העולם הערבי ברוגז עם סוריה

גידעון1

New member
העולם הערבי ברוגז עם סוריה

מתברר שאפילו לערבים כבר מתחיל להשבר מסוריה. האם סוף סוף המושג "ישראל אשמה" מתחיל להימאס גם למנהיגי ערב??
 

mike00

New member
אני במקומו הייתי נזהר מאוד כשאני

אוכל את ארוחת הבוקר שלי.......חייל צה"ל עצבני עוד עלול להרוס לו אותה בפקודה בשביל איזה כמה גימלים...
 

מוחמד5

New member
ההסבר לחרם הוא אחר :

היריבות בין סוריה לבין ארה"ב ידועה, בני הברית הערבים של ארה"ב ידועים,ארה"ב שלחה נושאת מטוסים ללבנון בגלל אי בחירת נשיא,שכביכול סוריה מעכבת את התהליך. ואין יותר ממושמע מערביי המחמד של ארה"ב, הוא עושים ומגיבים בהתאם לרצונה של המעצמה הגדולה והשולטת ,כפי שהיא עושה גם כאן. אין מה להתרגש מיחס ותגבובת ערביי המחמד.
 
סוריה היא מעוז הלאומיות הערבית כיום

והיא מובילה את הקו האנטי מערבי ובמיוחד אנטי אמריקאי, אין לי מושג אם יעמדו בלחץ, אך אם יעמדו בלחץ, איראן תתגרען וחמאס ימשיך בלחימה לאט לאט יתחילו להרגיש מנהיגי ערב בלחץ ההמונים שיופעל עליהם כדי לשנות את היחס לסוריה.
 
../images/Emo45.gif דרך מצויינת לקרב את הגולן לסוריה...

הם אולי שכחו משהו... ישראל לא תחזיר את הגולן כי זה "של סוריה" או ככה זה ה"צדק", ישראל תחזיר את הגולן רק אם זה ישתלם לה, ואת הדיל הם יצטרכו לעשות איתנו...ולא, לא נסתפק בפיסת נייר וסידורי ביטחון...זה כלום...הגולן יעלה הרבה הרבה הרבה יותר. אבל אני מניח שהסורים יהיו מוכנים למחיר לא? הרי הם מאד רוצים את הגולן בחזרה...או שלא כל כך...
 
אני חושב שלא

אם היה בוער להם להחזיר את רמת הגולן היו עושים זאת במאבק מזוין, כך שמה שחשוב למשטר הסורי הוא לשמור על עצמו ומדי פעם לנהל משא ומן עם ישראל.
 
אם הגולן לא כל כך חשוב להם אז לנו לא כל כך

חשוב להחזיר אותו... "מאבק מזויין" לא היה עוזר להם, הסורים לא רוצים מלחמה, לפחות בינתיים... שיהיה ברור, אני מאלה שכן מוכנים להחזיר את הגולן תמורת המחיר ההולם, רק שכרגע אני לא חושב שסוריה בכלל מוסגלת או רוצה לשלם את המחיר ככה שהגולן לא רלוונטי. ואם הם אנטי מערביים/אנטי אמריקאים שזה אומר גם אנטי ישראל אז הגולן רק יתרחק מהם... זה לא חכם להיות אנטי הצד שמחזיק שטח שמבחינתך הוא שלך ואתה רוצה אותו בחזרה... לא שזה מפתיע אותי...
 

מוחמד5

New member
צודק אקרא

הסורים מבינים שהסיכוי שלהם נגד ישראל הוא אפסי,הם מבינים שמלחמת צבא מול צבא לא לטובתם ,ולכן הם ממשיכים להחזיק בסוגית הגולן כקלף . אגב , משאל עם על הגולן הוא בדיחת המאה, כאילו כשחוקקו את חוג הגולן הם שאלו את העם. הכנסת סיפחה את הגון והכנסת היא שתחזיר אותו.
 

גידעון1

New member
אתה לא חושב שיש צביעות בסוריה?

הגבול בין ישראל לסוריה זה אחד הגבולות הכי שקטים שיש בעולם באיזור בו קיים סכסוך גבולות. לעומת זאת לסוריה אין בעיה לעשות בלגן באמצעות חיזבאללה על חשבון לבנון. נוח להם להיות אנטי מערביים כל עוד זה לא בא על חשבון קרבות במגרש הביתי שלהם.
 

מוחמד5

New member
אם הגבול שקט,זה אומר שהעם שקט

שהשלטון שקט. אז למה לא לעשות שלום? תעשה שלום,בודד את סוריה מאיראן ויזבאללה,והנה לך אחלה שלום. בולשיט , גם הגבול עם מצריים וירדן היה שקט.
 

גידעון1

New member
מה הקשר???

מוחה אתה חייב להתרכז! אקרא דיבר על מעוז הלאומניות ואני מציג את מעוז הלאומניות הצבועה שלהם על רקע שימוש בכלים עקיפים. תקרא שוב את מה שכתבתי מקודם.
 

גידעון1

New member
O.K אבל עדין כפי שאמרת היא מהמובילות

את הקו האנטי מערבי אנטי אמריקאי ולמעשה גם אנטי ישראלי. בשטח אבל היא שולחת את חיזבאללה לעשות את העבודה המלוכלכת עבורה כי ממילא כל הבלן יהיה בין ישראל ללבנון ואילו שטח סוריה נשאר שקט.
 
למעלה