הנשק הסודי של משטרת ישראל: הכירו את היס"מניק ששבר את הרשת

gossipBuilder

New member
הנשק הסודי של משטרת ישראל: הכירו את היס"מניק ששבר את הרשת

אם אתם חיים ונושמים את הרשתות החברתיות, אין סיכוי שלא נתקלתם בו, ואם יש כזה מצב, נתקן. כל הפרטים

לצה"ל יש את דוגמנית הנשק וכוכבת "הישרדות" אורין ג'ולי, אז למה שלמשטרת ישראל ואם לדייק – ליס"מ לא יהיה משהו דומה?! אז מסתבר שיש, עידן דיין שמו והוא בהחלט הצליח לשבור את הרשת ולהביא לנו גאווה למדינה. המשיכו לקרוא!

אז איך הכל התחיל?: דיין בן ה-33 המשרת 12 שנה ביס"מ ש"י בתור לוחם ומאמן כושר, עם עבודה מסביב לשעון "16 ברצף לפעמים" הוא אומר, החל לפני שנים בודדות להעלות תמונות לרשתות החברתיות, אינסטגרם ופייסבוק. ולא אנחנו לא מדברים על תמונות מפעילות מבצעית אלא תמונות מאימונים, חדר כושר וכו.

התמונות שהעלה דיין הפכו לויראליות והתפשטו כמו אש בשדה קוצים, אנשים החלו לעקוב אחריו, לשתף תמונות שלו, להתייעץ איתו ואם כל זה לא מספיק, אז עמודים מרחבי העולם החלו להעלות תמונות שלו שזכו לאלפי לייקים ומאות תגובות והפכו אותו לשם דבר בעולם. החלטנו לשאול אותו כמה שאלות, איך הוא מצליח לשלב בין העבודה למכון, מה המטרה שלו בסוף ועוד כמה שאלות.
איך מצליח לשלב בין הכושר לתפקיד?
האמת שממש קשה יש פעילויות שנמשכות 16-17 שעות לפעמים. אני מנסה לגנוב זמן לאימונים במשמרות הארוכות גם אם זה בא על חשבון זמן ארוחת הצהריים, ואת האוכל אני אוכל תוך כדי עבודה. בימים שאני עובד בלילות אני מתאמן לפני ואחרי הפעילות.
מה המטרה שלך ?
המטרה היום יותר לשמר, למרות שתמיד יש את הרעב לתוצאות יותר טובות , אין לזה סוף אבל העיקר זה ליהנות מהדרך וממה שקיים!.

הפכת לפנים של היס"מ, כולם מכירים אותך כבר, איך זה?
כן, זה משמח כי אני שומע עוד ועוד גם בתוך המשטרה וגם מחוץ לה אנשים שאני נותן להם מוטיבציה, במיוחד ללוחמים החדשים שחושבים שאין מספיק זמן ועם עבודה במשמרות לא מסודרות קשה עם התזונה.. אבל אם רוצים בסוף.

http://gossipbuilder.co.il/הנשק-הסודי-של-המשטרה-הכירו-את-היסמניק

 
למעלה