הסבר על הפרוייקט והצטרפות אליו

wishes

New member
הסבר על הפרוייקט והצטרפות אליו

כבקשתכם הנה הסבר קצר על הפרוייקט: זהו פרויקט חינוכי- התנדבותי למען הקהילה. מדובר על שיפור סביבת הלמידה בבתי ספר מיעוטי יכולת, כגורם להתפתחות התלמידים. ציורי קיר ישמשו כמקור השראה והתפתחות מחשבתית, תרבותית ויצירתית לתלמידים. לפרטים נוספים ולהסבר רחב יותר אנא היכנסו לאתר הפרוייקט: http://www.netime.co.il/color/ כיצד מצטרפים
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס ללינק הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/?forumId=1301
כל אחד יכול להצטרף ולתרום
 
דאהה? את זה כבר קראתי ....

אולי תתיחסו קצת לשאלות ששאלתי? הנה הן שוב: האם אתם מחפשים אנשים שיציירו, או שהילדים עצמם אמורים לצייר, ואתם מחפשים אנשים שידריכו את הילדים. איך זה עובד בדיוק? חשוב לי לדעת מה בדיוק אתם מחפשים, כדי לדעת אם אני יכולה לעזור! יש דברים מסויימים שאני יכולה לעשות, ודברים אחרים שלא. ואיך זה עובד? האם צריך להתחייב למשהו? ואם כן לְמה וכמה? מי מרכז את כל הפעילות? מי מחליט איזה בתי ספר? באיזה איזורים יש פעילות? מי מספק את החומרים? (האם כחלק מההתנדבות אני צריכה גם לקנות בעצמי את החומרים?) כאלה דברים ... אשמח לשמוע עוד. (ונראה לי שאני לא היחידה. במקום לדבר עם כל אחד בנפרד, אפשר לפרסם כאן את התשובות לכל השאלות האלה, ולספק תשובה לרבים).
 
אגב, שלא תחשבו שהתעצלתי

כבר הייתי פעמיים באתר הפרוייקט (כתוב שם בערך אותו הדבר שכתוב כאן למעלה בהרבה יותר מילים, אבל אין תשובות לשאלות שלי) והלינק תחת הכותרת "כיצד מצטרפים" בהודעה כאן למעלה מוביל לכאן|סדגש... אז הנה אני כאן, מעוניינת להצטרף, רוצה לשמוע פרטים. עכשיו הכדור במגרש שלכם, חבר'ה.
 

toso

New member
לינק להודעה שכבר פורסמה בפורום!

אני מאמין שהודעה זו עונה על השאלה שלך... בכל מקרה אשמח לענות לכל שאלה.
 

קורל ר

New member
זכויות תלמידים-שנה שלישית

במשרד החינוך ,חשוב למצב ולפרסם כמה שיותר ,חשוב לבחור בנושא שחשוב לילדים,לנוער ולהורים, יכולה להפנות אתכם למי שאחראית במשרד על זכויות התלמידים ואולי תוכלו להמריא ביחד!!
 
אולי אני ממש קשת תפיסה

אבל לא ממש מצאתי תשובות לשאלותי. גם מההודעה הקצרה שצירפת לא הצלחתי להבין מה בדיוק אתם מחפשים ("לכל מי שיש לו ידע בתחום" ??? באיזה תחום? ציור? הדרכה? עבודה עם ילדים? כתיבת מכתבים למשרד החינוך?) ובאיזה אופן תתנהל הפעילות (מי מרכז את הפעילות? איך פונים אליו? מה נדרש מהמתנדבים?) טוב, אני מתיאשת. לא נראה לי שאקבל תשובות ענייניות יותר כאן (או בכל מקום אחר). בכולופן, אני יכולה לעזור בציור ובצביעה בפועל, אבל לא בהפעלת ילדים. אני מוכנה לעזור באיזור מגורי. אם וכאשר תהיו מעוניינים בעזרתי, אנא פנו אלי במסר אישי כאן בתפוז. בהצלחה.
 

toso

New member
הרשמה לפרויקט - הסבר -

מנהלי בתי ספר ומורים נכנסים מידי יום לפורום ורואים את פרטייך, אנא הוסיפי פרטים של מקום המגורים.... ומספר עבודות שלך... וכך יגדלו הסיכויים שיפנו אליך. בהצלחה!
 
למעלה