הסבר על טפסי משטרה

SmartyPants

New member
הסבר על טפסי משטרה

היי כולם, הלכתי להוציא טופס מהמשטרה (עבור ויזת עבודה). אשמח לברר -
קיבלתי 2 עמודים מהמשטרה, הראשון ״תדפיס מידע פלילי״ שמציין פרטים שלי (שם, כתובת, תאריך לידה). ובסעיף האחרון, סעיף 6, כתוב ״אם קיבלת לידך את העמוד הנוכחי בלבד, משמעות הדבר היא, כי אין לגביך כל רישום כאמור״. מעבר לסעיפים הכלליים הללו אין בעמוד זה מידע נוסף עלי. אבל קיבלתי גם עמוד נוסף.
העמוד השני שקיבלתי ״רישום משטרתי - תיקים סגורים״ יש לי רישום על אחזקה של קנאביס קטן. בגלל חוק אי הפללה התיק סגור, וכתוב בדוח ״עילת סגירה: נסיבות העניין בכללותן אינן מתאימו להעמדה לדין״.

השאלה שלי היא:
1) מה השלב הבא? האם אני צריכה ללכת לנוטריון ולתרגם לאנגלית את שני העמודים? או שהעמוד הראשון בלבד? האם המידע הזה מספיק?
2) קראתי שאנשים שולחים את זה לקונסוליה בקנדה- האם זה רק עבור הגירה או שאני צריכה לעשות את זה גם לויזת עבודה? או שהאם זה אופציה במקום נוטריון?

אשמח להבהרה בכל הנוגע לטפסי משטרה שצריך לצרף
 

vadimki83

New member
לדעתי לא הוצאת את הטופס הנכון

לפחות במקרה של מסמכי משטרה ל PR, אינך מקבל את הטופס לידיך אלא הוא נשלח ישירות לשגרירות בתל אביב ומשם נמשך ע"י שירות ההגירה הקנדי.
&nbsp
 
התעודה שהוצאת חסרת ערך לצרכי הגירה, אני מניח גם ששילמת עליה.

טוב שהוצאת את זה כי אתה יודע שאין כלום כי לא היה כלום, אבל אתה אמור להגיש בקשה עבור מרשם פלילי לשגרירות זרה, הם שולחים את זה ממשטרת ישראל מטא"ר מענ"א ישירות לקונסוליה הקנדית בתל אביב, כי זה מה שאתה צריך לבקש בטופס הבקשה. הינה קישור לטופס שאתה צריך למלא ולשלוח. בפרטים אתה צריך לרשום את שמך באנגלית כפי שהוא כתוב בדרכון, את השם והכתובת של השגרירות הזרה, ואת מספר הזיהוי (ID ) של בקשת רשייון העבודה, כדי שהשגרירות תעלה את האישור לתיק הנכון. כאן הקישור לטופס.
יש להדפיס את הטופס, למלא בכתב יד מאד ברור, כולל כתובת שגרירות קנדה בישראל, או כתובת ה VAC (תלוי בהנחיות שקבלת ב VAC) ולמסור בכל תחנת משטרה מחוזית גדולה. לדעתי יש גם אפשרות להגיש בקשה און ליין באתר המשטרה, אבל לא מצאתי היום את הקישור. קנדה אינה חתומה על אמנת האג, ולכן אין צורך באישור אפוסטיל. מבחינת קנדה, מכתב שקיבלו ישירות ממשטרת ישראל אינו דורש חותמת או אישור נוטריון.
 
למעלה