הספר "תשעים ותשעה פרקי דקדוק ערבי" של דן בקר

infinity0

New member
הספר "תשעים ותשעה פרקי דקדוק ערבי" של דן בקר

היי לכולם, האם יש עדין בנמצא את הספר הנ"ל? (בעל כריכה בצבע תורכיז, יצא לאור לפני כ-10 שנים במהדורה שנייה אם אינני טועה) זה ספר מעולה ומקיף לתחביר ודקדוק ערבי ואני מחפש אותו בנרות. תודה לעוזרים!
 
לא פלא שאתה מחפש אותו בנרות-

הוא הפסיק להמכר כבר לפני שנים... אכן ספר מעולה שכולל פשוט ה-כ-ל בנוגע לתחביר, פועל, תורת ההגה ועוד. חבל שלא מוציאים מהדורה חדשה שלו עם דפוס קצת נורמלי (הדפוס שם ממש לא נח). בכל אופן, אם תחפש בחנויות גדולות של ספרי לימוד שמחזיקות גם ספרים ישנים, יש סיכוי קטן שתמצא אותו. לצלם ממישהו שיש לו עותק זאת גם אופציה, אבל תזכור שיש לספר מאות (!!!) עמודים. אתה יכול גם לנסות ליצור קשר עם המחבר דרך 144, אולי דרכו תגיע לפתרון. בהצלחה
 

infinity0

New member
אבל יצאה מהדורה שנייה של הספר ב-1998...

ולגבי הפונט - אני יודע שהוא מעצבן, מזכיר פונטים של ספרים מהארכיון של שנות ה-70 ואחורה... אבל בכל זאת הספר כמו שאמרת הוא מעולה ולכן אני מאוד מאוד רוצה להשיג אותו. לצלם לא נראה לי אופציה כי לצלם מעל 200 עמודים זה ארוך ומייגע, אני כבר מעדיף את הספר כמו שהוא עם הכריכה והכל וכו'... אני מנצל הזדמנות זו ופונה אליכם אנשים יקרים - אם למישהו יש כאן את הספר המדובר, מהדורה שנייה (1998) ובמצב טוב (עדיף בלי קשקושים, סימונים או דפים קרועים וכד'), אני אשמח אם תמסרו לי את הספר, הוא מאוד מאוד מאוד יעזור לי ! ! ! מי שיכול ומוכן לעזור לי בנושא - תפנו במסרים!
 

infinity0

New member
אני רוצה את הספר!

וכן, ראיתי (די מזמן האמת) שכתוב מהדורה שנייה מ-1998. אני כמעט בטוח ב-100%
 

infinity0

New member
../images/Emo208.gif !

אם למישהו יש את הספר המדובר ("99 פרקי דקדוק ערבי" מאת דן בקר, מהדורה שניה. ספר בכריכה תורכיז) אשמח לקבלו או לקנותו במחיר סמלי. תודה ויום טוב!
 
למעלה