הסיפור על הרולס-רויס, ועוד חידה ...

Easy_Rider

New member
הסיפור על הרולס-רויס, ועוד חידה ...

מי שמכיר את הסוף יכול לדלג הלאה, ומי שלא מוזמן להישאר איתי. את הסיפור הזה קראתי לפחות לפני משהו כמו 10 שנים, כך שאני משכתב אותו מזכרוני, אתכם כמובן הסליחה מראש. מעשה שהיה כך היה ... לפני שנים רבות נעה בארצנו מכונית רולס-רויס כסופה שהיתה שייכת לאחד מגבירי הארץ,איש מכובד ורב פועלים. היפיפייה הבריטית, נצר לשושלת אריסטרוקרטית מפוארת שירתה אותו בנאמנות אין קץ לאורך שנים ע"ג שנים. באחד ממסעותיו ברחבי הארץ, היה זה בדרום הרחוק (...) שבקה המכונית חיים ! בעזרתו של תושב מקומי אדיב הצליח האדון לגרור אותה למקום מבטחים והזעיק את חוליית המכונאים המקומית. מהון להון, לאחר אי אלו ניסיונות לעלות על מקור הבעיה, ובאין יבואן מסודר ואספקת חלפים שוטפת, החליט לפנות לנציגי המפעל. (הערת איזי:גם אם היה יבואן, המפעל החליף כ"כ הרבה ידיים שזה בטח לא היה עוזר...) מברק בהול נשלח מסניף הדואר המקומי למטה החברה באי הבריטי, וכעבור יום נחתו בארץ שני אדונים בריטים, אדיבים ומנומסים, והובלו אחר כבוד למכונית הסוררת. פישפשו פה ושם בקרביה, החליפו אי אלו חלקים מחלקים שונים ו-הפלא ופלא, הרכב שב לחיים ומוכן לצאת לדרכו ולכבוש שוב את כבישי הארץ (הערת איזי נוספת:באותה תקופה מע"צ בכלל היתה בפריחה וכל שני וחמישי עשו לנו ניסויים בסוגי אספלט,צבע,עיני חתולים ועיני עכברים...). שבו הבריטים לארצם הגשומה והכל שב על מקומו בשלום. עבר שבוע, שבועיים ואף חודש שלם ושום חשבון לא נתקבל ועליו בול הנושא את דיוקן המלכה. עשה האדון הנכבד חשבון והעריך את עלות התיקון ואף כתב מכתב לחבר´ה באנגליה שמפרט את השתלשלות הארוע, וציפה לקבל בחזרה חשבון הנוקב בסכום בלירות שטרלינג של הוד מלכותה... (מה שאמור היה להיות ממש לא זול, בהתחשב בטיסה/מלון וכו´). כעבור 24 שעות בדיוק הגיע מברק התשובה: dear sir כך היה כתוב שם,"מה רבה היתה פליאתנו כאשר קיבלנו את מכתבך, והרי פרטי הארוע לא מוכרים לנו כלל וכלל". "והרי ידוע כי מכוניות רולס-רויס לא מתקלקלות לעולם"...... מוסר השכל ??? לא יודע, תחשבו בעצמכם !!!
הערה : פרסמתי את זה ביואל ממש ממש מזמן. ולחידה - היכן הקטע הזה פורסם בארץ ? (רמז:ירחון מכוניות) השאלה היא באיזה ירחון, ובאיזה הקשר !
 

ac cobra

New member
ראיתי אותה

לפני כ 2 שנתיים היתה אצלי בשכונה(לה הפארק רעננה) היא היתה לבנה ויפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

OPERATi0N_iVY

New member
הוא צודק...

ראיתי פעם רולס-רויס מתחילת המאה בחיפה ואפילו צילמתי אותה... ובקשר לחידה - אני זוכר שקראתי את זה אבל זאת הייתה בכלל איזה כתבה במדור הרכב של "ידיעות"...
 

Easy_Rider

New member
לא בידיעות כי אם ב"אוטו"

מישהו יודע באיזה קשר, בפתיח לאיזו כתבה/מבחן זה הופיע ??? הא ?
 

ofnik

New member
לפי האגדה ששמעתי -מקבלים יחד עם

הרולס רוייס מס´ טלפון של חברת חילוץ שמגיעה מיידית עם מסוק לכל מקום בו הרכב נתקע (באירופה) כדי למנוע מהציבור את הפדיחה של לראות רולסרוייס תקועה בכביש
 

מצמץ

New member
זו לא אגדה

רולס-רויס זו מכונית שבה אתה מקבל אחריות לכל החיים אני לא אתפלא אם הם ישלחו טכנאים (כמו במקלארן) לנסיכויות המפרץ על כל תקלה פעוטה (אל תשכחו שלרוב לקוחות רולס-רויס יש כמה מכוניות אם לא נאמנות של כמה שנים טובות). וזה מביא אותי לנקודה הבאה האם לא עדיף לקנות רולס-רויס מאשר בלבינסקי (4 שנים אחריות) הרי לאחר כל התיקונים הסכום יתעגל וישתווה לדבר האמיתי? (בעלי פיז´ו-סיטרואן לא להעלב, זה היה בצחוק)
 
למעלה