הסקסי מגיע לתפוז

אישעם

New member
אני חייב לך משחק סנוקר

אמרת לי שתהיה שחקן. זוכר ? שיחה שהיית לנו ב SHOOTERS של גייסון. השאלה שלי היא מתי משחקים ? ולא זה לא ליאור. חוץ מזה, פירגונים, אתה גם שחקן טלוויזיה מצויין, אני גאה בך.
 

אור 173

New member
שבוווע טוב לעבדול.... ../images/Emo163.gif

*אם לא היית משתתף בעונה זו,את מי מהכוכבים היית אוהב ולמי היית מצביע? *נראה אותך בעתיד הקרוב על הטלויזיה(סדרה או טלנובלה)?
 

פולספגן

New member
האם היא כזאת מפחידה כמו שעושים ממנה?

איך היה להצמיד אותה אליך? מה אתה אומר על שיטות האימון שלה? כמה אתה חושב שזה יתרום לך להמשך חייך? קרי האם תוכל ליישם זאת עם אשתך?
 
לפולס...

אנה לא מפחידה בכלל. מבחינתי היא ילדה... נעים... שיטות האימון שלה מעניינות, מזרח אירופיות ודורשות משמעת מאוד גבוהה. למה לא? אני אשמח לרקוד עם אשתי, יש אפילו אפשרות שנלך לרקוד ביחד, אולי נקח שיעורי ריקוד
 

פולספגן

New member
הכוונה לא שתקח שיעורי ריקוד, אלא שתוכל להוביל

את אישתך כפי שאתה מוביל את אנה, כי הרי הגבר הוא זה שצריך להוביל והאישה היא המובלת
 

ragish

New member
איך ההרגשה לפרוץ את הגדר האינטימי בינך לאשתך

ולעשות את הריקודים והמגע עם מישהי אחרת אתה בעצמך אמרת שאתה מרגיש לא בנוח וזה הנס שלנו החרדים שברוך ה' לא מתקרבים לבנות אחרות ולא נוגעים ונשארים קדושים ואתה החילוני מסכן כי אם לא תיגע יאני..תיקרא פרימיטיבי רון כשתגמור עם התועבה והפריצות שאין כמוה שבתוכנית אתה מוזמן לפתוח ספר וללמוד את תורתינו הקדושה תורת אמת המתוקה מדבש
 
רון היקר מזל טוב

רוצה לברך אותך על המהפך לאבא ויש לי שני שאלות אליך כמה זמן נשאר לך להיות כאבא עם החזרות על הריקודים איזה ריקוד אהבת עד כה הרי הרבה ? ולמה הפנים שלך עם זיפי זקן ? לדעתי יפה לך מגולח מתי אתה תופיע מגולח ?
 

shirstan

New member
שלא יתגלח בשום פנים ואופן, הזיפים רק מוסיפים

לסקס אפיל שלו!
 
נסיכה...

בכל רגע שאני לא מתאמן ואני טס הביתה להחזיק את הקטנה וכמובן את אמא שלה
זו עסקת חבילה!! אני מאמין שבאחד מהריקודים שאירופאיים-קלאסיים, באיזה שהוא שלב בתוכנית (בתקווה שאגיע אליו) ארקוד בלי זקן. כל הריקודים הדרום אמריקאיים מתירים לך זקן או שפמפם, מאחר והם יותר חמים, יותר לטיניים, יותר משוחררים.
 
מאחלת לכם הצלחה

מאד אהבתי את דמותך כטייס וראיתי את תגובתך ש"אבא נולד" ונכנסת לי ללב מאחלת לך שלנסיכה המתוק יצטרפו בעתיד נסיכים ונסיכות נוספים עם היופי שלך ושל מיה , הם באמת יהיו ימים ונסיכים תודה על התשובה מחכה ומצפה לראות אותך רוקד בעיני הרקודים הלטיניים תפורים עליך יותר
 
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

מה היה הרגע הכי קשה עבורך בתכנית? מבחינה פיזית ומבחינה נפשית?
 
הבגד הצמוד יגרום לי להרגיש הומו? ממש לא

לא אשקר אם אגיד שלפעמים בגדי הריקוד קצת מביכים מהסיבה שאני רגיל ביום יום ללבוש בגדים יותר רחבים,אבל מתגברים..חחח
 
למעלה