העברת מוסיקה דרך עצמות הלחיים

msncoil

New member
העברת מוסיקה דרך עצמות הלחיים

היי שלום לכולם ותודה על קבלת הפנים לפני זמן רב צפיתי בניסוי שבו העבירו קול דרך השניים ללא שימוש ברמקול. ז"א החזקתי את הסליל שחובר לווקמן בין השניים "ושמעתי" גרך העצמות. יש אפשרות שמישהו יכול לרענן את זכרוני כדי שאוכל לחזור על ניסוי זה דבר נוסף-התמונה של אינשטיין בתוך הנורה, אפשר לקבל קישור של תמונות מהסוג הנ"ל כולל תמונה יפה שראיתי בה אינשטיין מוציא לשון ודבר אחרון שאנו קשור - יש במערכ הפורומים (קהילות תפוז) בגים שהודעות אינן מתפרסמות כדאי לדווח לצוות התכני הודעה זו שאני כותב נכתבת פעם שניה. תודה ויום טוב לכולם (מקווה שלא השכמתי אף אחד בשעה זו).
 

xslf

New member
תמונות אינשטיין

בחיפוש התמונות של גוגל הכנסתי את שמו, וקיבלתי הרבה הרבה תמונות יפות.
 

יניב ריז

New member
אכן העצמות מסוגלות "לשמוע"-

בכדי להבין את התופעה עלינו להבין ראשית מהו קול. קול הינה הפרעה גלית אשר מתקדמת בתווכים שונים-במהירויות שונות. מהירות הקול באוויר=333 מטר לשניה (כ-1200 קמ"ש). גלי קול מסוגלים לעבור גם דרך תווכים אחרים-מים,מתכות וכו... כאשר מצמידים מקור קול (בהמשך יפורט ניסוי פשוט ומענין) לעצמות-אנו למעשה גורמים לעצמותינו לשמש כתווך לגל הקול-וכאשר העצם היא השיניים שלנו-אנו יוצרים רטיטה של כל איזור הגולגולת-שמקבלת תהודה בסינוסים שלנו, וע"י כך עור התוף מקבל את הדי הקול ואנו שומעים. ניסוי מענין: קח קולן (שמכוונים בעזרתו גיטרה), הכנס את האצבע של יד ימין לאוזן, תן מכה קלה בקולן -ותגע עם בסיס הקולן במרפק שלך-לפתע אתה תתחיל לשמוע את הצליל. הסיבה-גלי הקול מולכים ע"י עצם האמה לאצבע שנמצאת באוזן-שם הם נפגשים עם חלל האוויר שבין האצבע לעור התוף-והם יוצרים תהודה שמרטיטה את עור התוף-מה שמתורגם במוח-לצליל.
 

*GormE*

New member
מעניין!

להשוות את היד לשתי פחיות שימורים המקושרות בחוט... אוהב!
 

Deathatred

New member
עוד ניסוי נחמד לשיעורים משעממים

שלב ראשון: * דפוק על השולחן. * הקשב לצליל שאתה שומע. שלב שני: * הצמד את אוזניך לשולחן. * דפוק על השולחן. * הקשב לצליל שאתה שומע. תוצאה: הפעם הוא נשמע אחרת. שלב שלישי: * הצמד את אוזניך לשולחן. * עצום עיניך. * לך לישון. * אם המורה תופס/ת אותך אמור לו/לה שאתה מבצע ניסוי בפיזיקה.
 

*GormE*

New member
../images/Emo13.gif ימי בית ספר הנהדרים!!

דווקא השיעורים בהם ישנתי היו ספרות\היסטוריה\אזרחות. וניסויים בפיזיקה לא נצטרכתי לעשות אחרי כיתה י´
 

עופר ב.ה

New member
אוי, בעצם, חס וחלילה../images/Emo12.gif

כתבת: "הצמד את אוזניך לשולחן!" אני לא מכיר את האנטומיה שלך, אבל אצלי יצטרכו לכרות אחת או לעוות את פרצופי כדי להצמיד את שתי אוזני לשולחן!
 

2_be

New member
../images/Emo26.gif

לגבי השאלות הנוספות: התמונה הספציפית הזו נוצרה ע"י שימוש בתמונה של אינשטין ונורה ולכלאתם יחד נעזרתי בפוטושופ
(נחמד לראות שמישהו שם לב לדף הקהילה). תמונות נוספות יש בגוגל. מעלי כבר נתנו קישור .לא בדקתי את הקישור כעת מחוסר זמן כך שאם זה לא מופיע שם, רק תגיד ואתן לך קישורים נוספים. בהנהלת תפוז מודעים לבגים שיש בשליחת הודעות ובהעברת מסרים בימים האחרונים ובכלל ועושים מאמץ לתקן זאת. בכל מקרה לפני שליחת הודעה אני ממליצה ללחוץ על העתקה לקליפבורד או לכתוב מלכתחילה במעבד תמלילים ורק אז להעתיק לפה.
 
למעלה