הסוד עובד עובדה

תאומים4

New member
הסוד עובד עובדה

שלום לכולם וחג שמח... מי שזוכר אותי אז מלפני כחודש כתבתי פה שאני רוצה למשוך גבר טוב לחיי... תנחשו מה זה הצליח הכרתי מישהו ממש נחמד וטוב מלפני כמה ימים... אז רציתי לשתף איתכם בזה שאכן חשיבה חיובית ודמיון יצירתי עוזרים לנו להשיג את מטרותינו אבל חשוב גם להמשיך לשמור על חלומות שהתגשמו... הינה אני כרגע חושבת על הדברים הנפלאים שאני יכולה לתת לגבר הזה, כמה טוב שהכרנו מה ישתנה לטובה בזכות הקשר שלנו יחד. חשוב מאוד לא להכנס לסרט רע ולחשוב מה יקרה אם הוא בסוף יתחרט ןכאלה לא משנה איזה ניסיונות עבר חווית העיקר להבין כי המצב רק משתפר עם השנים וכל ההכרויות הקודמות שהיו לא מוצלחות היו בשביל להבין כי ההכרות הזאת תוביל למשהו חלומי ונפלא ומצליח... אז שהיה לכולם חג שמח ואל תפסיקו לחלום ולדמיין כי חלומות הופכים למציאות הכל בראש...
 

asafasaf26

New member
לא אצל כל אחד זה יעבוד כי:...

כנראה את בתת מודע וגם במודע נמשכת לגברים טובים אז משכת למציאות מישהו כזה כי היתה הסכמה של המודע והתת מודע,אני למשל כל חיי פינטזתי על גבר רגיש טוב לב אמיתי מואר נבון חכם וכו, הייתי עושה מדיטאציה שיש לי חבר כזה ואנחנו מדברים הייתי אומר מישפטים שימשכו למציאות שלי גבר כזה וכלום לא קרה. עד שהבנתי למה המישפטים לא משכו את הגבר הטוב אל חיי, הסתכלתי וראיתי ונהייתי מודע לזה שהגברים שנמשכתי אליהם היו ההפך ממה שרציתי במודע, והיום אני מבין שלא היה לי חבר והמישפטים לא עבדו כי נמשכתי לגברים שהיו שליליים אבל פינטזתי על מישהו רגיש שבפועל לא נמשכתי מעולם למישהו כזה, לכן לדעתי חשוב להסתכל ולראות מה הגברים\הנשים שאנחנו נמשכים כי אפשר להגיד עד מחר: "אני מושך למציאות שלי גבר רגיש טוב לב וכו" אבל אם בפועל אנחנו נמשך למישהו ההפך אז המשפט לא יעבוד.
 

תאומים4

New member
תגובה

העיקר להבין מהאתה בדיוק ומי אתה באמת אחר כך כבר העולם ישלח לך מה שאתה רוצה הכי חשוב שהמודע ותת מודע היו זהים עד שלא מבינים מה בדיוק רוצים וצריכים לא יקרה שום דבר... לי לקח כרגע שנה למצוא גבר טוב וזה נמשך שנה כי לא הבנתי מי אני ומה אני צריכה ברגע שהתייצבתי היקום התייצב גם וכרגע אני לא מפסיקה לחשוב על סוג הקשר שאני רוצה שיהיה לנו ואני יודעת מה בדיוק אני רוצה: קשר אמין וכנה... אבל ששנינו נמשיך להיות גם אנשים עצמאיים וחופשיים וניתן אוויר זה לזה אך גם נתגעגע ואז נוכל לשלב הכל ביחד... לכל מי שרוצה למשוך זוגיות ואהבה אני מציעה גם לשמוע הרבה מוזיקה הקשורה לנושא מוזיקה משפיעה על התת מודע והתת מודע על המציאות חג נפלא ושמח....
 

Galel

New member
אני חושב שאתה טועה בנקודה הזו...

זה לא התת מודע שלך שמפריע, אלא דווקא המודע. וזו בדיוק מהות הסוד - אם לא רק תגיד, אלא גם תרגיש ותעשה את כל הפעולות הנדרשות - אתה לא רק תמשוך גבר רגיש וטוב לב, אלא גם יהיה לך אחד כזה... תטען לפשטות יתר מצידי? אני אומר שאתה צודק, ואטען לפשטות יתר מצד היקום - אין שום סיבה לסבך את מה שלא מסובך :) שבוע מצוין! גלאל.
 

asafasaf26

New member
אני חולק

אני לפני 6 שנים הייתי כמו עיוור הייתי רוצה חבר רגיש וטוב וכו אבל לא שמתי לב שהגברים שנמשכתי אליהם היו ההפך, הייתי מתעצבן ואף מטפל לא הבין למה המישפטים החיובים לא עובדים עד שהתחלתי להבין שאין לי חבר כי אני נמשך לגברים לא טובים אלא לרעים אז איך יהיה לי חבר. אני לא הייתי מודע לזה שאני נמשך לגברים רעים רק כשנהייתי מודע הבנתי למה אין.
 
למעלה