העוגיה שלי

העוגיה שלי../images/Emo9.gif ../images/Emo32.gif

קצת לא קשור, אבל מה לעשות... מתחשק לי. ולכן אמרו - אמן! אז ככה, אדון טל זובלסקי (או בכינוי היותר מפורסם, טלז. ע"ע פורום יוני בלוך. תתרגלו). הוא אדם חביב ומקסים ובעיקר בעל חזות קשוחה גותית ואפלה. ולכן, בשבילו אני מעניקה לכם מתכון לעוגת שוקולד מגניבה! (אמ, עוגה, עוגיות. אותו הדבר). והסוד? שוקלד עם שוקולד וקרם שוקולד והכל נמס יחד בעוגה חמה. נשמע טוב? נסו בעצמכם: חומרים: 5 ביצים 3/4 כוס שוקולית (נו, אבקת שוקו כזאת. מי שלא מכיר
) 1 כוס קמח 1 שקית אבקת אפיה 3/4 כוס סוכר 3/4 כוס שמן 1 תמצית וניל 1 כוס נס-קפה (1 כפית נס-קפה עם 3/4 כוס מים רותחים) תהליך הכנה: לערבב את כל החומרים הרטובים. לערבב בנפרד את החומרים היבשים ולהוסיף בהדרגה בתנועת עטיפה לחומרים הרטובים. לאפות על חום בינוני-גבוה. כאשר העוגה יוצאת מהתנור לשפוך עם כף את הנס-קפה על העוגה. קרם: (בזמן שהעוגה בתנור, לקראת סיום האפיה) מרתיחים 1 שמנת מתוקה עם 1 חבילת שוקולד מריר. לערבב טוב במטרפה ידנית ולכבות את האש לפני שהקרם רותח, עד שנוצר קרם אחיד. לשפוך על העוגה כאשר יוצאת מהתנור. צורת הגשה מועדפת - לחמם מספר שניות במיקרוגל ולאכול! מי ביקש אוכל ולא קיבל?
 
אה, כן. מי שיעז להגיד "חולת נפש"

או כל צירוף מילים אחר בהקשר לכינוי ה100מם שמעליכם. ימות^^
 

Skicker

New member
טל זה טלז?

וואלה לא ידעתי.. כאילו לא הייתי עוד בשום הופעה אז לא חשבתי על זה ואני קורא בפורום שלך וראיתי שותבים שם עליו אחרי הכל הוא בלהקה של יוני
 
טלז ה100מם!../images/Emo99.gif

אכן, טל היקר מהלהקה שלכבודה קיים פורום זה הוא אותו טלז מוכר וידוע מלהקתו של יוני בלוך הישנה והטובה. ולמה? השכילו! בלהקתו של יוני בלוך יש 2 טלים, טל זובלסקי - אקוסטית וטל קירשבוים - בס. אז מה קורה במקרה כזה? שצריך לצעוק בקולי קולות לטל מסוים ובתקופה מאוחרת יותר להסב את תשובת ליבו של יוני לכך שטל (ז!) בורח מהבמה בסוף של "מי צריכה יותר" ולא מבצע את חובתו לגרסה הקשוחה והאפלה.. מה קורה אז? הקהל צועק "טלז" ודורש את המגיע לו. מובן? ^^ יום אחלה לכולנו.
 
טארט תפוזים טוב?

או עוגיות שוקלד צ'יפס עוגיות גרנולה או מאפינס בשלל טעמים אולי עוגת קפה (מיוחדת!! או פאי תפוחים. עוגת גבינה, עם קצפת או בלי. עוגת אגוזים עוגת שמנה וסלתה לחמניות לחמניות גבינה לחמים למניהם משהו?
 
למעלה