הסיור של U2 הופסק

Mירב

New member
הסיור של U2 הופסק

עקב מחלת הלוקמיה של בתו של The Edge...
תחזיקו להם אצבעות
 

anatotel

New member
לא יאומן!

אני כרגע בניו זילנד, מחרתיים טסה לסידני, וכל מה שמראים כאן בחדשות זה ש יו 2 לא מגיעים! איזה באסה! לא לי כמובן כי עד לפני יומיים הכרטיסים נמכרו שחור במעל 500 דולר והחלטתי לוותר, אבל באסה לחברה כאן, הם חיכו וציפו, ושמחו והתלהבו ואפילו הראו את ה די וי די של ההופעה בשיקאגו בסופ"ש שעבר בטלביזיה בשביל להכניס אנשים לעניינים ואז הכל הופך שחור.... מעניין אם כשהיא תהיה בסדר הם ימשיכו את הסיבוב הופעות. בחדשות אמרו ש 67 אלף איש היו צריכים להגיע להופעות באוקלנד... ועכשיו צריך להחזיר את הכסף בחזרה, חברות התעופה בניו זילנד ובאוסטרליה מציעות להחזיר את הכסף לאנשים ששילמו על טיסות רק בשביל ההופעות.... ומה איתי למי ששואל וזוכר, אני מצוין! נהנת מכל רגע! ענת.
 

Mירב

New member
כסף זה לא הכל בחיים.

האנשים יקבלו חזרה את הכסף. השאלה היא אם The Edge יקבל חזרה את ביתו.
 

steelwater

New member
ענת!

אני שמחה שאת נהינת וטוב לך! ספרי קצת את מה את עושה, וגם בפורום השני... זה ממש מבאס אבל הרבה יותר חשוב לי שהבת של אדג' תבריא ותרגיש טוב!
 

anatotel

New member
מה אני עושה?

אני נהנת מכל רגע! החודשיים האחרונים היו פשוט גן עדן! נ"ז היא מדינה כל כך מגוונת וכל כך שונה מכל מקום אחר שהייתי בו בחיים, זה לא אירופה , לא אמריקה, משהו אחר, משהו טוב יותר! אנשים כאן כל כך נחמדים, כל כך רגועים, אין חדשות רעות, הכתבת שער בעיתונים עכשיו היא על ביטול ההופעות של יו 2. נ"ז מלאה תיירים מכל העולם, מלא גרמנים, בריטים, הולדנים וכמובן ישראלים... לפני חודשיים הייתי באוקלנד, והלכתי לראות את ONE TREE HILL, עכשיו נזכרתי שהבטחתי באיזה פורום לשלוח תמונה של השלט ולא שלחתי... אופס, הייתי שולחת עכשיו אבל כבר צרבתי את כל התמונות מהמצלמה לדיסק ושלחתי אותו הביתה והעותק השני נמצא באכסניה כרגע... בכל מקרה, אין על ניו זילנד, במיוחד בתקופה של לפני הופעה של יו 2, לפחות עד לפני כמה ימים... כל החנויות עשו מלא מבצעים על דיסקים ומרצנדייס של יו 2, חבל שהיה לי את הכל אחרת הייתי קונה משהו... לפני שבוע הראו בטלביזיה את הדי וי די של ההופעה משיקאגו, היה משעשע אבל ההופעה שהייתי בה במילאנו הייתה הרבה יותר שווה! קצת קשה לי לסכם את החודשיים האחרונים אבל אנסה: כמה דברים שלמדתי- זה בסדר להסתובב בחמש לפנות בוקר עם גרמני, קנדי ובריטי בעיירה ששוכנת על החוף, שיכורה כמו שלא הייתי מימי ולשאול אנשים איפה האוקינוס בשביל לכוון את עצמי לאכסניה, אבל זה לא בסדר להסתובב בעיר כמו ולינגטון ב 1 בהצריים עם האנגאובר קטלני ולשאול אנשים איפה האוקינוס כי פשוט קיבלתי תשובות של "איזה מהם?!" לעיר יש חופי ים משלושה כיוונים... לברוח מריכוזים של ישראלים ותמיד להעדיף סקוטים על אנגלים, הם הרבה יותר משעשעים! ומה עשיתי כאן חוץ מלהשתכר? ראיתי לויתנים, דולפינים, כלבי ים, פינגואינים, טיפסתי על מאונט דום משר הטבעות, הלכתי עם מכנסיים קצרות, סנדלים ומעיל גשם בו זמנית, עברתי הכרות מעמיקה עם סרטנים חיים וכפות הרגליים היחפות שלי ועוד ועוד ועוד. בקיצור- עשיתי חיים! תקנאי! ענת.
 
למעלה