גם גורם לי להרגיש שאני לא בעניינים אז אנא תגידו לי האם במקרה כזה שאני שומעת על מישהו שכותב עבודות עבור סטודנטים יש למי לדווח?יש למי לפנות או שזה שוק פרוץ?תודה.תבהירו לי כי אני מרגישה לגמרי לא בעניינים.
 

oromer

New member
מנהל
עם זה אני קצת פחות מסכימה

נכון, התואר הראשון וגם השני פיתח אותי מאוד. מבחינת יכולות, חשיבה.
גם בתכונות פחות אקדמיות כמו עצמאות למשל. אני יותר מאמינה בעצמי מלפני התואר.
אבל, המטרה העיקרית היתה לרכוש מקצוע. משהו שאוכל להתפרנס ממנו.
כן. היה שיקול כלכלי.
וגם מנחה לסמינריון, אמור לתת הכוונה וסיוע כלשהו. אחרת מה התפקיד של מנחה סמנריון? אחרת הוא חוטא לתפקידו....
חלק מללמוד, זה להתנסות, לקבל פידבק ולהתנסות שוב, וזה חלק מכתיבת סמינריון.
אבל כן, אני נגד קניית עבודות. נגד סטודנטים שרוצים שיאכילו אותם בכפית.
מי שבא ללמוד- שילמד.
במצב שיש היום, הערך של התואר נשחק.
 
עונה

כשהייתי סטודנטית לתואר ראשון - גם אני לא ידעתי שזה בכלל קיים, הייתי בטוחה ש'סיוע' זה סיוע ולא ידעתי שאנשים כותבים עבודות עבור אחרים.
אבל היום מסתבר שזה ממש ממש נפוץ - אני כותבת עבודות סמינריוניות בתחומים שונים כבר 7 שנים (יש לי ילדים קטנים וכך אני מתפרנסת מהבית) ואני שומעת מאנשים לפעמים שכ-ל הכתה שלהם קנתה!! לפעמים מאותה אחת.
חייבת לומר שגם לדעתי זה לא ממש מוסרי לקנות עבודה.. מצד שני, אנשים מאוד עסוקים היום, חייבים לעבוד, לפעמים גם לפרנס משפחה, ולא יכולים להקדיש חודשים לכתיבת עבודה סמינריונית - זה פשוט לא אפשרי כלכלית, גם כאשר יש להם את הרצון לכך. אישית, אני עומדת לעשות הסבה מקצועית של 180 מעלות לתחום הסיעוד (להיות אחות), וכשאמרתי לאחת הסטודנטיות שאני רוצה להרגיש שאני תורמת לחברה, ובעבודות אני תורמת לקבלת ציונים במרמה - היא חייכה ואמרה שתרמתי המון לשקט הנפשי שלה (היא אמא לתינוקת). זה טיפה שינה לי את צורת המחשבה..
 

oromer

New member
מנהל
אני מאמינה שקניית עבודות זה הרבה מעבר לרמייה

אני לא מדברת על הסתייעות. כי סיוע- כמו שאחד לוקח שיעור פרטי לפני מבחן, יש אנשים שקשה להם לכתוב עבודה. וכתיבת עבודה טובה ברמה אקדמית דורשת יכולות.
מי שלא יכול ללמוד שלא ילמד. אפשר לפרוס את התואר ליותר זמן. אפשר ללמוד לפני שעושים ילדים, אפשר לעבוד, לחסוך כסף, לקבל מלגות.
היית רוצה שהרופא שלך יהיה אדם שכתבו לו עבודות, והעתיק במבחנים? אני ממש לא רגועה לדעת שיש אחות שכתבו לה עבודות... כבר שמעתי על רשלנות רפואית ועל חוסר ידע של צוות רפואי...
לדעת שעו"ד שאחראי לייצג אנשים. יש ביכולותו להשפיע על החופש של אחרים. לא רוצה לחשוב שהוא העתיק במבחן.
מהנדס שהעתיק במבחן? כבר ראינו אסונות- מכביה, אסון ורסאי, אסון בהר הרצל שנפל מנוף על חיילת, קריסת חניון בת"א.
פסיכולוג שהעתיק עבודות? אם הוא לא יודע מספיק ולא מספיק מנוסה, יכול להזיק ממש.
פוטנציאל הנזק שאנשים שלא יודעים מספיק, לא כשירים מספיק, לא מנוסים מספיק יכול להיות עצום.
וזה מעבר לאינפלציה באקדמאים. ואז מה שקורה שאנשים שראויים מתקשים למצוא עבודה ואנשים שהעתיקו את כל התואר ואיכשהו מצליחים, מתקדמים בעבודה שלהם.
אני בעד להתחשב- לסייע כלכלית למי שזקוק. לתת הארכה בכתיבת עבודות למי שיש ילדים/ משפחה. אבל לא להקל ברמה האקדמית. ולא לאפשר העתקה/ הכנת עבודות.
 

נועה277

New member
אף אחד לא היה רוצה שיקרה מה שתיארת.. אבל עובדה שזה קורה

ובינתיים למוסדות הלימודים אין דרך יעילה להתמודד עם זה או שאולי הם לא מעוניינים להיכנס לזה. כי היום אחוזים מאוד מאוד גבוהים מהסטודנטים לא כותבים כלום לבד, מלבד מבחנים. ואפילו מבחנים שנערכים אונליין - כותב עבורם מישהו אחר..
למהנדסים ורופאים קשה למצוא מי שיכתוב עבורם עבודות.. אבל במקצועות אחרים זה קורה המון.
 
למעלה