העושון בכללי - הוא פשוט סתם

robi123

New member
העושון בכללי - הוא פשוט סתם

אני בתור אחד שניסה לעשן ועישנתי תקופה של חודשיים וראיתי שהסיגריות הם סתם וזה חרא ואנשים שמעשנים זה רק לפוזה שאין להם
 

AshkA_

New member
גילוי מפתיע

בקשר לעישון, אני אישית לא מעשנת, אבל שמעתם על הסקופ המשעשע שהיה בחדשות שישי? רב הסיגריות בישראל הן מזויפות. אמנם זיוף ממש ממש טוב של האריזה אבל הן מיפן או כל מקום מזרח אסייתי אחר. ובנוסף לכך האיכות שלהן היא חרא. אבל במובן במילולי של המילה. אבל, מאחר שבעצם התרגלנו לחרא, הוא לא מריח לנו רע. כוח השיגרה. מתרגלים לכל דבר. וגילו את זה בגלל שאנשים שקנו מחול סיגריות, גילו שזה בעצם לא אותו טעם. נחמד לא אפילו אנחנו, אז כולם קנו סיגריות בדיוטי פרי, הגענו לפולין, וכולם התבעסו כי שם כלכך הרבה יותר זול מאשר בארץ. אבל חברה שלי אמרה לי שלא אכפת לה לשלם יותר, כי הסיגריות בארץ שונות וטעימות יותר. חה חה
 
תתפלא, אבל לא.

ההורים שלי הם זוג קטרים כבר... המממ... (לאו דווקא זוג), אמא קטרית כבר 28 שנה אם אני לא טועה, ואבא 34 שנה. הכל התחיל ככה בגיל 15-18, אז כן, בהתחלה זה היה טרנד, אבל היום הם לא יכולים בלי זה. אני אישית כמעט ולא נוגעת בסגריות, ואם כן, אז זה מרצוני האישי, ולא בשביל להראות לחבר`ה איזה מאגניבה אני. מצד שני אין לי שומדבר נגד סיגריות, כשהחבר`ה מעשנים, שיעשנו, גם אם זה עליי, מה הביג דיל? כולה עוד הרגל דפוק של העולם.
 

goldy

New member
איך זה שלא התמכרת?

אולי תשכנע גם אחרים להפסיק? אני נגד, וחבל לי על כל אחד שאני רואה שמתחיל לעשן. כי עישון זה הדבר היחיד שאתה לא יכול להצטער עליו. הנזקים לא ניתנים לריפוי, ותמיד יראו עלייך את הסימנים. אני יודע שאני אף פעם לא יתחיל לעשן כי ראיתי יותר מדיי אנשים עושים יותר מידיי טעויות. אני יודע שעכשיו זה בשביל הפוזה, ואח``כ הם יתחילו להצטער על זה.
 
למעלה