הסברה ב YOU TUBE

ilanstern

New member
הסברה ב YOU TUBE

כנסו ל יו טיוב הקליקו GAZA ותגיבו ! ישראל נמצאת תחת התקפה תקשורתית!
 

שרימפי

New member
צריך לדעתי למצוא את הסרטונים של ישראל ביוטיוב

ולנסות להפיץ אותם, גם בעזרת רשתות חברתיות כמו פייסבוק. מי שיש לו הרבה חברים מעבר לים, יוכל לעזור אפילו יותר אם יעשה share לסרטון יוטיוב שהוא פרו ישראלי. אם מישהו מוצא סרטון כזה, הוא גם מוזמן לעלות לפה קישור. זה ודאי יכול לעזור.
 

Novartza

New member
יוטיוב מצנזרים ומסווגים כפורנוגרפיה

ביוטיוב מצנזרים סרטונים של צה"ל ומסווגים את הערוץ של צה"ל כפורנוגרפיה: ראו כאן
 

vodka6

New member
עם כל הכבוד לYOUTUBE אין דרך אחרת להפיץ?

ועם כל הכבוד לצה"ל, זה לא חדש שזו ה"מדיניות" של YOUTUBE , אז למרות שYOUTUBE ערוץ הסרטים נכי נצפה, למה צה"ל לא מפרסם את הסרטים גם בדרכים אחרות? מחלקת הסברה בצה"ל אם אתם קוראים, פרסמו, אנחנו כבר נדאג להפיץ.
 

Novartza

New member
ליוטיוב אין אלטרנטיבה

כפי שכתב שמריה: The issue is not alternatives to YouTube or Google. They are the industry leaders by far. Choosing the second best is like choosing the 19th best – very low traffic and very low impact. ובעברית: העניין איננו אלטרנטיבה ליוטיוב או גוגל. הם מובילי התעשיה הגדולים. גם לאלטרנטיבה הטובה ביותר יש תעבורה והשפעה נמוכים ביותר.
 

שרימפי

New member
../images/Emo45.gif

בהחלט. צריך להבין כי יוטיוב או גוגל הם לא האויב או המטרה בשום צורה, ולנסות להתנגח בחברה כל כך ענקית זה בזבוז זמן. צריך לנסות להשתמש בפלטפורמה המצויינת שהם מספקים לקידום הדיעות והרעיונות שלנו.
 

vodka6

New member
רק הבהרה קטנה...

לא יצאתי נגד יוטיוב, כתבתי גם שהוא הנצפה ביותר, ניסיתי לומר (בעילגותי) שמאחר ויוטיוב מצנזרים חלק מהסרטים שלנו, טוב יהיה אם הם יופצו בעוד דרך ואז אנחנו הגולשים נעשה כמיטב יכולתנו להפיץ אותם.
 

respecta1

New member
הנה גם הקטע שאל ג'זירה

הזמינו מומחה לחוק הבינלאומי שהצדיק לחלוטין את המבצע..
 
למעלה