הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת

מצב
הנושא נעול.
הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת

הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת
המטרה: נהג המשאית האמצעי: חיצים תקשורתיים השיטה: ירי ומסך עשן ומניפולציות תקשורתיות. שימו לב לכותרת ואחר כך לכתבה. הכותרת בגדול מאשימה את הנהג וצולבת אותו כי היא מזכירה 4 עבירות קודמות שלו (אגב, רק 4? זה מעט בהשוואה לנהגי משאיות אחרים). שלוש מהן בכלל לא קשורות לתאונה כי הן על נהיגה ללא חגורה. אבל מי עף לחלון וכמעט נהרג? מי? על מי לא דאג בעל החברה להגן לאחר לפחות שתי תאונות שמוכרות לי שבהן הוטח נהג לשימשה הקדמית ונהרג? נחשו מי... העבירה הרביעית היא על נהיגה בעומס יתר: יופי טופי..עוד לא חקרו וכבר מקשרים את זה לתאונה? מישהו בדק אם הוא נהג בעומס יתר? אבל מניפולציה תקשורתית בכותרת כבר עושים. הלאה. מי עושה אצ העליהום התורן על נהג המשאית התורן? הרכבת שאת מחדליה לאחר התאונה הקודמת אנחנו מכירים (איזה קודמת? רבדים? הבונים?) או אולי משטרה שמתפקידה לפקח על התנועה? ואת מי היא משחררת "בתנאים מגבילים" ובקול תרועה תקשורתית? את נהג המשאית כמובן. לא מישהו אחר מהרכבת שנרדם על משמרתו במשך 20 שנה+שלושה שבועות. הלאה: מפקד המחוז הדרומי אומר שאם היה בסמכותו הוא היה עוצר את תנועת הרכבות עד שיציבו צופה או מחסום או מה שלא יהיה..אהממ...בוודאי, פתרון אופייני לבעיה. איזה בעיה? חוסר יחסי ציבור? הרווחת כמה שניות מסך על הצעה אומללה שמראה בדיוק מה אתה והשוטרים שלך יכולים לעשות? כמובן שהכי קל זה לפגוע במשתמשי הרכבת, צד שלישי שלא ימחה ולא יתלונן. אז חברי לפורום: שימו לב מה הולך להיות כאן. שוב בריחה מאחריות. טוב שלפחות שר התחבורע לא רץ למיקרופון....(בנתיים).
 

mister K

New member
מסכים איתך, גם אני שמתי לב לזה.

הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת
המטרה: נהג המשאית האמצעי: חיצים תקשורתיים השיטה: ירי ומסך עשן ומניפולציות תקשורתיות. שימו לב לכותרת ואחר כך לכתבה. הכותרת בגדול מאשימה את הנהג וצולבת אותו כי היא מזכירה 4 עבירות קודמות שלו (אגב, רק 4? זה מעט בהשוואה לנהגי משאיות אחרים). שלוש מהן בכלל לא קשורות לתאונה כי הן על נהיגה ללא חגורה. אבל מי עף לחלון וכמעט נהרג? מי? על מי לא דאג בעל החברה להגן לאחר לפחות שתי תאונות שמוכרות לי שבהן הוטח נהג לשימשה הקדמית ונהרג? נחשו מי... העבירה הרביעית היא על נהיגה בעומס יתר: יופי טופי..עוד לא חקרו וכבר מקשרים את זה לתאונה? מישהו בדק אם הוא נהג בעומס יתר? אבל מניפולציה תקשורתית בכותרת כבר עושים. הלאה. מי עושה אצ העליהום התורן על נהג המשאית התורן? הרכבת שאת מחדליה לאחר התאונה הקודמת אנחנו מכירים (איזה קודמת? רבדים? הבונים?) או אולי משטרה שמתפקידה לפקח על התנועה? ואת מי היא משחררת "בתנאים מגבילים" ובקול תרועה תקשורתית? את נהג המשאית כמובן. לא מישהו אחר מהרכבת שנרדם על משמרתו במשך 20 שנה+שלושה שבועות. הלאה: מפקד המחוז הדרומי אומר שאם היה בסמכותו הוא היה עוצר את תנועת הרכבות עד שיציבו צופה או מחסום או מה שלא יהיה..אהממ...בוודאי, פתרון אופייני לבעיה. איזה בעיה? חוסר יחסי ציבור? הרווחת כמה שניות מסך על הצעה אומללה שמראה בדיוק מה אתה והשוטרים שלך יכולים לעשות? כמובן שהכי קל זה לפגוע במשתמשי הרכבת, צד שלישי שלא ימחה ולא יתלונן. אז חברי לפורום: שימו לב מה הולך להיות כאן. שוב בריחה מאחריות. טוב שלפחות שר התחבורע לא רץ למיקרופון....(בנתיים).
מסכים איתך, גם אני שמתי לב לזה.
העבירות שביצע נהג המשאית כלל לא קשורות לתאונה, ובהחלט נעשה עליו פה עליהום. יש להבדיל בין שתי התאונות שקרו, למרות הדמיון ביניהן הנסיבות שונות לחלוטין ואין להכפיש שום גורם כל עוד לא נערכה חקירה מקיפה בנושא.
 
רק חבל ודי מביש ש"האמצעי" "והמטרה"

הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת
המטרה: נהג המשאית האמצעי: חיצים תקשורתיים השיטה: ירי ומסך עשן ומניפולציות תקשורתיות. שימו לב לכותרת ואחר כך לכתבה. הכותרת בגדול מאשימה את הנהג וצולבת אותו כי היא מזכירה 4 עבירות קודמות שלו (אגב, רק 4? זה מעט בהשוואה לנהגי משאיות אחרים). שלוש מהן בכלל לא קשורות לתאונה כי הן על נהיגה ללא חגורה. אבל מי עף לחלון וכמעט נהרג? מי? על מי לא דאג בעל החברה להגן לאחר לפחות שתי תאונות שמוכרות לי שבהן הוטח נהג לשימשה הקדמית ונהרג? נחשו מי... העבירה הרביעית היא על נהיגה בעומס יתר: יופי טופי..עוד לא חקרו וכבר מקשרים את זה לתאונה? מישהו בדק אם הוא נהג בעומס יתר? אבל מניפולציה תקשורתית בכותרת כבר עושים. הלאה. מי עושה אצ העליהום התורן על נהג המשאית התורן? הרכבת שאת מחדליה לאחר התאונה הקודמת אנחנו מכירים (איזה קודמת? רבדים? הבונים?) או אולי משטרה שמתפקידה לפקח על התנועה? ואת מי היא משחררת "בתנאים מגבילים" ובקול תרועה תקשורתית? את נהג המשאית כמובן. לא מישהו אחר מהרכבת שנרדם על משמרתו במשך 20 שנה+שלושה שבועות. הלאה: מפקד המחוז הדרומי אומר שאם היה בסמכותו הוא היה עוצר את תנועת הרכבות עד שיציבו צופה או מחסום או מה שלא יהיה..אהממ...בוודאי, פתרון אופייני לבעיה. איזה בעיה? חוסר יחסי ציבור? הרווחת כמה שניות מסך על הצעה אומללה שמראה בדיוק מה אתה והשוטרים שלך יכולים לעשות? כמובן שהכי קל זה לפגוע במשתמשי הרכבת, צד שלישי שלא ימחה ולא יתלונן. אז חברי לפורום: שימו לב מה הולך להיות כאן. שוב בריחה מאחריות. טוב שלפחות שר התחבורע לא רץ למיקרופון....(בנתיים).
רק חבל ודי מביש ש"האמצעי" "והמטרה"
של חיצים מניפולטיביים,נוצלו לרעה בשרשור מבייש ביום האסון גם כאן בתוך הפורום. אז אם אתה עושה סדר,וטוב שכך,אז לעשות גם כאן.
 
לא הבנתי למי אתה פונה כדי לעשות

רק חבל ודי מביש ש"האמצעי" "והמטרה"
של חיצים מניפולטיביים,נוצלו לרעה בשרשור מבייש ביום האסון גם כאן בתוך הפורום. אז אם אתה עושה סדר,וטוב שכך,אז לעשות גם כאן.
לא הבנתי למי אתה פונה כדי לעשות
כדי לעשות סדר...ולאיזה שרשור אתה מתכוון...
 
העיתונאי מחפש סנסציות בלי קשר למציא

הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת
המטרה: נהג המשאית האמצעי: חיצים תקשורתיים השיטה: ירי ומסך עשן ומניפולציות תקשורתיות. שימו לב לכותרת ואחר כך לכתבה. הכותרת בגדול מאשימה את הנהג וצולבת אותו כי היא מזכירה 4 עבירות קודמות שלו (אגב, רק 4? זה מעט בהשוואה לנהגי משאיות אחרים). שלוש מהן בכלל לא קשורות לתאונה כי הן על נהיגה ללא חגורה. אבל מי עף לחלון וכמעט נהרג? מי? על מי לא דאג בעל החברה להגן לאחר לפחות שתי תאונות שמוכרות לי שבהן הוטח נהג לשימשה הקדמית ונהרג? נחשו מי... העבירה הרביעית היא על נהיגה בעומס יתר: יופי טופי..עוד לא חקרו וכבר מקשרים את זה לתאונה? מישהו בדק אם הוא נהג בעומס יתר? אבל מניפולציה תקשורתית בכותרת כבר עושים. הלאה. מי עושה אצ העליהום התורן על נהג המשאית התורן? הרכבת שאת מחדליה לאחר התאונה הקודמת אנחנו מכירים (איזה קודמת? רבדים? הבונים?) או אולי משטרה שמתפקידה לפקח על התנועה? ואת מי היא משחררת "בתנאים מגבילים" ובקול תרועה תקשורתית? את נהג המשאית כמובן. לא מישהו אחר מהרכבת שנרדם על משמרתו במשך 20 שנה+שלושה שבועות. הלאה: מפקד המחוז הדרומי אומר שאם היה בסמכותו הוא היה עוצר את תנועת הרכבות עד שיציבו צופה או מחסום או מה שלא יהיה..אהממ...בוודאי, פתרון אופייני לבעיה. איזה בעיה? חוסר יחסי ציבור? הרווחת כמה שניות מסך על הצעה אומללה שמראה בדיוק מה אתה והשוטרים שלך יכולים לעשות? כמובן שהכי קל זה לפגוע במשתמשי הרכבת, צד שלישי שלא ימחה ולא יתלונן. אז חברי לפורום: שימו לב מה הולך להיות כאן. שוב בריחה מאחריות. טוב שלפחות שר התחבורע לא רץ למיקרופון....(בנתיים).
העיתונאי מחפש סנסציות בלי קשר למציא
גם אני לא הבנתי מה הקשר בין אי חגירת חגורה לתאונה? כנראה שמדובר בעיתונאי טיפש שמחפש כותרות להיתלות בהם, וזה רק מוכיח את נחיתותו המקצועית. לגבי עומס יתר, האם ההיתעות על הפסים באירוע הזה נובעת מעומס יתר? לא ראיתי בשום מקום מה היתה הסיבה להיתקעות. אני נזכר שלפני שנים רבות מאוד, היו מספר תאונות במפגש מסילה דרך בדרך מעלה עקרבים, ממש בתחילת בקעת ימין, ואז לא כל כך התעמקתי בנושא, אבל נדמה לי שהיתה קביעה שרכב כבד כמו משאיות ואוטובוסים לא יחצו מסילה כאשר אין כביש סלול לפחות עשרים מטר מכל צד, למניעת היתקעות, ונדמה לי שזה היה גם מה שהתברר באסון הבונים (מעלה עקרבים מדובר על לפני כעשרים שנה ויותר). אז מה קורה פה? היו מסקנות ונקבעו קביעות, אז מה קורה כאן? הרי גם בנושא סלילת כביש 6 המפגש מסילה-דרך היה אמור להיות מאוספלט משני הצדדים לא? מישהו יודע מה בקשר להוראה ההיא שנראה כאילו אף אחד לא מיישם אותה, רק מחפשים כל מיני אשמים? או שכמו שהרכבת סוללת כבישים ואגד סוכן טיולי אוניות, רוצים שהמשטרה תסלול מפגשי מסילה-דרך? וביטוח לאומי יתקנו נקרים? ומאיר
רית יהיה שר החוץ? מה בדיוק קורה כאן?
 

urilei

New member
זו פשוט חלמאות

העיתונאי מחפש סנסציות בלי קשר למציא
גם אני לא הבנתי מה הקשר בין אי חגירת חגורה לתאונה? כנראה שמדובר בעיתונאי טיפש שמחפש כותרות להיתלות בהם, וזה רק מוכיח את נחיתותו המקצועית. לגבי עומס יתר, האם ההיתעות על הפסים באירוע הזה נובעת מעומס יתר? לא ראיתי בשום מקום מה היתה הסיבה להיתקעות. אני נזכר שלפני שנים רבות מאוד, היו מספר תאונות במפגש מסילה דרך בדרך מעלה עקרבים, ממש בתחילת בקעת ימין, ואז לא כל כך התעמקתי בנושא, אבל נדמה לי שהיתה קביעה שרכב כבד כמו משאיות ואוטובוסים לא יחצו מסילה כאשר אין כביש סלול לפחות עשרים מטר מכל צד, למניעת היתקעות, ונדמה לי שזה היה גם מה שהתברר באסון הבונים (מעלה עקרבים מדובר על לפני כעשרים שנה ויותר). אז מה קורה פה? היו מסקנות ונקבעו קביעות, אז מה קורה כאן? הרי גם בנושא סלילת כביש 6 המפגש מסילה-דרך היה אמור להיות מאוספלט משני הצדדים לא? מישהו יודע מה בקשר להוראה ההיא שנראה כאילו אף אחד לא מיישם אותה, רק מחפשים כל מיני אשמים? או שכמו שהרכבת סוללת כבישים ואגד סוכן טיולי אוניות, רוצים שהמשטרה תסלול מפגשי מסילה-דרך? וביטוח לאומי יתקנו נקרים? ומאיר
רית יהיה שר החוץ? מה בדיוק קורה כאן?
זו פשוט חלמאות
מסקנת וועדת החקירה של אסון הבונים הייתה לאסור על אוטובוס לחצות מסילת ברזל כשהדרך אינה סלולה. ומשאית זה בסדר??? או שאלה אחרת, זה בכלל בסדר שיש חציות של מסילה שהדרך אינה סלולה? זה הרי מתכון לצרות. ואגב, בניגוד לשטות שפורסמה בתקשורת, לפיה התאונה הייתה קלה יותר כי הרכבת הספיקה לבלום (אם היא הספיקה אז למה בכלל הייתה תאונה?) כל ההבדל היה שלגמרי במקרה זו הייתה רכבת עם קטר (שבקו לב"ש זה באמת דבר נדיר) אם זו הייתה IC כמו בד"כ, סביר ששוב היה אסון דומה, עם מספר קורבנות מעט קטן יותר בגלל שזה יום שישי.
 

צביקוש23

New member
ומעבר לזה..בעיית ציוד קשה

זו פשוט חלמאות
מסקנת וועדת החקירה של אסון הבונים הייתה לאסור על אוטובוס לחצות מסילת ברזל כשהדרך אינה סלולה. ומשאית זה בסדר??? או שאלה אחרת, זה בכלל בסדר שיש חציות של מסילה שהדרך אינה סלולה? זה הרי מתכון לצרות. ואגב, בניגוד לשטות שפורסמה בתקשורת, לפיה התאונה הייתה קלה יותר כי הרכבת הספיקה לבלום (אם היא הספיקה אז למה בכלל הייתה תאונה?) כל ההבדל היה שלגמרי במקרה זו הייתה רכבת עם קטר (שבקו לב"ש זה באמת דבר נדיר) אם זו הייתה IC כמו בד"כ, סביר ששוב היה אסון דומה, עם מספר קורבנות מעט קטן יותר בגלל שזה יום שישי.
ומעבר לזה..בעיית ציוד קשה
לפי הערכה שלי רכבת ישראל שגם ככה נמצאת בחוסר ציוד.. ואחרי התאונה הקודמת המצב רק ניהיה יותר קשה...אני זואל את עצמי מה יהיה עכשיו? כשעוד קטר ירד מהמצבה הקיימת? האם יפעילו את הרכבת עם קטר גי-12?... מה הולך להיות עכשיו? רכבת ישראל נמצאת לדעתי במצוקת ציוד משוועת
 
מי האחראי לאיספולט המפגש?

זו פשוט חלמאות
מסקנת וועדת החקירה של אסון הבונים הייתה לאסור על אוטובוס לחצות מסילת ברזל כשהדרך אינה סלולה. ומשאית זה בסדר??? או שאלה אחרת, זה בכלל בסדר שיש חציות של מסילה שהדרך אינה סלולה? זה הרי מתכון לצרות. ואגב, בניגוד לשטות שפורסמה בתקשורת, לפיה התאונה הייתה קלה יותר כי הרכבת הספיקה לבלום (אם היא הספיקה אז למה בכלל הייתה תאונה?) כל ההבדל היה שלגמרי במקרה זו הייתה רכבת עם קטר (שבקו לב"ש זה באמת דבר נדיר) אם זו הייתה IC כמו בד"כ, סביר ששוב היה אסון דומה, עם מספר קורבנות מעט קטן יותר בגלל שזה יום שישי.
מי האחראי לאיספולט המפגש?
רכבת? מע"צ? מועצה מקומית? מי? הרי המסקנות נקבעו כבר לפני עשרות שנים, אז מה ענין החלמאות לכאן? יש כאן רשלנות פושעת, ולא פלא שכלי רכב כבדים מאוד נתקעים על הפסים כשהמסילה גבוהה ואין איספולט. מי שחייב לאספלט, או מאספלט או חוסם את המעבר, אחרת זהו פשע. אז, על מי החובה לבצע זאת? יודעים?
 

urilei

New member
באמת שלא אכפת לי...

מי האחראי לאיספולט המפגש?
רכבת? מע"צ? מועצה מקומית? מי? הרי המסקנות נקבעו כבר לפני עשרות שנים, אז מה ענין החלמאות לכאן? יש כאן רשלנות פושעת, ולא פלא שכלי רכב כבדים מאוד נתקעים על הפסים כשהמסילה גבוהה ואין איספולט. מי שחייב לאספלט, או מאספלט או חוסם את המעבר, אחרת זהו פשע. אז, על מי החובה לבצע זאת? יודעים?
באמת שלא אכפת לי...
את זה באמת צריך שר התחבורה להגיד. למה לא היה שם אספלט. אבל מי שפושע זה קודם כל החברה שנתנה למשאיות שלה לעבור שם כשאין שם אספלט, גם אם לא היה בתחום אחריותה לסלול אותו
 
מי אחראי על האיספולט?

באמת שלא אכפת לי...
את זה באמת צריך שר התחבורה להגיד. למה לא היה שם אספלט. אבל מי שפושע זה קודם כל החברה שנתנה למשאיות שלה לעבור שם כשאין שם אספלט, גם אם לא היה בתחום אחריותה לסלול אותו
מי אחראי על האיספולט?
מי שאחראי על האיספולט במעברים ולא עשה כן, ולא חסם מעברים בלתי מאוספלטים צריך לעמוד לדין. מי שמרשה לרכב כבד לחצות מסילת ברזל במקום בו אין איספולט שיועמד לדין.
 

בועז ל

New member
תשובה: אותו גוף שאחראי להחזיר את

מי אחראי על האיספולט?
מי שאחראי על האיספולט במעברים ולא עשה כן, ולא חסם מעברים בלתי מאוספלטים צריך לעמוד לדין. מי שמרשה לרכב כבד לחצות מסילת ברזל במקום בו אין איספולט שיועמד לדין.
תשובה: אותו גוף שאחראי להחזיר את
המעבר בשביל הכחול של ציר המעיינות הירושלמי. תזכורת:רק לפני כשבוע נמנעה שם תאונה בהרבה מאוד מזל.
 

hck

New member
אתם סתם מגזימים

הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת
המטרה: נהג המשאית האמצעי: חיצים תקשורתיים השיטה: ירי ומסך עשן ומניפולציות תקשורתיות. שימו לב לכותרת ואחר כך לכתבה. הכותרת בגדול מאשימה את הנהג וצולבת אותו כי היא מזכירה 4 עבירות קודמות שלו (אגב, רק 4? זה מעט בהשוואה לנהגי משאיות אחרים). שלוש מהן בכלל לא קשורות לתאונה כי הן על נהיגה ללא חגורה. אבל מי עף לחלון וכמעט נהרג? מי? על מי לא דאג בעל החברה להגן לאחר לפחות שתי תאונות שמוכרות לי שבהן הוטח נהג לשימשה הקדמית ונהרג? נחשו מי... העבירה הרביעית היא על נהיגה בעומס יתר: יופי טופי..עוד לא חקרו וכבר מקשרים את זה לתאונה? מישהו בדק אם הוא נהג בעומס יתר? אבל מניפולציה תקשורתית בכותרת כבר עושים. הלאה. מי עושה אצ העליהום התורן על נהג המשאית התורן? הרכבת שאת מחדליה לאחר התאונה הקודמת אנחנו מכירים (איזה קודמת? רבדים? הבונים?) או אולי משטרה שמתפקידה לפקח על התנועה? ואת מי היא משחררת "בתנאים מגבילים" ובקול תרועה תקשורתית? את נהג המשאית כמובן. לא מישהו אחר מהרכבת שנרדם על משמרתו במשך 20 שנה+שלושה שבועות. הלאה: מפקד המחוז הדרומי אומר שאם היה בסמכותו הוא היה עוצר את תנועת הרכבות עד שיציבו צופה או מחסום או מה שלא יהיה..אהממ...בוודאי, פתרון אופייני לבעיה. איזה בעיה? חוסר יחסי ציבור? הרווחת כמה שניות מסך על הצעה אומללה שמראה בדיוק מה אתה והשוטרים שלך יכולים לעשות? כמובן שהכי קל זה לפגוע במשתמשי הרכבת, צד שלישי שלא ימחה ולא יתלונן. אז חברי לפורום: שימו לב מה הולך להיות כאן. שוב בריחה מאחריות. טוב שלפחות שר התחבורע לא רץ למיקרופון....(בנתיים).
אתם סתם מגזימים
בכל תאונה רצינית מזכירים את כמות העברות שהיו לנהגים. אז יש מקומות שזה 40, ויש מקומות שזה רק 4 עברות. וכן, גם אני חושב שזה לא אומר עליו כלום(אולי זה אפילו "לטובתו"), אבל עדיין זה נקודה שמעניינת הרבה אנשים האים הנהג הזה היה עבריין מועד או לא ולכן זה מתפרסם בתקשורת. אותי זה כן עניין. אותכם - כנראה שלא, או שפשוט אתם דווקא שפטתם את נהג המשאית ומצאת שהוא זכאי ולכן אתם מנקים כל שריד להאשמות שלו. נצל"ש: נהג המשאית טוען שהלך דרומה ליד המסילה בשביל להתריע את נהג הרכבת. איך הוא ידש שיש רכבת מדרום דווקא ולא מצפון?
 

קובי לו

New member
לקח הימור. מה רצית שלא יעשה כלום?

אתם סתם מגזימים
בכל תאונה רצינית מזכירים את כמות העברות שהיו לנהגים. אז יש מקומות שזה 40, ויש מקומות שזה רק 4 עברות. וכן, גם אני חושב שזה לא אומר עליו כלום(אולי זה אפילו "לטובתו"), אבל עדיין זה נקודה שמעניינת הרבה אנשים האים הנהג הזה היה עבריין מועד או לא ולכן זה מתפרסם בתקשורת. אותי זה כן עניין. אותכם - כנראה שלא, או שפשוט אתם דווקא שפטתם את נהג המשאית ומצאת שהוא זכאי ולכן אתם מנקים כל שריד להאשמות שלו. נצל"ש: נהג המשאית טוען שהלך דרומה ליד המסילה בשביל להתריע את נהג הרכבת. איך הוא ידש שיש רכבת מדרום דווקא ולא מצפון?
לקח הימור. מה רצית שלא יעשה כלום?
הוא החליט, כנראה מבלי משים בכלל, לבחור כוון וללכת לאורכו. אולי הוא בכלל ראה כמה דקות קודם רכבת נוסעת לכוון ההליכה שלו ולכן ההגיון אומר שהרכבת הבאה תבוא ממול אותו כוון.
 

hck

New member
יכול להיות שאתה צודק

לקח הימור. מה רצית שלא יעשה כלום?
הוא החליט, כנראה מבלי משים בכלל, לבחור כוון וללכת לאורכו. אולי הוא בכלל ראה כמה דקות קודם רכבת נוסעת לכוון ההליכה שלו ולכן ההגיון אומר שהרכבת הבאה תבוא ממול אותו כוון.
יכול להיות שאתה צודק
אבל מישהו צריך להעלות את הטענה הזאת למשטרה, אולי הם לא יראו בזה משהו לצריך לבדוק (אולי בכלל המחשבים שלהם יפלו
)
 

fireman

New member
היה איתו עוד בנאדם במשאית

אתם סתם מגזימים
בכל תאונה רצינית מזכירים את כמות העברות שהיו לנהגים. אז יש מקומות שזה 40, ויש מקומות שזה רק 4 עברות. וכן, גם אני חושב שזה לא אומר עליו כלום(אולי זה אפילו "לטובתו"), אבל עדיין זה נקודה שמעניינת הרבה אנשים האים הנהג הזה היה עבריין מועד או לא ולכן זה מתפרסם בתקשורת. אותי זה כן עניין. אותכם - כנראה שלא, או שפשוט אתם דווקא שפטתם את נהג המשאית ומצאת שהוא זכאי ולכן אתם מנקים כל שריד להאשמות שלו. נצל"ש: נהג המשאית טוען שהלך דרומה ליד המסילה בשביל להתריע את נהג הרכבת. איך הוא ידש שיש רכבת מדרום דווקא ולא מצפון?
היה איתו עוד בנאדם במשאית
כל אחד מהם הלך לכיוון אחר של המסילה בכוונה לאותת לנהג הרכבת לעצור.
 

fireman

New member
אין ספק שמדובר

הספורט הלאומי של המשטרה והרכבת
המטרה: נהג המשאית האמצעי: חיצים תקשורתיים השיטה: ירי ומסך עשן ומניפולציות תקשורתיות. שימו לב לכותרת ואחר כך לכתבה. הכותרת בגדול מאשימה את הנהג וצולבת אותו כי היא מזכירה 4 עבירות קודמות שלו (אגב, רק 4? זה מעט בהשוואה לנהגי משאיות אחרים). שלוש מהן בכלל לא קשורות לתאונה כי הן על נהיגה ללא חגורה. אבל מי עף לחלון וכמעט נהרג? מי? על מי לא דאג בעל החברה להגן לאחר לפחות שתי תאונות שמוכרות לי שבהן הוטח נהג לשימשה הקדמית ונהרג? נחשו מי... העבירה הרביעית היא על נהיגה בעומס יתר: יופי טופי..עוד לא חקרו וכבר מקשרים את זה לתאונה? מישהו בדק אם הוא נהג בעומס יתר? אבל מניפולציה תקשורתית בכותרת כבר עושים. הלאה. מי עושה אצ העליהום התורן על נהג המשאית התורן? הרכבת שאת מחדליה לאחר התאונה הקודמת אנחנו מכירים (איזה קודמת? רבדים? הבונים?) או אולי משטרה שמתפקידה לפקח על התנועה? ואת מי היא משחררת "בתנאים מגבילים" ובקול תרועה תקשורתית? את נהג המשאית כמובן. לא מישהו אחר מהרכבת שנרדם על משמרתו במשך 20 שנה+שלושה שבועות. הלאה: מפקד המחוז הדרומי אומר שאם היה בסמכותו הוא היה עוצר את תנועת הרכבות עד שיציבו צופה או מחסום או מה שלא יהיה..אהממ...בוודאי, פתרון אופייני לבעיה. איזה בעיה? חוסר יחסי ציבור? הרווחת כמה שניות מסך על הצעה אומללה שמראה בדיוק מה אתה והשוטרים שלך יכולים לעשות? כמובן שהכי קל זה לפגוע במשתמשי הרכבת, צד שלישי שלא ימחה ולא יתלונן. אז חברי לפורום: שימו לב מה הולך להיות כאן. שוב בריחה מאחריות. טוב שלפחות שר התחבורע לא רץ למיקרופון....(בנתיים).
אין ספק שמדובר
בתצוגת טמטום של משטרת ישראל שלא יודעת לכוון את האצבע המאשימה כלפי עצמה. דקת שידור עולה היום הרבה כסף והמשטרה צריכה את הדקות האלה ואם יש אפשרות לקבל אותן בחינם אז למה לא? וכן! גם אם ממש מדברים שטויות. מסקנות החקירה כבר ידועות מראש...הרבה כלום וקצת שום דבר... אין אשמים, אין אחראיים ואין מחדל..... תסלחו לי על הביטוי אבל.... משרד התחבורה ימשיך לזרוק על הנוסעים זין רכבת ישראל תמשיך לזרוק על הנוסעים זין הנהגים ימשיכו לזרוק זין ואנחנו? אנחנו נשקול לשנות את שם הפורום ל"תח"צ - דיווח על תאונות" כי זה כנראה הופך כבר למעין מסורת מצערת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה