הסבר לפורום המשולב (למי שלא מכיר את הסדרות)

riktal

New member
הסבר לפורום המשולב (למי שלא מכיר את הסדרות)

המנטליסט ובניחוש חוקר הן סדרות דומות, המבוססות על רעיון דומה - בחור שמסוגל להבחין בפרטים קטנים, שאדם רגיל לא יבחין בהם, אשר משתמש בכישוריו כדי לעזור למשטרה לפענח פשעים. ההבדל העיקרי בין שתי הסדרות הוא בכך שהמנטליסט זאת סדרת דרמה (עם סיפור רקע עצוב על בחור שאיבד את משפחתו), ואילו בניחוש חוקר פונה יותר לכיוון הקומדיה (עם סיפור רקע על אב שחלם שבנו ילך בעקבותיו, אבל כמו שבדרך כלל קורה בחייים, הבן אכזב ולא עשה כן). הבדל נוסף - בניחוש חוקר שייכת לרשת הכבלים USA NETWORK (השייכת לרשת NBC), ואילו המנטליסט שייך לרשת CBS (שהינה רשת גדולה) - אם תרצו, זה כמו ההבדל בין ערוץ 2 לערוץ 3. לבניחוש חוקר היו חמש עונות עד היום (כאשר העונה השישית כבר אושרה והיא תתחיל להיות מצולמת בסביבות אפריל הקרוב), ואילו המנטליסט נמצאת בעונתה השלישית בארצות הברית (השניה בישראל). בארצות הברית קיימת יריבות ענקית בין מעריצי המנטליסט למעריצי בניחוש חוקר, בגלל העובדה שהמנטליסט גנבה את הרעיון מ-בניחוש חוקר, אולם בעיקר בגלל העובדה שהמנטליסט שייכת לרשת גדולה ומובילה, ואילו בניחוש חוקר שייכת לרשת כבלים, ההצלחה של המנטליסט גדולה הרבה יותר.
 

rayneclouds

New member
היה איזה פרק ששון הזכיר את המנטליסט

זה הציטוט: Shawn Spencer: [describing his "psychic powers"] You've seen "The Mentalist", right? Corporal Robert Mackintosh: Yes! Shawn Spencer: It's like that. Burton 'Gus' Guster: Except that guy's a fake. Shawn Spencer: Right. If I was a fake psychic, it would be eerily similar. Burton 'Gus' Guster: Exactly the same. Shawn Spencer: A virtual carbon copy. זה היה כל כך קורע!
 

riktal

New member
זאת לא הפעם היחידה

סייק יורדים על המנטליסט כל הזמן ובצדק - כמעט בכל פרק יש מזכירים את המנטליסט. אבל (וזה "אבל" גדול) - גם המנטליסט יורדים על סייק - ג'יין שונא אננס והוא דואג להזכיר את זה כל הזמן (אננס הוא הסמל של סייק) וכאשר הם מזמינים פיצה הם דואגים לציין שאננס על פיצה זה דבר מגעיל. דרך אגב - גם העובדה שג'יין מאמין שאין דבר כזה מדיום בא מסייק (בגלל ששון מתחזה לכזה).
 
למעלה