הסדרה ממש לא לעניין

הסדרה ממש לא לעניין

1. לא הבנתי מי אמר לתסריטאים שאי אפשר 5 דקות בלי מכות? זה כבר ממש מוגזם המכות ולא מעניין. 2. בכלל הסרט כל כך תלוש מהמציאות, ממש לא מרגישים כאילו זה משהו אמיתי. אני אתן דוגמה פשוטה ומרגיזה מאד : איך זה שכולם רואים את הילד של שימי נכנס לאוטו ורק הבורר לא רואה את זה? 3. לעצם השחקנים: אבי וברוך אסולין ואפילו קוקי ואשתו של הבורר משחקים מצויין ובמיוחד אבי (לטעמי), אבל שיסלח לי יהודה לוי, הוא בהחלט דוגמן אבל מי תקע לו בראש שהוא שחקן???? הוא כל כך כל כך תלוש מהסצינה... זה נראה על הפרצוף שלו כל הזמן כאילו הוא אומר לעצמו: "יאללה נעשה פה כמה ג'ובות ונלך הביתה".. הוא ממש לא משחק עם כל הנשמה כמו יתר השחקנים. בקיצור לא הבנתי מה כל כך מתלהבים מהסדרה הזאת. אולי בגלל שראיתי את כל העונות של הסדרה ה מ צ ו י י נ ת 24 אני כבר לא יכול ליהנות מהסדרה של הבורר.
 

HILA46

New member
לגבי יהודה

אם ראית האלופה או סימן ונוס ועוד ועוד בודאי ראית תיכולות משחק המופלאות שלו במיוחד באלופה. התפקיד של נדב כלכך לא מוציא ממנו את המיטב, אתה צודק במה שרשמת אבל זה לא באמת ככה. זה פשוט התפקיד, הדמות לא מוציאה ממנו את המקסימום. הוא לא אשם הוציאו אותו חננה. כאפות כזה. הוא מדהים, באמת. ואני לא מעריצה שלו תאמין לי.
 

יעל11כהן

New member
דווקא כן

1. יש הרבה שיחות. אין הרבה מכות. אולי פעם אחת בכל תוכנית. 2. הם לא ראו את הילד של שימי. הם ארבו בצד השני. שימי בא עם מזוודות והילד נמוך - ככה שהרכב הסתיר אותו. אתה ראית - כי המצלמה צילמה את זה. אבל ברוך והבולדוג היו בצד השני. 3. מסכימה איתך לגבי אבי. לדעתי הוא השחקן הכי טוב בסידרה. עד שנראה לי שאם אראה אותו כאדם - יהיה לי קשה להפריד בינו לבין השחקן שהוא מגלם (ראיתי תמונה שלו מבקר חולים בסורוקה. ובשניה הראשונה עלה לי לראש "איך נותנים לאדם כזה להסתובב ככה ולחייך בין החולים. הוא מסוכן...."). גם ברוך משחק יפה, קוקי ומאד אוהבת את המשחק של בולדוג. יהודה משחק את נדב. הבחון החנון - עם הנמר שמסתתר בתוכו, עטוף בשכל. הוא לא משהו - אבל הסתגלתי למשחק שלו. העיקר שמחכים לפרק הבא...
 

sani48

New member
מסכים איתך

שהסידרה תלושה מהמציאות,זה גם לא ניראה לי שהם ניסו לעשות אותה כל כך מציאותית,אחרת לא היו לוקחים סנדטפיסים לשחק גנסטרים(ציון ברוך?חחח),אני אישית רואה את זה כאופרת סבון קלילה על גנסטרים,ויש בה גם קצת הומור,למשל האחות של אבי אסולין הדתייה מצחיקה,גם אבי אסולין משעשע לפעמים,הייתי באמת מחליף שם כמה שחקנים אם הייתי רוצה שזה יראה יותר אמיתי,אבל על כל מיקרה,הסידרה עצמה היא קלילה ומהנה,אין לך מה להשוות את זה ל24 כי זה ביכלל סטייל אחר, (דרך אגב גם 24 מהעונה השנייה התחיל להיות ממש לא מציאותי),ואם אתה משווה את הבורר לסדרות של של חול,אז יש את underbeliy מכיר? על כנופיות באוסטרליה,והכול על דמויות אמיתות,לדעתי סידרה קטלנית,אבל לא יודע אם משדרים את זה בארץ,אח שלי הוריד לי את זה מהמחשב,והבורר זה בדיחה על יד זה.
 
למעלה